SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door onlogisch op 08-09-2025 13:37:38 ]Makkelijk eerste
+1quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou die hele MS Paint OP eruit slopen en alleen dat filmpje van Sjon de Wolf erin laten.
Ik ondersteun deze motiequote:Op zaterdag 6 september 2025 11:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou die hele MS Paint OP eruit slopen en alleen dat filmpje van Sjon de Wolf erin laten.
Had dat gezegd voordat ik stiekem veel te lang bezig geweest ben om die ellende van Klaas te vervangen op een app die hier niet echt geschikt voor wasquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:34 schreef Document1 het volgende:
Welke dimensies moet een op plaatje precies hebben? Ik heb teveel vrije tijd momenteel wil wel wat moeite doen voor een normale op.
Vergeet Ueda geen prominente plek te geven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:34 schreef Document1 het volgende:
Welke dimensies moet een op plaatje precies hebben? Ik heb teveel vrije tijd momenteel wil wel wat moeite doen voor een normale op.
Tijd voor een standbeeld naast Moulijn, is wel het minstequote:
KNJB Beker: 14xquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de ellende van Klaas eruit gedenderd en even snel iets in elkaar geplakt op mijn mobieltje. Ook niet het mooiste aller tijden maar het is in ieder geval geen paint rommel
Heeft die jongen weken aan zitten werken op de dagbesteding.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de ellende van Klaas eruit gedenderd en even snel iets in elkaar geplakt op mijn mobieltje. Ook niet het mooiste aller tijden maar het is in ieder geval geen paint rommel
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik vind de OP echt geweldig en steun Klaas, FYI [ afbeelding ]
Rokende servers opgelost.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
En het Feyenoord topic wist meteen zijn sporen uit. Van je vrienden moet je het hebben!
Genot. Na een tussenjaartje gaat ook de OP weer voor het kampioenschapquote:Op zondag 7 september 2025 20:25 schreef Document1 het volgende:
Ik ga morgen beginnen met een opzetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |