Hier een mop voor je:quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mop... Ik ga er geen vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze net gedaan en ik moest lachen maily in GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #7 ZIEDENDquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier een mop voor je:Die doet het voor mijn mop nie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
een klein meisje is een gat aan het graven in de tuin.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Deze moppentopper hequote:Op vrijdag 5 september 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
een klein meisje is een gat aan het graven in de tuin.
de buurvrouw kijkt over het hek en vraagt wat ze aan het doen is.
"ik ben mijn kanarie aan het begraven"
"waarom graaf je dan zo'n groot gat?"
"hij zit nog in die rotkat van jou!"
Mijn hont zit nog in het volgende graf.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
een klein meisje is een gat aan het graven in de tuin.
de buurvrouw kijkt over het hek en vraagt wat ze aan het doen is.
"ik ben mijn kanarie aan het begraven"
"waarom graaf je dan zo'n groot gat?"
"hij zit nog in die rotkat van jou!"
En iedereen, is de weg kwijt...quote:
Je schijnt in Kronenburg Park te zijn. Stel je Navi goed in.quote:
Tnx voel me al beterquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verschrikkelijk WaterfietsSteven
Zie dat @:maily ook al pillen voor je had![]()
combineer ze met :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |