SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik protesteer tegen deze TT.![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Whehe ik had wel interesse in de 702 S2 of S3, maar in dit huis zou ik nu toch meer voor iets compacters gaan, zoals de Buchardt Anniversary A10.quote:![]()
sowieso niet .... met al die gekken die je in je wiel willen rijden, al die achterlijke auto's en motoren die te dicht achter en naast je rijden, de idioten die OP de weg staan ipv achter de hekken .....quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
je zou toch wielrenner in Spanje zijn, je bent je leven niet zeker met die gestoorde demonstranten![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
je zou toch wielrenner in Spanje zijn, je bent je leven niet zeker met die gestoorde demonstranten![]()
3 subs per speaker gaat behoorlijk lekker ja!...quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice!
Maar qua lage tonen, is dat wel te doen? De mids en highs schijnen wel erg lekker te zijn met die.Voor de rest vind ik ze ook erg lekker klinken
![]()
Ik had hiervoor de 685S2. Nogal een verschil... Deze set is een erfstukje van mijn pa![]()
Maar klinkt bijzonder goed
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar ze gaan tot iets onder de 50 Hz?quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
3 subs per speaker gaat behoorlijk lekker ja!...Voor de rest vind ik ze ook erg lekker klinken
![]()
Ik had hiervoor de 685S2. Nogal een verschil... Deze set is een erfstukje van mijn pa![]()
Maar klinkt bijzonder goed![]()
Ach die fucking Pallewappies weer!quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat is al de zoveelste keer
https://www.nu.nl/319666/(...)klim-van-vuelta.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gaat alleen maar erger worden met de verbroedering van moslims tegen de rest van de bevolking, en een deel van die bevolking die zich vrolijk met hen mee verbroedert.![]()
46 - 28000 Hz Volgens specquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ze gaan tot iets onder de 50 Hz?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Frits draait zich om in zijn graf...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Voor films misschien. Muziek heb je maar 2 speakers nodigquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van mij gaan tot 30 en ik zit serieus aan een subwoofer te denken.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: