Ik heb meer door dan jij denkt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nog steeds niet doorhebben dat Halsema dit gebruikt voor haar politieke agenda, lees; stemmen voor PvdA/GL, en als afleiding voor de sores in haar stad....
En jij gelooft dat die kinderen + complete aanhang, ooit weer terugkeren?
Deze krijgen een versnelde verblijfsvergunning. Wat denk je zelf?
Jaja, jij ziet overal nazi's....quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb meer door dan jij denkt.
Ik ben niet degene die kinderen voor terroristen aan ziet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jaja, jij ziet overal nazi's....
Maar begin zelf eens met denken, en dan rationeel...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die kinderen voor terroristen aan ziet.
Verder nog iets?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die kinderen voor terroristen aan ziet.
Verder nog iets?
Kijk hoe naieef je bent, verbaast me niks dat ze je van alles wijs maken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Deze kinderen zijn niet ziek.
[ afbeelding ]
Hier heb je totaal geen probleem mee.
Ah, nu haal je ook andere zaken erbij waar de A'dam zijn ogen voor sluit he?quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Deze kinderen zijn niet ziek.
[ afbeelding ]
Hier heb je totaal geen probleem mee.
En waar is hypocriet rechts Nederland dan? Hebben die ooit plannen gemaakt om kinderen in oorlogsgebieden medische hulp te bieden?quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:06 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook terecht...
Waarom is er de laatste jaren nooit het idee geopperd om zieke kinderen uit bijv Jemen, Sudan te halen?
En kom niet aan met moeilijk, moeilijk. Want uit gaza ontsnappen was toch volgens de MSM ook totaal onmogelijk?
No Jews, no news..
Dat er juist NU, met alle massa-demo's en protesten en weetikveelwat, dit idee geopperd wordt, ja dan is het logisch dat hier terecht wantrouwend naar gekeken wordt....
Ja nou en? Wiens schuld is dat? Van de politiek, van het bedrijfsleven, of toch maar de schuld in de schoenen van vluchtelingen, emigranten en asielzoekers schuiven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aantal Nederlanders is sterk krimpende.
Is al gezakt tot onder de 13 miljoen.
Met name omdat vrouwen zo nodig moesten werken, niet dat ik vind dat dat niet moet kunnen, maar dat heeft wel als gevolg dat er minder kinderen geboren worden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja nou en? Wiens schuld is dat? Van de politiek, van het bedrijfsleven, of toch maar de schuld in de schoenen van vluchtelingen, emigranten en asielzoekers schuiven.
Het geboortetekort begon al eind jaren 80 alarmerende vormen aan te nemen.
Toen al werd er gewaarschuwd voor toenemende vergrijzing.
Wat ik vooral triest vind dat tegenwoordig twee inkomens nodig zijn om het bezorgde gezinsleven te (laten) beleven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name omdat vrouwen zo nodig moesten werken, niet dat ik vind dat dat niet moet kunnen, maar dat heeft wel als gevolg dat er minder kinderen geboren worden.
halsema is dik medeplichtig aan de dood van dat meisje.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Pure afleiding.
[ x ]
https://x.com/RoelofBouwman/status/1964253501422272626
Links wordt altijd beschermd op een of andere manier. Er is 0 ophef in de media over haar beleid en falen mbt asielzoekers wat zij gefaciliteerd heeft tegenover de wil van Den Haag en de meldingen.quote:
Een harde klap voor Halsema. Zal ze dit besluit van Den Haag accepteren of zullen de gewonde Gazanen stiekem met bootjes naar Amsterdam gesmokkeld gaan worden?quote:Geen steun in Kamer om gewonde kinderen uit Gaza naar Nederland te halen
In de Tweede Kamer is er geen meerderheid om ernstig gewonde of zieke kinderen uit Gaza voor wie in de regio geen goede zorg is, naar Nederlandse ziekenhuizen te halen. Een oproep hiervoor van de SP werd donderdag nipt verworpen. Er waren 71 stemmen voor en 72 tegen, bleek na een hoofdelijke stemming.
Onder andere de PVV, VVD, JA21, SGP, FVD en BBB stemden tegen. VVD-Kamerlid Eric van der Burg zei vlak voor de stemming dat zijn partij het helpen van de kinderen liever regionaal doet. "Dat is sneller en effectiever. In plaats van complex en bureaucratisch hier."
In Nederland riep de gemeente Amsterdam het kabinet vorige week op om zieke kinderen uit Gaza hiernaartoe te halen en in het Amsterdam UMC te laten behandelen.
https://www.nu.nl/politie(...)erland-te-halen.html
Kijk, als we van te voren wat strenger zouden zijn, dan zou er nu meer ruimte en welwillendheid zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een harde klap voor Halsema. Zal ze dit besluit van Den Haag accepteren of zullen de gewonde Gazanen stiekem met bootjes naar Amsterdam gesmokkeld gaan worden?
Je ziet niet de maatschappelijk en op termijn economische implicaties als die kinderen hierheen komen? Dan moeten de ouders ook mee, en dan komt er een ketting opgang.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als we kinderen hier beter kunnen helpen dan elders dan moeten we dat doen.
Het punt is niet die zorg, mijn bezwaar zit in het zo overduidelijke politieke opportunisme van Halsema cum suis, die van dat conflict een persoonlijke religie hebben gemaakt waar menselijk leed de katalysator is om ideologie te bedrijven.
Darfur en Jemen zijn daar niet geschikt voor.
Maakt het allemaal onsmakelijk en ordinair.
Prachtig bericht dit.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een harde klap voor Halsema. Zal ze dit besluit van Den Haag accepteren of zullen de gewonde Gazanen stiekem met bootjes naar Amsterdam gesmokkeld gaan worden?
Ik zie haar (college) nog wel in staat om via een sluiproute, kinderen vanuit andere landen als "toerist" hier uit te nodigen zodat ze linea reacte naar SEH kunnen worden overgebracht om vervolgens op staatskosten met de rest van hun entourage behandeld te worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij bent ook best raar aan het lullen these days... Vroeger vond ik je verstandiger.quote:
Klopt. Wat is er mis mee om via het rode huis medische hulp te bieden ter plaatse?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij bent ook best raar aan het lullen these days... Vroeger vond ik je verstandiger.
Het gaat om kinderen, opdat wij niet vergeten. Zij hebben geen schuld aan die puinzooi.
o f ze naar Qatar te brengen , daar zijn goede ziekenhuizenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Wat is er mis mee om via het rode huis medische hulp te bieden ter plaatse?
Als dat ook gebeurt. Maar dat is twijfelachtig.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Wat is er mis mee om via het rode huis medische hulp te bieden ter plaatse?
quote:Steeds meer internationale hulporganisaties zoals de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), UNICEF, Artsen zonder grenzen en Save the Children vragen juist om hulp van onder andere Europese landen, omdat er in de regio volgens hen niet genoeg capaciteit is.
Wat wil je hier(mee) nu gaan flamen ?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij bent ook best raar aan het lullen these days... Vroeger vond ik je verstandiger.
Het gaat om kinderen, opdat wij niet vergeten. Zij hebben geen schuld aan die puinzooi.
Dat je vroeger veel socialer was en bereid om mee te denken. Terwijl je nu enkel nog rechtse frames doet. Dat dus. Ik vind het een beetje jammer dat er weer iemand gevallen is voor de propaganda.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat wil je hier(mee) nu gaan flamen ?
Nee hoor. Haar beleid en visie vieren hoogtijdagen in de politiek.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Halsema’s laatste dagen zijn geslagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |