Ik praat het niet goed wat zij doet maar dat wil nog steeds niet zeggen dat hij dan aan haar moet zitten. Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat Erik dat zou doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien haar kont in zijn kruis drukken ook niet doen, of is dat dansen?
Dat dusquote:Op zondag 7 september 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse toestemming moet iedereen van elkaar afblijven. Ongeacht wat. Simpel zat
Daar durf je toch echt niet mee te gaan datenquote:Op maandag 8 september 2025 07:20 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat de lovers op haar staan te wachten als ze eruit komt! Elke dag een andere date.
"Ik ga het nog druk krijgen!"
Misschien een heel moedige man, maar ik denk dat de meesten het al niet willen.quote:Op maandag 8 september 2025 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar durf je toch echt niet mee te gaan daten
Ze vindt zich heel wat idd..quote:Op maandag 8 september 2025 10:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien een heel moedige man, maar ik denk dat de meesten het al niet willen.
Ze denkt echt dat ze nu een BN-er en dus een catch is, bizar!
Ja... maar durft men ook niet niet te daten als zij wel wil?quote:Op maandag 8 september 2025 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar durf je toch echt niet mee te gaan daten
Oh jee, je zou haar maar tegenkomen op de markt in Asten! Omlopen!quote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar durft men ook niet niet te daten als zij wel wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze spoileren weer een stand met de vooruitblik op insta..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 8 september 2025 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze spoileren weer een stand met de vooruitblik op insta..Yep, ze leren het ook nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All those angels with their wings glued on.
Je moet wel lef hebben want binnen één seconde is haar humeur omgeslagen.quote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar durft men ook niet niet te daten als zij wel wil?
jaquote:Op maandag 8 september 2025 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Laat dat maar aan Erik over, die weet precies hoe en wanneer hij moet toeslaan...
Zelfs wat beter, maar dat komt ook omdat de herhaling later op de avond is geschrapt.quote:Op maandag 8 september 2025 08:41 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 15,2 Kijkcijfer: 636.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 17
En zo is het vertrouwde tijdstip weer meer dan ooit goed bekeken👍
En Fatima had toestemming aan Erik gevraagd voor ze haar kont in zijn kruis duwde? Of was dat ook gewoon op goed geluk, er van uitgaande dat Erik dat vast wel prima vond? En wat als Erik het niet prima had gevonden? Wat was er dan gebeurd met Fatima?quote:Op zondag 7 september 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse toestemming moet iedereen van elkaar afblijven. Ongeacht wat. Simpel zat
Ik bedoel beide kanten moet niet zonder toestemming aan de ander zitten. Wat fatima doet is in mijn ogen fout. Stel dat Erik in theorie aan Fatima gaat zitten is ook fout (tenzij ze oke zijn)quote:Op maandag 8 september 2025 19:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Fatima had toestemming aan Erik gevraagd voor ze haar kont in zijn kruis duwde? Of was dat ook gewoon op goed geluk, er van uitgaande dat Erik dat vast wel prima vond? En wat als Erik het niet prima had gevonden? Wat was er dan gebeurd met Fatima?
Juist. Niets.
Je mag als vrouw in de loods ook gewoon een man slaan. Krijg je hoogstens een geel kaartje voor.
Dus laten we het andersom dan ook niet overdrijven. Als Fatima Erik de hele tijd loopt uit te dagen en dat resulteert een keer in een "bold move" van Erik, dan ook niet gaan janken.
Ik suggereer uiteraard niet dat Erik maar lekker mag raakgraaien voor een knaak, uiteraard zijn er grenzen, maar Fatima weet prima waar ze mee bezig is.
Maar we weten ook dat Fatima een vals kreng is, dus daarin heeft @:soury gewoon gelijk; ALS Erik dan een "bold move" maakt, dan is Fatima er waarschijnlijk als de kippen bij om ook daar misbruik van te maken.
Nee ja, was gewoon ff frustratie van de afgelopen twee maanden, dus dan telt het niet. #nofilterquote:Op maandag 8 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Peter de laatste tijd een bekwerk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |