ja want Peter is zo drukquote:Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee ja, was gewoon ff frustratie van de afgelopen twee maanden, dus dan telt het niet. #nofilter
Boodschapjes gedaan. Haaisnaai.quote:Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
Huh, haaien eerste? Heb ik een aflevering gemist. 🤔
wat hij ook gedaanquote:Op maandag 8 september 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Floris zal wel blij zijn dat hij al direct aan het begin de halve loods over de zeik heeft geholpen
Ze verzinnen het wel zoquote:Op maandag 8 september 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
aah elkaar naaien
want het was al zo gezellig
nou dat verklaart het @LionHeartquote:
quote:Op maandag 8 september 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dat verklaart het @:Lionheart
Zelf doet ze niks dus moet niet zeiken.quote:Op maandag 8 september 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
Hahah mooie uitslag.
En Anne kan ineens niet meer tegen het spel.
ben geen Geert fanquote:
Eigen schuld he. Don't stick your dick in crazy.quote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
Demi lijkt me ook wel een feeks eigenlijk, Geert heeft zich wat verkeken op dat labiele wicht.
Dat die twee elkaar vinden heeft alles met hun eigen achtergrond te maken. Geert heeft al een lastige en dan trek je automatisch hetzelfde aanquote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
Demi lijkt me ook wel een feeks eigenlijk, Geert heeft zich wat verkeken op dat labiele wicht.
erik die in EJVJL nooit geld wilde inleggenquote:Op maandag 8 september 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik wil wel in het donker naast Faat zitten
En don't spread your pussy for abusive.quote:Op maandag 8 september 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eigen schuld he. Don't stick your dick in crazy.
Ik dacht 25 punten in totaal.quote:Op maandag 8 september 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Anne vind dat een "nare vibe " in het Huis hangt, .. een avonde film voor 25 pp moe helpen..
Maar ja.. Ouwe Zeikkut wilnie
Oh dan snap ik het wel, da's een boel eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |