Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mistte wel meer... kutmeetings op vrijdagavondquote:
Nee, in die filmpjes voor de reclame zag ik ineens die Brian in een studio die nu zijn eigen muziek kan gaan maken. Wilde Justin ook als hij won en modellenwerk niet zou lukkenquote:
Nee. Was niks interessant aan, je hebt niets gemist.quote:
fake gedoequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:09 schreef Soury het volgende:
Gadverdamme dat gekleef na een ruzie...Hahahaha, gekkie
Wil een soort Beau worden denk ik die liep ook altijd in zo'n ding.quote:
gerardquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Bekende gozer.... wie is dat?
[ afbeelding ]
Gerard, uit Secret Story. Jezus man, dat je dat niet weetquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Bekende gozer.... wie is dat?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zegt me nog nix, komt die ook uit die SST koker?
neequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zat die er niet met zijn zoon?
Die zg " Millionair" ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gerard, uit Secret Story. Jezus man, dat je dat niet weet
Was een soort BB in Portugal en alle bewoners hadden een secret verhaal(iets wat ze gedaan hadden, of waren) wat geraden moest worden.quote:
die dochter van de zgn plastisch chirurg, wat een nep mensquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
er zat toch niemand met zijn zoon??
Joannequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die dochter van de zgn plastisch chirurg, wat een nep mens
jaaa, hij was van adel, moest ook geraden wordenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
Bye bye Alex secret story hij is van adel
In hotel de Rozenboomquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Werkte Alexander in de psychiatrie of zat die zelf in paviljoen 5?
straks doet Danny nog mee ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moet die ouwe troep maar dumpen.. straks komen ze nog met Johan Vlemmix bunker deelnemers
Was ook leuk, ben er nog geweest. Huub werkte er ook.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moet die ouwe troep maar dumpen.. straks komen ze nog met Johan Vlemmix bunker deelnemers
Die tijd, met geen middelen en geld , zoveel meer dan wat we nu zien , raar toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was ook leuk, ben er nog geweest. Huub werkte er ook.
Febo dingetje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Speeddaten? Nieuw neukmaatje zoeken voor Roma
psst maandagquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Morgen gaat Erik Ghettima laten klaarkomen. Spann0nd
Dat voelt als morgen. Weekend is zo voorbijquote:
Met kreuntjes en alquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
gadver
ik word er gewoon onpasselijk van
hoe Fatima erik opgeilt
Erik mag wel uitkijken, vandaag of morgen pakt hij Fatima ergens waar ze niet van gediend is en dan vliegt hij er uit.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Erik is Faatima aan het klaarmaken.. het maximale haalbare blijkbaar...![]()
Maar mag 'ie straks ook zijn piemel in haar steken, zoals de Amerikanen het zo netjes zeggen Third Base![]()
[ afbeelding ]
( Ik zeg neuhhh never nooit..)
U mag nooit meer raden, hoe sommige UitlokHoeren inderdaad te werk gaan.. maar Fatima is natuurlijk niet zo, zij is heel eerlijk tegenover ½Autist Erik... zoals het brave mensen betaamtquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik mag wel uitkijken, vandaag of morgen pakt hij Fatima ergens waar ze niet van gediend is en dan vliegt hij er uit.
Helaas bestaan zulke vrouwen, en de mannen delven het onderspit als de dame moord en brand gaat schreeuwen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U mag nooit meer raden, hoe sommige UitlokHoeren inderdaad te werk gaan.. maar Fatima is natuurlijk niet zo, zij is heel eerlijk tegenover ½Autist Erik... zoals het brave mensen betaamt
Lol ja dat was ik. Maar kom op, hij is een 50-jarige autistische kalende maagd en zij een 30-jarige redelijk aantrekkelijke vrouw. Hoezo denkt hij zondermeer dat dat een match kan zijn? Dat zou hoogst ongebruikelijk zijn. Ik heb er geen medelijden mee hoor. Erik is ook een beetje een viespeuk daarin, hij geilt op jonge meiden (Fatima is eigenlijk al te oud zeg maar).quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas bestaan zulke vrouwen, en de mannen delven het onderspit als de dame moord en brand gaat schreeuwen.
Mooi voorbeeld stond hier ook dat Erik min of meer de zelf schuldig is omdat hij op zijn klompen moet kunnen aanvoelen dat zij helemaal niks met hem wil. Omgekeerde wereld.
Ja echt, tot hij te ver gaat en dan is hij de klosquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
gadver
hoe Fatima erik opgeilt
Erik gaat er zelf in mee, het is een volwassen man , geen slachtofferquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
gadver
hoe Fatima erik opgeilt
Slim zeker van Febo, geen Nieuwe Afleiding, dus moeten de varkentjes een tweede maand elkaars staartjes afbijten van vervelingquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen gaat hier nu over zitten deugen maar de FEBO heeft goud in handen met hem. Denk dat de andere bewoners hier op aangesproken zijn door hen zich er niet meer mee te bemoeien want het is gewoon TV maken.
plus dat Erik ook niet achterlijk is ,hij zit daar voor die ton.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen gaat hier nu over zitten deugen maar de FEBO heeft goud in handen met hem. Denk dat de andere bewoners hier op aangesproken zijn door hen zich er niet meer mee te bemoeien want het is gewoon TV maken.
Jaaa echt een leuke sympathieke vent !quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
Gerard had beter mee kunnen doen ipv Alex
veeeeel leuker
Begrijp ook niet hoe hij een vriend kan zijn van die zalvende Alexander. Weet dat Gerard een heel goede vriend van Silvia uit DGK was en nadat dat was gestopt ze samen met Huub regelmatig uit gingen. Dat snap ik dan weer wel.. feestbeesten enzoquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Jaaa echt een leuke sympathieke vent !
Denk dat hij ook uit een soort medelijden met Alexander omgaat
want uiteindelijk is dat een zielige man
En dat is dan ook terecht.. wel je handen gewoon thuishouden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik mag wel uitkijken, vandaag of morgen pakt hij Fatima ergens waar ze niet van gediend is en dan vliegt hij er uit.
100% eensquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat is dan ook terecht.. wel je handen gewoon thuishouden.
Dat zat hij in ejvjl ook.. hoopte dat hij eerder kon stoppen met werken want hij heeft zo’n zwaar beroep zei hij. Zwaar? Hij doet iets met verlichting dacht ik?quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
plus dat Erik ook niet achterlijk is ,hij zit daar voor die ton.
Ja toch? Uitlokken of niet, handjes thuisquote:
jep lichtplannen opstellenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zat hij in ejvjl ook.. hoopte dat hij eerder kon stoppen met werken want hij heeft zo’n zwaar beroep zei hij. Zwaar? Hij doet iets met verlichting dacht ik?
Joh echt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zat hij in ejvjl ook.. hoopte dat hij eerder kon stoppen met werken want hij heeft zo’n zwaar beroep zei hij. Zwaar? Hij doet iets met verlichting dacht ik?
Wat baalde hij elke keer als er werd besloten dat ze geld uit de pot wilden nemen voor persoonlijk budget.. dan moest hij weer langer blijven werkenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh echt?![]()
Gekkie![]()
Dat heb ik gezien toch![]()
Maar Erik is een volwassen man , hier aan meedoen was een keuze , hij wil een ton winnen
Ja dat weet ik nog welquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat baalde hij elke keer als er werd besloten dat ze geld uit de pot wilden nemen voor persoonlijk budget.. dan moest hij weer langer blijven werken
die man was elke week wel een keer zuur om de centjesquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat baalde hij elke keer als er werd besloten dat ze geld uit de pot wilden nemen voor persoonlijk budget.. dan moest hij weer langer blijven werken
Jammer dat ze al die rituelen van hem niet laten zien.. of zou hij echt zijn veranderd en die allemaal niet meer hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
die man was elke week wel een keer zuur om de centjes![]()
dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jammer dat ze al die rituelen van hem niet laten zien.. of zou hij echt zijn veranderd en die allemaal niet meer hebben
te langquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoelang die zure Marlene het nog uit zal houden daar. Je hoort haar echt alleen nog maar klagen en zeiken..
Misschien haar kont in zijn kruis drukken ook niet doen, of is dat dansen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat is dan ook terecht.. wel je handen gewoon thuishouden.
Ja dat vond ik naar om te zien. Eric is sindsdien ook veel bij haar te vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien haar kont in zijn kruis drukken ook niet doen, of is dat dansen?
Zonder wederzijdse toestemming moet iedereen van elkaar afblijven. Ongeacht wat. Simpel zatquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat heet normen en waardenquote:Op zondag 7 september 2025 10:17 schreef freaky40 het volgende:
Is dat een aangenomen deug wet in de eerste kamer? Denk van niet.
En dan denkt ze dat de lovers op haar staan te wachten als ze eruit komt! Elke dag een andere date.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoelang die zure Marlene het nog uit zal houden daar. Je hoort haar echt alleen nog maar klagen en zeiken..
Wat een chagrijn is dat zeg..quote:
Ik praat het niet goed wat zij doet maar dat wil nog steeds niet zeggen dat hij dan aan haar moet zitten. Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat Erik dat zou doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 7 september 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse toestemming moet iedereen van elkaar afblijven. Ongeacht wat. Simpel zat
Daar durf je toch echt niet mee te gaan datenquote:Op maandag 8 september 2025 07:20 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat de lovers op haar staan te wachten als ze eruit komt! Elke dag een andere date.
"Ik ga het nog druk krijgen!"
Misschien een heel moedige man, maar ik denk dat de meesten het al niet willen.quote:Op maandag 8 september 2025 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar durf je toch echt niet mee te gaan daten
Ze vindt zich heel wat idd..quote:Op maandag 8 september 2025 10:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien een heel moedige man, maar ik denk dat de meesten het al niet willen.
Ze denkt echt dat ze nu een BN-er en dus een catch is, bizar!
Ja... maar durft men ook niet niet te daten als zij wel wil?quote:Op maandag 8 september 2025 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar durf je toch echt niet mee te gaan daten
Oh jee, je zou haar maar tegenkomen op de markt in Asten! Omlopen!quote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar durft men ook niet niet te daten als zij wel wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze spoileren weer een stand met de vooruitblik op insta..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 8 september 2025 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze spoileren weer een stand met de vooruitblik op insta..Yep, ze leren het ook nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All those angels with their wings glued on.
Je moet wel lef hebben want binnen één seconde is haar humeur omgeslagen.quote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar durft men ook niet niet te daten als zij wel wil?
jaquote:Op maandag 8 september 2025 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Laat dat maar aan Erik over, die weet precies hoe en wanneer hij moet toeslaan...
Zelfs wat beter, maar dat komt ook omdat de herhaling later op de avond is geschrapt.quote:Op maandag 8 september 2025 08:41 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 15,2 Kijkcijfer: 636.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 17
En zo is het vertrouwde tijdstip weer meer dan ooit goed bekeken👍
En Fatima had toestemming aan Erik gevraagd voor ze haar kont in zijn kruis duwde? Of was dat ook gewoon op goed geluk, er van uitgaande dat Erik dat vast wel prima vond? En wat als Erik het niet prima had gevonden? Wat was er dan gebeurd met Fatima?quote:Op zondag 7 september 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse toestemming moet iedereen van elkaar afblijven. Ongeacht wat. Simpel zat
Ik bedoel beide kanten moet niet zonder toestemming aan de ander zitten. Wat fatima doet is in mijn ogen fout. Stel dat Erik in theorie aan Fatima gaat zitten is ook fout (tenzij ze oke zijn)quote:Op maandag 8 september 2025 19:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Fatima had toestemming aan Erik gevraagd voor ze haar kont in zijn kruis duwde? Of was dat ook gewoon op goed geluk, er van uitgaande dat Erik dat vast wel prima vond? En wat als Erik het niet prima had gevonden? Wat was er dan gebeurd met Fatima?
Juist. Niets.
Je mag als vrouw in de loods ook gewoon een man slaan. Krijg je hoogstens een geel kaartje voor.
Dus laten we het andersom dan ook niet overdrijven. Als Fatima Erik de hele tijd loopt uit te dagen en dat resulteert een keer in een "bold move" van Erik, dan ook niet gaan janken.
Ik suggereer uiteraard niet dat Erik maar lekker mag raakgraaien voor een knaak, uiteraard zijn er grenzen, maar Fatima weet prima waar ze mee bezig is.
Maar we weten ook dat Fatima een vals kreng is, dus daarin heeft @:soury gewoon gelijk; ALS Erik dan een "bold move" maakt, dan is Fatima er waarschijnlijk als de kippen bij om ook daar misbruik van te maken.
Nee ja, was gewoon ff frustratie van de afgelopen twee maanden, dus dan telt het niet. #nofilterquote:Op maandag 8 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Peter de laatste tijd een bekwerk zeg
ja want Peter is zo drukquote:Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee ja, was gewoon ff frustratie van de afgelopen twee maanden, dus dan telt het niet. #nofilter
Boodschapjes gedaan. Haaisnaai.quote:Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef Cirilico het volgende:
Huh, haaien eerste? Heb ik een aflevering gemist. 🤔
wat hij ook gedaanquote:Op maandag 8 september 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Floris zal wel blij zijn dat hij al direct aan het begin de halve loods over de zeik heeft geholpen
Ze verzinnen het wel zoquote:Op maandag 8 september 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
aah elkaar naaien
want het was al zo gezellig
quote:Op maandag 8 september 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dat verklaart het @:Lionheart
Zelf doet ze niks dus moet niet zeiken.quote:Op maandag 8 september 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
Hahah mooie uitslag.
En Anne kan ineens niet meer tegen het spel.
ben geen Geert fanquote:
Eigen schuld he. Don't stick your dick in crazy.quote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
Demi lijkt me ook wel een feeks eigenlijk, Geert heeft zich wat verkeken op dat labiele wicht.
Dat die twee elkaar vinden heeft alles met hun eigen achtergrond te maken. Geert heeft al een lastige en dan trek je automatisch hetzelfde aanquote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
Demi lijkt me ook wel een feeks eigenlijk, Geert heeft zich wat verkeken op dat labiele wicht.
erik die in EJVJL nooit geld wilde inleggenquote:Op maandag 8 september 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik wil wel in het donker naast Faat zitten
En don't spread your pussy for abusive.quote:Op maandag 8 september 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eigen schuld he. Don't stick your dick in crazy.
Ik dacht 25 punten in totaal.quote:Op maandag 8 september 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Anne vind dat een "nare vibe " in het Huis hangt, .. een avonde film voor 25 pp moe helpen..
Maar ja.. Ouwe Zeikkut wilnie
Oh dan snap ik het wel, da's een boel eten.quote:
En z'n woonplek.... Hij is niet de snuggerste..quote:Op maandag 8 september 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Ja Geertje, en daar heb je dus je buitenrelatie voor opgegeven
In een geile bui achter je pikkie aanlopen is misschien toch niet zo handig.
Geert weet precies wat hij moet zeggenquote:Op maandag 8 september 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Ah, Geert heeft Demi gemanipuleerd waar hij haar wel hebben. Onzeker hertje neemt alle schuld op zich
Tuurlijk, die zijn allebei zo disfunctioneel als een postduif met LSD.quote:Op maandag 8 september 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geert weet precies wat hij moet zeggen
maar vind Demi hierin net zo fout
beetje pruillipje etc
Nou, als je het nog van die laatste 5 minuten moet hebben...quote:Op maandag 8 september 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Demi doet liever haar wimpers dan zich voor te breiden op de proef
Wat kan 'ie dat goed hè? Eerst afkraken dan complimenteren en tegelijkertijd haar overal de schuld van geven. Klassiek.quote:Op maandag 8 september 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Ah, Geert heeft Demi gemanipuleerd waar hij haar wel hebben. Onzeker hertje neemt alle schuld op zich
Marco is idd wel goed in dit soort spelletjes.quote:Op maandag 8 september 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
oeh dat hoofd van Marlene toen ze zag dat Marco hem ging spelen
zou het wel lachen vinden als Erik plots op haar gaat staanquote:Op maandag 8 september 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks Thaise Massage a la Erik met happy end?
Happy end? Masseert hij haar de schutting over ofzo? Dat zou wel een happy end zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks Thaise Massage a la Erik met happy end?
Straks nog een keer (3e keer), en dan zet ik het geluid uit. Word er kotsmisselijk van.quote:
bij dezequote:Op maandag 8 september 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat marlene verliest
maar dan wint ze vast
Ja helemaal boven haar hoofdquote:Op maandag 8 september 2025 20:21 schreef Cirilico het volgende:
Marlène gaf helaas een punt weg. En telkens als zij drukt haalt zij eerst haar hand van de knop.
Je bedoelt "Tegen Marlene". Dat is niet hetzelfdequote:Op maandag 8 september 2025 20:22 schreef Cirilico het volgende:
Hoe zijn jullie allemaal voor de Haaien?
Hij had het beter gedaan, ik heb hem alleen maar zien falen.quote:
Niet persé voor de haaien maar zeker niet voor Marlènequote:Op maandag 8 september 2025 20:22 schreef Cirilico het volgende:
Hoe zijn jullie allemaal voor de Haaien?
Omegaquote:Op maandag 8 september 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
Fabio heeft zichzelf weer helemaal weggecijferd om de wereld te redden, terwijl hij alles helemaal had kunnen kantelen! Skibidi Fabio
Gaat vast niet gebeuren, hij is niet zomaar zoquote:Op maandag 8 september 2025 20:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
Fabio moet er zelf gaan staan, altijd een ander afvallen. Moedertje moet daar maar iets van zeggen.
quote:Op maandag 8 september 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Marlene gaat Fabio onder zijn ballen schoppen. Dat zou mooie TV zijn!
Dank uquote:
quote:Op maandag 8 september 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man ligt in een deuk omdat ik zei dat Soury het geluid uit doet als ze weer begint.
Tegen Marlène = vóór de Haaien.quote:Op maandag 8 september 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je bedoelt "Tegen Marlene". Dat is niet hetzelfde
Hier ook aan zonder reclame.quote:Op maandag 8 september 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Tot morgen, wij gaan B&B kijken zonder reclame zodat we daarna aan kunnen sluiten bij VI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |