Dat is heel pijnlijk, op Schiphol ook echt, ik hoop dat je terug kwam van vakantie en niet met die blessure nog moest.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lijd pijn![]()
Ik heb mijn hamstring behoorlijk verrekt, bovenin bij de aanhechting met het zitbotje. Vorige week op Schiphol, of all places![]()
Dit is geen feest
Hai tnx Deesquote:Op zondag 7 september 2025 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel pijnlijk, op Schiphol ook echt, ik hoop dat je terug kwam van vakantie en niet met die blessure nog moest.
Sterkte! 😘
Inderdaad gelukkig, in hoeverre je van geluk kan spreken dan.quote:Op zondag 7 september 2025 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hai tnx Dees![]()
Gelukkig idd bij terugkomst.
Jij bent nu inmiddels terug van lefkas? Je was er een week meen ik me te herinneren. Fijne tijd gehad hoop ik!
Lekker weertjequote:
Dat klinkt helemaal super! Prachtig natuur, lekker eten...wat wil je nog meer!quote:Op zondag 7 september 2025 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad gelukkig, in hoeverre je van geluk kan spreken dan.
Ik ben gisteravond thuis gekomen en heb een heerlijke week gehad, prachtige natuur, heerlijk eten, dus we hebben echt genoten![]()
Waar was jij ook alweer geweest?
Moet de laatste vlucht eerst nog eens goed terugkijken eigenlijkquote:
quote:Op zondag 7 september 2025 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Moet de laatste vlucht eerst nog eens goed terugkijken eigenlijk
quote:
Dat kan, die andere foto zie je de zwarte lijnen om die vogel en bes (?) zo duidelijk dat ie minimaal zwaar bewerkt isquote:Op zondag 7 september 2025 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van uit een andere hoek dan
Weinig in beeld. Meestal rijdt hij dan op 1quote:
Goed dat je het meld, dat is eerder dan ik dachtquote:Op zondag 7 september 2025 17:12 schreef chufi het volgende:
En zo meteen eens kijken hoe Koemans jongens het gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |