Dan heb je alle letters uit de opgave gebruikt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
Wat de fuck is een pangram?Ik heb er zojuist eentje gemaakt.
Het is wel een spel om je taal scherp te houden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:51 schreef DJMO het volgende:
Nog een stille hint: kijk ook eens bij de antwoorden van de opgave van gisteren, voor inspiratie hoe je woorden kunt formuleren.
Te veel moeite, ik ben maar een flierefluiter hiermee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:51 schreef DJMO het volgende:
Nog een stille hint: kijk ook eens bij de antwoorden van de opgave van gisteren, voor inspiratie hoe je woorden kunt formuleren.
Tantra yoga toch ? Wel genoten ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo ben weer terug! Die gratis proefles was apart
late reactie weer terug maarquote:
Dat was toevallig een van de laatste woorden die ik vond. Ik kijk vaak eerst naar de korte woorden, en pas daarna ga ik op zoek naar langere combinatiesquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel moeite, ik ben maar een flierefluiter hiermee.
te laatquote:Op donderdag 4 september 2025 18:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:loveislikeakiss
Daarom speel ik het ook zo graag. Net als scrabble.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel een spel om je taal scherp te houden.
wij doen meestal een menu omdat dat de betere deal isquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit de Chinese menu kaart te bekijken ik moet voor 8 okt voor 16 mensen chinees bestellen.
Er staat op Google een portie per persoon, dat is veel te veel.
Maar hoe doe je dat dan, vraag ik mij af. Als ik een portie babi pangang neem zijn er misschien wel 10 die het willen eten![]()
Kan beter niet te veel doen en dan overal twee of drie van
3 babi pangan
3 babi ketjap
2 foe yong jai
2 tjaptoy
2 kipfilet in kerriesaus
Dan wat mini loempiaatjes en gebakken banaantjes er bij en wat sateetjes?
Iemand advies?
Misschien dat het tegenwoordig anders is en volgens mij zijn er ook geen kleuterscholen meer, is gecombineerd met het basisonderwijs.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
late reactie weer terug maar
blijkbaar
is het dus de bedoeling dat je dat thuis leert?
en docenten zijn heel verbaasd dat ouders denken dat dat op school geleerd wordt
ik denk het is een beetje van beide, maar ik weet dat we veter strik les hadden op de kleuterschool
Neequote:Op vrijdag 5 september 2025 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tantra yoga toch ? Wel genoten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |