Erperheide was in ons geval prima. Schoon is zo afhankelijk van het huisje.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:34 schreef Arja het volgende:
Welke center parcs, in Nederland of Belgie, heeft nou een leuk zwembad met glijbanen en wildwaterbaan, maar ook goede bedden en een schoon huisje?
Van de recensies op tripadvisor word ik niet veel wijzer. Zo enorm tegengesteld
Horeca vind ik niet boeiend, ik kook liever zelf of we eten buiten het park
Het allerleukste park vond ik Vossemeren in België. Het zwembad is leuk en ze hebben ook een toffe binnenspeeltuin als je niet altijd wil zwemmen. De bedden en huisjes waren wel prima, ik herinner me geen vreemde zaken.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:34 schreef Arja het volgende:
Welke center parcs, in Nederland of Belgie, heeft nou een leuk zwembad met glijbanen en wildwaterbaan, maar ook goede bedden en een schoon huisje?
Van de recensies op tripadvisor word ik niet veel wijzer. Zo enorm tegengesteld
Horeca vind ik niet boeiend, ik kook liever zelf of we eten buiten het park
Wil je eens checken of ze nog steeds enkel glas in minstens 1 slaapkamer hebben?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:41 schreef Arja het volgende:
We gaan zo naar Vossemeren, zin in. In een vip huisje met sauna, scheelde heel weinig met comfort.
Wij overwegen ook naar lalandia billund te gaan. Wat maakte de autoreis moeilijk?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:27 schreef exode het volgende:
Ik ga vandaag de Kerstvakantie zoektocht inzetten.
Eigenlijk wilden we wederom naar Lalandia Billund, maar de autoritten zijn ons deze zomer behoorlijk tegengevallen. Filevrij maar lichamelijk en mentaal was het voor mij veel te pittig.
De Kerstvakantie is voor ons al jaren een soort instort vakantie, minstens 1 gezinslid is ziek. Dus we richten ons op de 2e week.
Vuurwerkvrij en in Nederland. Beekse Bergen was vorig jaar heerlijk maar 4 nachten is dit jaar echt sky high geworden. Via de Anwb 60% goedkoper maar geen huisje met zicht op de dieren.
Overdekt zwembad is een must, ruim huis, schoon en iets van een bowlingbaan of indoor midgetgolf zou fijn zijn.
Alle CP parken vallen af dus het wordt iets van Landal of een wat onbekender park denk ik.
Mijn gezondheid.quote:Op dinsdag 23 september 2025 02:29 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wij overwegen ook naar lalandia billund te gaan. Wat maakte de autoreis moeilijk?
Dit jaar was onze heenreis op dinsdag, dat was zonder file. We hebben ook wel eens vlak voor Hamburg overnacht om nog vóór 9u bij Hamburg te zijn, dat was ook goed te doen toen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:14 schreef Tink89 het volgende:
Wat is dan gunstig exode? Wij moeten volgende zomer ook langs Hamburg
Vroeg gaan, niet op spitstijden bij grote steden rijden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:14 schreef Tink89 het volgende:
En ik overweeg met kerst nog weg te gaan, maar mijn man wil niet. Ik wel... stom gedoe.
Zondag!quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:14 schreef Tink89 het volgende:
Waarom niet meer?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:11 schreef GotC het volgende:
Campooz is sowieso tof! Hebben wij ook nog gehad.
Het paste niet bij hoe we graag kamperen (regelmatig verplaatsen, laagdrempelig weekendjes weg). Het opzetten van het basisdeel gaat snel (10 minuten), maar al het andere (luifel/voortent, keuken, elektra etc) duurde gerust 2 uur.quote:
Wij denken er juist veel sneller mee te zijn en meer te kunnen verplaatsenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Het paste niet bij hoe we graag kamperen (regelmatig verplaatsen, laagdrempelig weekendjes weg). Het opzetten van het basisdeel gaat snel (10 minuten), maar al het andere (luifel/voortent, keuken, elektra etc) duurde gerust 2 uur.
Nu hebben we een VW California
Sneller dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij denken er juist veel sneller mee te zijn en meer te kunnen verplaatsen![]()
Een VW busje is wel heel gaaf! Hebben we ook naar gekeken maar loop ik ook weer tegen het bed probleem aan.
Wij hebben een caravan omdat ik een vouwwagen te veel tijd vond kosten en ik al te veel mensen zeiknat heb zien opbouwen. Ik wil kunnen neerzetten en slapen. En als we langer blijven, zetten we de voortent eraan. Anders draaien we alleen onze cassetteluifel uit. Ooit komt er een campertje, maar dan moet ik eerst effe de loterij winnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij denken er juist veel sneller mee te zijn en meer te kunnen verplaatsen![]()
Een VW busje is wel heel gaaf! Hebben we ook naar gekeken maar loop ik ook weer tegen het bed probleem aan.
In de zomervakantie kan die tegenvallen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |