SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gepikt van waterfietssteven![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jammer, net gebeld voor de baan hebben ze toch voor een ander gekozen...
Naja ga ik verder met solliciteren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
Birdie klasse dat je de boel hebt heel gelaten![]()
![]()
Ik kan het dus wel![]()
Jammer KW, op naar de volgende dan maar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is wel jammer, hopelijk bij de volgende sollicitatie dat je wel aangenomen wordtquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh balen KW, ze weten niet wat ze mislopenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren![]()
![]()
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja waarom alleen een zwaai van jou?Ja die ken ik nu welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dat is een tegenvaller Hopelijk gaat het bij een volgende beterquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bolkqueen nr 1 tochquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.
[..]
Ja die ken ik nu wel
Bolkje.
Opstaan hier!!!
Ik wil nog niet... kon niet slapen vannacht
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe kwam dat?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:59 schreef Sally het volgende:
Bolkje.
Opstaan hier!!!
Ik wil nog niet... kon niet slapen vannacht
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat doe je ook, daar zijn geen smileys voor nodig om dat te uitenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.
[..]
Ja die ken ik nu wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: