Ja en gelijk daarna corona, je kon nergens heenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is anders als je toen bedlegerig was.
Nou gooi erinquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb ook nog wel een leuk 06 nr dan
Zo probeer ik ook wel eens mensen te lokken. Echter als ze eenmaal weten wat dat lekkers is...quote:
JustineKquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en gelijk daarna corona, je kon nergens heen
Ik zou dat nu niet eens volhouden, red ik ook niet. Moet best veel dingen doen tussen door.
En ik ben geen Jussie ik kan echt niet werken en bolken tegelijk ( vraag mij af of Jussie wel een man is met zijn multitasken euhhhhhh )
nee je weet niet wat ik wilde!!quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wilde Kibi wel doen voor je
Wil ze jouw mondje opendoen Ja?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wilde Kibi wel doen voor je
Zelf gezegd netquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee je weet niet wat ik wilde!!NIVEA
Laat dat vullen maar een Jussie overquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee je weet niet wat ik wilde!!NIVEA
quote:
geen leuke naamquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
Justine is wel een leuke naam. Of niet, maar aan de persoon erachter wel leuke herinneringen
Deze vrouwquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat vullen maar een Jussie over
In oktober pasquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer ga je overhuizen is dat al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |