abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 10 september 2025 @ 20:41:14 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218733815
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:40 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Nou ja, een goeie YouTube tutorial en een loze leiding zoeken en je hebt dit zo gefixt [ afbeelding ]

Overigens geldt volgens mij dat de SolarEdge juist weer een integraal onderdeel wordt van je huis en dus niet los afkoppelbaar is
Maar er IS dus geen loze leiding, dat is het hele ding :P

Edit; en ik heb geen verstand van stroom, dus ik blijf daar heel ver van weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218733819
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:40 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
rijk en groen dat kan niet. het is een van beide
Ik kan het niet meer oneens met je zijn, afhankelijk van wat je definitie van rijk is. Miljardair, eens, miljonair+, absoluut oneens.

Wij houden ongelofelijk veel geld over elke maand juist omdat we nauwelijks tot niet consumeren. Dan ben je rijk en groen bezig.
pi_218733821
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar er IS dus geen loze leiding, dat is het hele ding :P
In de meterkast is altijd nog ruimte :D

NIET ZO MOEILIJK DOEN
pi_218733825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oh toch nog 6500 euro? Dat had ik dan niet verwacht. Ik was netto 6600 euro kwijt, maar dat komt omdat ik ook iets van 4200 subsidie kreeg, maar in die 6600 (zonder subsidie uiteraard 10.800) euro zat dan wel de aanpassing van de meterkast en de verzwaring van de aansluiting door de netbeheerder.
Dan is het in mijn geval netto ongeveer 3400 euro he. De warmtepomp (zelf gekocht, zal wel grijze import zijn) was ongeveer 3500 euro. De totale kosten voor installatie, material, doorvoeren etc zo'n 3000 euro.