Niet heel gek natuurlijk als Job Bungels op kop rijdt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die voorsprong is als sneeuw voor de zon verdwenen
Ik zou het wel willen proberen (zonder ebike).quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:43 schreef Arizona het volgende:
Ik ging hier zelfs op mij ebike niet omhoog komen
Evenepoel-effectquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar hebben we de wederopstanding van Hindley eigenlijk aan te danken?
Aan een neuscorrectie.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De komst van R.EVquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet het Sven2-effect?quote:
Heeft ie er net als Bernal meteen een fopneus op laten monteren?quote:
Ach ja, de ploegleider Sven2quote:
Prima die boodschappen, beter dan mensen met spandoeken op dezelfde plek op de wegquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uitstekende boodschappen op de weg.
Neuscorrectie gedaan om beter te kunnen ademen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft ie er net als Bernal meteen een fopneus op laten monteren?
Tweede plek behouden/verstevigen is ook wat waard.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooie leadout van Almeida voor Vingegaard zo
Ja, dat deed Bernal ook, maar die ging ook meteen voor plastische chirurgie toen ze toch bezig waren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:48 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Neuscorrectie gedaan om beter te kunnen ademen.
200% dat jij deze twee niet bij kan houden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou respect voor die Antifa's hebben als ze bovenop de Angliru staan maar het moet natuurlijk niet teveel op werken gaan lijken.
Pidcock pakt daarom maar de binnenbocht, slim.quote:
Straks een stukje van 25 %quote:
De man met de hamer.quote:
Bijzondere regie inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:56 schreef H.Vviv het volgende:
Wel fijn dat ze liever de nummer drie en vier in de etappe laten zien dan de leiders.
Volgens mij kan die ook niet veel beter.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vingegaard heeft ook niet per se een reden om op kop te gaan rijden toch?
Nummer #79 voor UAE voorkomenquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nou jaar voorsprong in klassement is minder dan een minuut.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik niet, want bijna elke keer als ik hem niet heb in CM is ie goed, en andersom.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:02 schreef Bill_Hillie het volgende:
Almeida is toch wel de renner van UAE waar ik het meest sympathie voor heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |