Mortirolo ook wel, maar zal vast over een klim in Spanje gaanquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
'
La Planche des Belles Filles heeft dat wel, maar die zul je vast niet bedoelen.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mortirolo ook wel, maar zal vast over een klim in Spanje gaan
Bols del Mundo blijft wel steil tot het einde, geloof ik
Peyragudes bedoel je denk ik? Volgens mij gaat het daar tot aan het einde iets van 15% omhoog.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Is Lagos de Covadonga een klim met mokersteile finish? Dat had ik voor vandaag in gedachten bij de Angliru (dat beeld dat je ze voor de finish als het ware boven de horizon uit ziet worstelen), maar dat is dus juist geen steile finish
De superplank is vooral steil richting de finish.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
'
La Planche des Belles Filles heeft dat wel, maar die zul je vast niet bedoelen.
Niet de 'super' maar de reguliere klim heeft ook dat slotstuk van 200 meter 20%. Daar zie je de renners vanaf het frontale shot ineens verschijnen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De superplank is vooral steil richting de finish.
Nee, het is wel in Spanjequote:Op vrijdag 5 september 2025 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Peyragudes bedoel je denk ik? Volgens mij gaat het daar tot aan het einde iets van 15% omhoog.
Courchevel Altiport.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh en die aankomst waar Gall een jaar of 2/3 geleden won in de tour was ook mokersteil. Waar Pogacar compleet brak op de la Loze.
Zag er ook niet heel veilig uit voor Pidcock zichzelf wurmend door de supporters zonder naar voren te kijken op een meter van de renner.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
[ x ]
De Vuelta laat vol trots deze beelden zien. De jury ondertussen:
[ x ]
Het is dan ook een terecht besluit van de jury, ik vind het vooral grappig dat de organisatie het probleem blijkbaar niet ziet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zag er ook niet heel veilig uit voor Pidcock zichzelf wurmend door de supporters zonder naar voren te kijken op een meter van de renner.
Zijn ook mooie beelden maar dat is best grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is dan ook een terecht besluit van de jury, ik vind het vooral grappig dat de organisatie het probleem blijkbaar niet ziet.
Pedersen doet het tenminste nog zelf en op verschillende en lastige terreinen, het is niet zo dat hij op z'n Milan's in vlakke ritten door de hele ploeg naar tussensprints gebracht wordt. Vingegaard doet er alles aan om hem niet te pakken, Philipsen heeft überhaupt geen interesse. Maar heel warm wordt je er ook weer niet van.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je puur het groen wint door alleen punten te pakken bij de tussensprints, ben je dan een waardige winnaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |