Alle ballen op Huubquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geven we de flopgroep een kans?
Protest tegen het bewind in Bahrein?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit heb ik nog nooit van mijn leven gezien, jullie?
Karsten zat heel vrolijk te vertellen dat hij zijn moeder heeft gebeten vroeger, en niet gestoken, en dan begint Jeroen opeens Hond! te schreeuwen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:44 schreef Devolder het volgende:
De hond in combinatie met het verhaal van Karsten, ongekend
Wat vertelde Karsten?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:44 schreef Devolder het volgende:
De hond in combinatie met het verhaal van Karsten, ongekend
Ik heb wel eens Burghardt over een hont zien rijden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit heb ik nog nooit van mijn leven gezien, jullie?
Dat is waar, maar dat was zonder stoel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Burghardt over een hont zien rijden.
Neequote:Op vrijdag 5 september 2025 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je puur het groen wint door alleen punten te pakken bij de tussensprints, ben je dan een waardige winnaar?
Het is wel knap en dapper dus gun het zeker een klassement.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je puur het groen wint door alleen punten te pakken bij de tussensprints, ben je dan een waardige winnaar?
Juist een supporter van Tiberi, aldus Jose.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:56 schreef Momo het volgende:
Zou die hond in opdracht van katten hebben gehandeld?
In de buurt ook wat Palestijnse vlaggen, allicht wilde hij de aandacht daarvan afleiden?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:56 schreef Momo het volgende:
Zou die hond in opdracht van katten hebben gehandeld?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
We schrijven Juan op voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |