krazanten zijn nog steeds goedkoper tochquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
Oh de bakker is tegenwoordig even duur als de Jumbo. Of beter gezegd de Jumbo is tegenwoordig even duur als de bakker dus ik ga maar wat vaker bij de bakker wat halen.
Nou ik zou die 30 cent croissantjes van de Jumbo niet willen vergelijken met dat bij de bakker.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
krazanten zijn nog steeds goedkoper toch
daar zit je gebakkenquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Gebak is hier bij de bakker gewoon goedkoper.
Ik zag wel lekkere dingetjes die ik wil halen voor mijn verjaardag.quote:
wanneer is de grote dag?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag wel lekkere dingetjes die ik wil halen voor mijn verjaardag.
*noteert in agenda*quote:
Slaap je vandaag in je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nieuw hoofdkussen gekocht, wel even wassen
KPD is eldersquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:23 schreef rival het volgende:
Ik ben Koos, stop em liever in een........
Matroos?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:23 schreef rival het volgende:
Ik ben Koos, stop em liever in een........
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slaap je vandaag in je nieuwe huis?
Ik de 23stequote:
Gezellig bij elkaar kruipen in december en dan in september een geboortegolfquote:
Freddie/Farrokh zou vandaag jarig zijn geweest.. 79quote:
Aah ben er nu wel aan toe.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, voor één keer dan, omdat ik toch al koffie sta te maken.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dan heb je geen geweten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Twee mannen plunderen rekening van hospice in Ermelo, meer dan een ton weg - https://nos.nl/l/2581246
Triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |