Dat zou anders ook problematisch zijn... Waar anders lekkere worst halen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
HEMA sluit in Emmen lees ik overal maar nu raken mensen half in paniek om niks want het gaat om een filiaal in een woonwijk.Die in centrum van Emmen blijft gewoon.
ga emigreren danquote:
als ze daar 4k hebben...quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik straks in Duitsland F1 gaan kijken
Wil je NK nu wegjagen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze daar 4k hebben...
je kunt ook dichter naar de evenaar gaan zoeken naar 4k... heb je meteen een beter klimaat voor je
Voorlopig ben ik nog iets te verbonden met Nederland om weg te gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze daar 4k hebben...
je kunt ook dichter naar de evenaar gaan zoeken naar 4k... heb je meteen een beter klimaat voor je
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je NK nu wegjagen?
Koen kan er niet veel aan doen, die stopt z’n snikkel in een watermeloen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
@:koen66 toch maar eens op het matje roepen
krazanten zijn nog steeds goedkoper tochquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
Oh de bakker is tegenwoordig even duur als de Jumbo. Of beter gezegd de Jumbo is tegenwoordig even duur als de bakker dus ik ga maar wat vaker bij de bakker wat halen.
Nou ik zou die 30 cent croissantjes van de Jumbo niet willen vergelijken met dat bij de bakker.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
krazanten zijn nog steeds goedkoper toch
daar zit je gebakkenquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Gebak is hier bij de bakker gewoon goedkoper.
Ik zag wel lekkere dingetjes die ik wil halen voor mijn verjaardag.quote:
wanneer is de grote dag?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag wel lekkere dingetjes die ik wil halen voor mijn verjaardag.
*noteert in agenda*quote:
Slaap je vandaag in je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nieuw hoofdkussen gekocht, wel even wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |