De verdwijnact.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is tijd dat de zoveelste act van @:kingroland stopt.
Even gekeken en er staat een dikke Italiaanse vent achter hun ramenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen idee of we het nu over een hoerenkast, Aziatische winkel of iets compleet anders hebben.
Hoe dan ook, ik zal daar niet komen.
Hij zou nog een review doen van chips. Ben vergeten welke. Thaise ofzo.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is tijd dat de zoveelste act van @:kingroland stopt.
Dat betekent Koeman.quote:
Zware bottenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:03 schreef bbuddybb het volgende:
Depay is slechts 31, maar oogt nu al vrij oud. Wat is ie traag zeg.
De noodles bij de AO op de Kruiskade zijn merendeels Koreaans. En ze hebben honderden soorten.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, deze vind je specifiek in winkels voor Korea-autisten.
Own goalquote:Op donderdag 4 september 2025 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Depay gaat nooit meer scoren voor Oranje.
Ik ben ouder? Wtf.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:03 schreef bbuddybb het volgende:
Depay is slechts 31, maar oogt nu al vrij oud. Wat is ie traag zeg.
Oke mofquote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Milka betekent Milch und Kakao.
Woont ook niet bij zijn ouders op zolder.quote:
Wie was jij eerst?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:06 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Zwitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |