Ramen heb je ook op de Wallenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga al zeker een jaar of 15 naar de West-Kruiskade daarvoor.
Ja ik bedoel specifiek deze:quote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga al zeker een jaar of 15 naar de West-Kruiskade daarvoor.
Daarvoor moet ik naar Amsterdam en daar kom ik liever nietquote:
Laat zich heel makkelijk te kijk zetten, ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die Van Hecke niet veel trouwens
'Chicken'. Zuid-Korea = hondquote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik bedoel specifiek deze:
[ afbeelding ]
Zullen ze vast wel hebben bij de AO daar.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik bedoel specifiek deze:
[ afbeelding ]
Gewoon naar Tensai gaanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel leuk
Ook hier in Rotterdam krijgen we steeds meer Asian pop-up stores. Belachelijk duur wel. Maar ja, wel lekker om af en toe ramen of soju te halen.
Je hebt er geen kijk op.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die Van Hecke niet veel trouwens
Ramen Kingdom in Amsterdam schijnt fenomenaal te zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik naar Amsterdam en daar kom ik liever niet
Ja als je kwaliteit ramen wil welquote:
Ik hou wel van kwaliteit ramen @onlogischquote:Op donderdag 4 september 2025 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja als je kwaliteit ramen wil wel
Maar als je van die instant ramen wil zijn dit de beste
Dat denk ik niet, deze vind je specifiek in winkels voor Korea-autisten.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel hebben bij de AO daar.
NVWA?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ramen Kingdom in Amsterdam schijnt fenomenaal te zijn.
Ze waren een tijdje gesloten, maar gaan deze maand weer open. Ik ga zeker een keer langs!
Geen idee of we het nu over een hoerenkast, Aziatische winkel of iets compleet anders hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ramen Kingdom in Amsterdam schijnt fenomenaal te zijn.
Ze waren een tijdje gesloten, maar gaan deze maand weer open. Ik ga zeker een keer langs!
@KingRolandquote:Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, deze vind je specifiek in winkels voor Korea-autisten.
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen idee of we het nu over een hoerenkast, Aziatische winkel of iets compleet anders hebben.
Hoe dan ook, ik zal daar niet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |