SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ach, ik val er wel een klein beetje voor.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ze een keer in het theater gezien, dat was echt leuk. Maar dit soort liedjes bekoren me niet echt.
Dan mag jij die cd wel hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik val er wel een klein beetje voor.
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan mag jij die cd wel hebben
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:44 schreef livelink het volgende:
Randy Crawford - One day I'll fly away
Alsof hij je iets duidelijk wil maken.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Van de week zag ik het ijsvogeltje weer een paar keer langsfladderen, vandaag bleef hij uitgebreid poseren op een paaltje bij de overburen
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
Ik vond het erg stil in dat andre topic
Hij kwam afscheid nemen denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Alsof hij je iets duidelijk wil maken.
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
Ik vond het erg stil in dat andre topic
Is het niet dezelfde?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij kwam afscheid nemen denk ik![]()
Naast de jeu de boulesbaan zit er ook wel eens een.
Werd je keel dichtgeknepen door je vriendin?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:50 schreef Fogel het volgende:
ik kreeg hier Matthias Reim verdammt ich lieb dich vibes door, maar ben opeens ademloos
Vorig jaar zat ik in een trein met heel veel Fischer groupiesquote:
Als ze dat voor elkaar krijgt vanaf zo'n 10km verderop dan is dat wel een Stephen King boek waardquote:Op donderdag 4 september 2025 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Werd je keel dichtgeknepen door je vriendin?
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Van de week zag ik het ijsvogeltje weer een paar keer langsfladderen, vandaag bleef hij uitgebreid poseren op een paaltje bij de overburen
Ze is in Duitsland echt groot inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik in een trein met heel veel Fischer groupies(en moest toen naar haar googlen want nooit van gehoord, maar ze ik blijkbaar enorm populair)
Nee, er zitten hier een paar verschillende broedpaartjes in de nabije omgeving.quote:
Ik kende dit nummer vaag. Zou er geen naam aan kunnen hebben hangen.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is in Duitsland echt groot inderdaad.
Weet niet of dat in andere landen ook zo is.
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze dat voor elkaar krijgt vanaf zo'n 10km verderop dan is dat wel een Stephen King boek waard
Dit was in een trein naar Maastricht als ik het goed herinner en de fans waren Nederlanders.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is in Duitsland echt groot inderdaad.
Weet niet of dat in andere landen ook zo is.
Dan valt dat niet mee.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze dat voor elkaar krijgt vanaf zo'n 10km verderop dan is dat wel een Stephen King boek waard
High speed ABBA.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een weggooiversie…
Deze is nie goe nie
Ze is heel groot bij de Schlagerfans in Nederland. Vreselijk mens vind ik het, al vanaf het begin van haar carriere kreeg ik jeuk van haarquote:Op donderdag 4 september 2025 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit was in een trein naar Maastricht als ik het goed herinner en de fans waren Nederlanders.
Ze heeft op de foto’s een hele lieve uitstralingquote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jij fotos van mijn vriendin gezien?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze heeft op de foto’s een hele lieve uitstraling
Natuurlijk.... wie niet?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jij fotos van mijn vriendin gezien?
Facebook. Jij werd me voorgesteldquote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jij fotos van mijn vriendin gezien?
quote:
Ah.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Facebook. Jij werd me voorgesteld
Dank u @Meltingquote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
En ik wens jullie allemaal een fijne nacht.
Wellicht tot zaterdag.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Goede avond en welkom.quote:
Voorlopig wel primaquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk aan, gefeliciteerdDat het je daar maar goed mag bevallen.
Wel prima. Zit nog wel flink tussen de dozen. Ik krijg ook nog hulp met het inrichten. Ik heb nu nog niet echt een idee waar ik wat neer moet zetten in ik krijg in 1 kast de planken niet goed..quote:
Maar het internet werkt. Dat is al iets.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voorlopig wel prima
[..]
Wel prima. Zit nog wel flink tussen de dozen. Ik krijg ook nog hulp met het inrichten. Ik heb nu nog niet echt een idee waar ik wat neer moet zetten in ik krijg in 1 kast de planken niet goed..
Maar vanaf maandag komt de woonbegeleiding helpen, Die hebben nu ook weekend...
En nu voorlopig maar blijven zitten waar je zit.quote:
Water, stroom, verwarming, internetquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het internet werkt. Dat is al iets.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Now that we found love - Third World
Woensdag de sleutel gekregen. Het eerste wat ik deed toen ik hier het nog leegstaande appartement binnenkwam, was het internet op mijn telefoon zetten. Het blijft een woning die de GGz huurt, dus die aansluiting zat er al...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het internet werkt. Dat is al iets.
Welkom zorro.quote:
Is het heel gek dat ik the Bee Gees meende te horen ook?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede avond en welkom.
En zoals altijd, is de eerste een inkomertje:
[ afbeelding ]
Ja, ik hoop het. Ik heb het nu wel even gehad met verhuizen...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En nu voorlopig maar blijven zitten waar je zit.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik the Bee Gees meende te horen ook?
Ah ja, dat wist ik ook gewoon. Ik dacht Try jah love en typte iets andersquote:
Ja, alleen zien we die UI dan toch niet...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet @:Modus een lege radar als UI hebben, want hij blijft steeds onder de radar
Da's ook weer waar. Gelukkig is hij niet UI-loos, dus de UI-politie hoeft er niet op af.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, alleen zien we die UI dan toch niet...
Is die UI-politie nog een beetje actief?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Gelukkig is hij niet UI-loos, dus de UI-politie hoeft er niet op af.
Het schijnt erg af te hangen van de agenda van een bepaald konijn op dit forum. Ik heb het jaren geleden overgedragen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Is die UI-politie nog een beetje actief?
Ik vond het knap dat je deze zo op kon lepelen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:17 schreef livelink het volgende:
Er zijn toch wel veel mooie Franstalige nummers
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
Herinnert u zich deze nog!
Yes - Owner of a lonely heart
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Yes owner of a lonely heart
Ik twijfeld over de zanger. Het is altijd een gok tussen Gilbert Becaud, Michel Sardou en Gerard Lenormanquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat je deze zo op kon lepelen.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfeld over de zanger. Het is altijd een gok tussen Gilbert Becaud, Michel Sardou en Gerard Lenorman
Nee, daar hadden ze wel iets beters voor kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is geen erg geinspireerde cover
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
We hebben geen jukebox nodig, we hebben een DJ
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dexis midnight runners - COme on Eileen
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:28 schreef livelink het volgende:
Come on Eileen - Dexy's Midnight Runners
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:30 schreef Modus het volgende:
Leuk liedje maar veeeeeeeeeeeeeeeeeel te vaak gehoord.
De kracht van de herhaling. En ooit ga ik de bandnaam ook goed schrijven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:30 schreef Modus het volgende:
Leuk liedje maar veeeeeeeeeeeeeeeeeel te vaak gehoord.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
De kracht van de herhaling. En ooit ga ik de bandnaam ook goed schrijven.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:32 schreef livelink het volgende:
Dit zal Shocking Blue wel weer zijn.
Is dit meer jouw straatje?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt zeker goed. Ben helaas te onbekend met Earth and Fire tbh..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is dat nummer van Earth and Fire gewoon wel "mijn muziek"quote:
Hij is al vaker langsgekomen hier. Maar ik vergeet het steeds weer. Het is een oh, ja en dan iedere keer weer opnieuw.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet niet of je het ooit geraden zou hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Conny vandenbos - IK ben gelukkig zonder jou
Ik ben soms even kwijt in welk mapje je zit. Dit is de Top 2000-waardige muziek, toch?quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:46 schreef Melting het volgende:
Hierna een guilty pleasure van mij.
Dus sluit niet uit dat die op donderdag ook nog eens voorbij gaat komen.
Geen idee. Dit mapje heeft geen bijzondere titel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben soms even kwijt in welk mapje je zit. Dit is de Top 2000-waardige muziek, toch?
Maar dat is elk mapje van jouquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Dit mapje heeft geen bijzondere titel.
Maar wel veel fijne muziek.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Dit mapje heeft geen bijzondere titel.
Maar wel veel fijne muziek.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:55 schreef livelink het volgende:
Dit franstalige nummer zegt me dan weer helemaal niks.
quote:
Dan wens ik je een goede nacht.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:56 schreef zorro28 het volgende:
Helaas duurde het niet lang vandaag maar ik moet jullie alweer verlaten
Jammer. Fijne avond nog en tot een volgende keer!quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:56 schreef zorro28 het volgende:
Tot de volgende Zorroquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:56 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Spooky dan ook niet op de hoesfoto staat?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je het zo zegt, klinkt het wel fout.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bronski beat- Small town boy
Deze en Mandy inderdaad. Volgens mij is hij vooral groot in Vegas tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken eigenlijk maar 2 nummers van hem.
Maar volgens mij heeft hij met name in de VS veel meer hits gehad...
Beter om beide niet te doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:01 schreef livelink het volgende:
En de moraal van het verhaal van Copacobana is dan raar genoeg: 'Word niet verliefd' in plaats van 'ga niet met een wapen op pad'
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
De Paaytjes - Stars on 45-achtig iets
Je bent toch wel gaan filmen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:06 schreef DJ11 het volgende:
Vlak voor mijn deur vond vandaag bijna een vechtpartij plaats. Ik zette toevallig net even een plant recht, zie ik twee mannen woedend op elkaar afstormen. Geen idee wat er precies aan vooraf was gegaan; ik vermoed zoiets als niet voorrang geven.
De ene man, op een fiets, was wat lijviger en had kennelijk ook een vrouw bij zich. Degene die er woedend op af ging, was zo'n sportschooltype, die vooral een bepaald K-woord ongeveer drie keer in elke zin gebruikte. De sportschool-fanaat had ook nog een wat jongere jongen bij zich.
Ze bleven schelden. De wat lijvige man deed zijn fiets op slot en het leek erop dat hij z'n kettingslot wilde gebruiken om mee te slaan. De sportschool-gast trok zo'n banier uit de grond die beneden bij de winkel staat. Op dat moment kwam een derde man langsfietsen die vroeg wat er aan de hand was. Potige kerel, zo'n Peter Gillis-type, maar dan een stukje groter.
Die koos een beetje partij voor de lijvige man, vooral omdat die sportschool-man maar met K bleef schelden en ook bleef uitdagen. Uiteindelijk liep het allemaal met een sisser af en ging ieder z'n eigen weg zonder dat er echt klappen vielen...
Bijzonder was het wel...
Dat is niet in me opgekomen. Ik moet zeggen dat mijn telefoon op dat moment bezig was om Real Time with Bill Maher te streamen naar mijn TVquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent toch wel gaan filmen?
Anders zien we het nooit terug op Dumpert.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fab 4 - I wanna hold your hand
Ik hoor er wel wat in. Sterker nog: ik voorzie zelfs dat de Sparks er ooit nog eens een cover van makenquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:08 schreef Melting het volgende:
Zouden ze dan eindelijk doorbreken met dit nummer?
Bij top of flop vonden ze dit niet goed genoegquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:08 schreef Melting het volgende:
quote:Beatles afgekraakt
Tijdens de uitzending in Almelo bestond de vierkoppige jury uit acteur Henk van Ulsen, cabaretier Henk Elsink (uit Enschede), studente Gerdi Hoevenberg en ruiter Hans Brugman. Ze mochten onder meer hun mening geven over I Want to Hold Your Hand van The Beatles.
Ze beoordelen het liedje viermaal als flop, met veel commentaar op het haar en de kleding van de vier bandleden. De zaal is het absoluut niet eens met het oordeel van de jury. Zij vinden het juist geweldig. Het liedje werd daarna een enorme hit in ons land.
Ik hoor toch wel wat potentie hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:08 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor toch wel wat potentie hoor.
Goedenavond Symphonic. Je hebt al wat pareltjes gemist hoor.quote:
We zijn net terug uit het Utrechtse..quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symphonic. Je hebt al wat pareltjes gemist hoor.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:15 schreef DJ11 het volgende:
Bijzondere titel voor een liedje, Russian Spy And Symphonic
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Gerdi Hoevenberg, wie kent haar niet. Met haar tophit Jamaica Maan
Bekijk deze YouTube-video
Ik luister thuis ook veel naar Kink, maar dan een ander thema kanaal. Distortion namelijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn net terug uit het Utrechtse..
Onderweg ook heerlijke muziek gehad op Kink 80’s
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Gerdi Hoevenberg, wie kent haar niet. Met haar tophit Jamaica Maan
Bekijk deze YouTube-video
Voorheen zat Kink 90’s op dat kanaal. Distortion luister ik soms naarquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister thuis ook veel naar Kink, maar dan een ander thema kanaal. Distortion namelijk
* Bomenverzameling schuiffelt zijn stoel naar achterquote:
Titel is juist. Uitvoerende niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voorheen zat Kink 90’s op dat kanaal. Distortion luister ik soms naar
Timi Yuro Hurt
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling schuiffelt zijn stoel naar achter
Ah het origineel dusquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is juist. Uitvoerende niet.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stoelendansquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook geen Johnny Cash, Cristina Aguilera of NiN
Nee, ik ook niet, dat deed Timi een stuk beterquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
Ik voel de pijn niet in het origineel.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
Kinderen voor Kinderen - Waanzinnig gedroomd
Er zijn wel zat van die Youtubers die zulke uitdagingen aan gaan...quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Whehehe, deze uitgevoerd door Nine Inch Nails lijkt me wel wat
Daar zullen wel eens leuke verrassingen tussen zitten lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn wel zat van die Youtubers die zulke uitdagingen aan gaan...
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Heerlijk, die Gooische R, die tegenwoordig zo'n beetje in heel Nederland bij kinderen is te horen...
Wel één van de drie beste KvK-liedjes, vind ik.
Bij mijn nichtje van 15 ook een beetje en die is geboren en getogen in Tilburg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Heerlijk, die Gooische R, die tegenwoordig zo'n beetje in heel Nederland bij kinderen is te horen...
De Haarrrrlemse Rrrr is ook verschrikkelijk, als ik een bepaalde collega van Symph hoor denk ik altijd dat het een typetje is, maar ze prrrrraat echt zoquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Wel één van de drie beste KvK-liedjes, vind ik.
Kerstezelquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Samen met Op een onbewoond eiland en Ik ben toch zeker Sinterklaas niet
Exactquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Samen met Op een onbewoond eiland en Ik ben toch zeker Sinterklaas niet
Het schijnt bij kinderen op een bepaalde leeftijd erger te zijn en daarna ook weer af te nemen (als ze niet in 't Gooi wonen, tenminste). Mijn jongste neefje had ook echt zo'n bekakte R toen hij een jaar of 4-5 was. Inmiddels is hij 14 en is dat (gelukkig) een stuk minder.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mijn nichtje van 15 ook een beetje en die is geboren en getogen in Tilburg.
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:28 schreef livelink het volgende:
Rita Colidge? - On an all time high?
Check het hoesje maar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Is dit een Bond-themesong?Zo klinkt het namelijk helemaal niet...
Ik heb het ergens op een cd staan met alleen zangeressen (She), maar ik wist ook niet dat het een bond-nummer was.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Is dit een Bond-themesong?Zo klinkt het namelijk helemaal niet...
Ik ben geboren in Haarlem en op jonge leeftijd naar Schagen verhuisd (en daar feitelijk opgegroeid) maar het heeft best lang geduurd voor ik de Haarlemse R kwijt was.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt bij kinderen op een bepaalde leeftijd erger te zijn en daarna ook weer af te nemen (als ze niet in 't Gooi wonen, tenminste). Mijn jongste neefje had ook echt zo'n bekakte R toen hij een jaar of 4-5 was. Inmiddels is hij 14 en is dat (gelukkig) een stuk minder.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook wel een matige pornofilm zijn
Klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Heerlijk liedje dit. in Chanson! Van Matthijs v Nieuwkerk en Rob Kemps zat een mooie uitvoering gezongen door een schoolklas tijdens de muziekles.
Qua wansmaak wint deze het zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb natuurlijk niet alle hoesjes van vanavond gezien, maar dit is wel een dieptepunt
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je het mapje met de (kerk)orgels te pakken?
Moet hij toch eens doen, zodat we hem kunnen horen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar we op bezoek waren staat sinds kort ook een of ander orgeltje, het stond alleen boven, anders had Symph wel een concertje gegeven.
Was hij te lui om de trap op te lopen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar we op bezoek waren staat sinds kort ook een of ander orgeltje, het stond alleen boven, anders had Symph wel een concertje gegeven.
Niet te lui, maar het ging me wat te ver om bij iemand op de overloop te gaan zittenquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Was hij te lui om de trap op te lopen?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zombies - Time of the season
Komt ook door het orgelquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Op een rare manier heeft dit nummer iets Doors-achtigs
Ik snap het wel. Natuurlijk zelfde tijd en dat orgeltje...quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Op een rare manier heeft dit nummer iets Doors-achtigs
Wanneer ben je echt jarig dan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat eens even een biertje pakken![]()
Bijna de hele koelkast ligt vol met spullen voor morgen, omdat ik dan alvast m'n verjaardag vier met familie, maar ik heb nog ergens wat ruimte kunnen vinden voor mijn 1-2 biertjes van deze avond
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat eens even een biertje pakken![]()
Bijna de hele koelkast ligt vol met spullen voor morgen, omdat ik dan alvast m'n verjaardag vier met familie, maar ik heb nog ergens wat ruimte kunnen vinden voor mijn 1-2 biertjes van deze avond
De hele avondquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:52 schreef livelink het volgende:
Lionel Richie - Dancin on the ceiling
1/2 goedquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:52 schreef livelink het volgende:
Lionel Richie - Dancin on the ceiling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |