Zijn beide echt leuk hoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ging (voor mijn doen) hard, deze trol was iets meer dan acht uur werk
[ afbeelding ]
En deze is vrij saai geworden... was ook saai om te maken, maar soit, was wel leuk. Die wordt snel in de weggeefkast gedumpt
[ afbeelding ]
Haha die trol! Ik zie best lastige stukken daarin en je patroon is in het Engels?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ging (voor mijn doen) hard, deze trol was iets meer dan acht uur werk
[ afbeelding ]
En deze is vrij saai geworden... was ook saai om te maken, maar soit, was wel leuk. Die wordt snel in de weggeefkast gedumpt
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Haha die trol! Ik zie best lastige stukken daarin en je patroon is in het Engels?Leuk!
Dankquote:Op zondag 21 september 2025 09:10 schreef Patapon het volgende:
Beide erg leuk CoTs. En dan zeg je dat ik snel ben,Ik kan niet in 8 uur een amigurumi haken hoor!
Woooops! Gelukkig is met haken herstellen gemakkelijkquote:Op zondag 21 september 2025 12:06 schreef Blues het volgende:
Gisteren tot 2x toe 2 toeren uitgehaald van de 2e Kismetlap.was een spannend stuk op tv en ik dacht het ff tussendoor te kunnen doen maar nee dat ging niet
Ja echt en vind t niet erg.quote:Op zondag 21 september 2025 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Woooops! Gelukkig is met haken herstellen gemakkelijk
Gelukkig maar!quote:Op zondag 21 september 2025 12:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja echt en vind t niet erg.
Het zit alweer goed+1 nieuwe toer
Zat gewoon te haken in de verkeerde schelpen.
Beschrijving vind ik ook niet héél helder met tussen haakjes en vanaf sterretje en maal 11![]()
Yesquote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Nu netjes opletten hoor![]()
Hier ligt de octopus te liggenquote:
Weetik!quote:Op zondag 21 september 2025 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier ligt de octopus te liggen
Morgen weer een creatieve dag
(Plaagde je trouwens alleen maar hoor)
Ik vind hem coolquote:Op zondag 28 september 2025 13:29 schreef Blues het volgende:
Ja verhoudingen waren niet oké, next poncho grotere haaknaald, grovere wol, dan wordt ie vast groter, maar het was wel leuk om eens uit te proberen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben een beetje laatquote:Op zondag 28 september 2025 13:29 schreef Blues het volgende:
Ja verhoudingen waren niet oké, next poncho grotere haaknaald, grovere wol, dan wordt ie vast groter, maar het was wel leuk om eens uit te proberen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie kleurencombo'squote:Op zondag 28 september 2025 13:29 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |