Mooie kleuren. Het is net een regenboog.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:33 schreef trui het volgende:
Eindelijk een moment gevonden om een fotootje te maken van de sjaal waar ik maanden over gedaan heb.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2025 13:33 schreef trui het volgende:
Eindelijk een moment gevonden om een fotootje te maken van de sjaal waar ik maanden over gedaan heb.
[ afbeelding ]
Leuk hoor!quote:Op woensdag 26 november 2025 16:02 schreef trui het volgende:
Intussen ook wat andere al lang stilligende projectjes opgepakt. Bijvoorbeeld dit etuitje. Er moet alleen nog een voering en een rits in.
[ afbeelding ]
(patroon: pixel coaster & purse, van Lilla Bjorn Crochet Design).
En deze 'mug wrap', daar moet nog een knoopje opgenaaid worden.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
behoorlijk priegelig werkje. Dit is 't patroon. Maar nu ik weet hoe die moet ga ik er misschien nog een paar maken, leuk om als klein cadeautje te geven.
Ik mag één mand met projecten hebben.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:14 schreef trui het volgende:
Ik heb ook nog teveel onafgemaakte dingen liggen. Vervelend. Maar weggooien kan ik nog niet helemaal over mijn hart verkrijgen.
Wat mooi Truiquote:Op woensdag 26 november 2025 13:33 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wauw zou willen dat ik dat kon...quote:Op woensdag 26 november 2025 18:12 schreef Blues het volgende:
Ik maak 1 project(je) per keer.
Nu die kerstmanster voor zus klaar is, weet ik niet goed wat ik nu zou willen maken
Zo begon ik ook, maar langzamerhand zijn er soms toch extra dingen tussendoor of bijgekomen en heb ik bepaalde dingen halverwege laten liggen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:12 schreef Blues het volgende:
Ik maak 1 project(je) per keer.
Nu die kerstmanster voor zus klaar is, weet ik niet goed wat ik nu zou willen maken
Deze had ik eerder blijkbaar gemist. Mooi gelukt!quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
Mocht iemand zich afvragen of blocken echt iets uitmaakt
Gister gewassen en geblockt
[ link | afbeelding ]
En nu ziet ie er zo uit:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wauw!quote:Op woensdag 26 november 2025 13:33 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKERquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb weer meer wol gekocht met Black Friday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |