SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van het vorige deel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een technieken in de OP![]()
#nog veel te leren
@Tele6 het idee van vriend met eend is wel heel gaaf als het lukt!
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:29 schreef Blues het volgende:
Oh hier is het haaktopic!
Ik ben sinds kort begonnen met haken en heb vingerpoppetjes, soort legohoofd/mannetje, een varkentje en 2 tennisballen.
Allemaal kadootjesSuper schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een technieken in de OP![]()
#nog veel te lerenEn heel knap gedaan hoor
Wat leuk! En die sjaal zou ik ook wel willen makenquote:Op maandag 8 september 2025 18:01 schreef Patapon het volgende:
Weer een sjaal af! Ik moet hem nog wassen en blokken.
[ afbeelding ]
En van de Kerststal koning Melchior af. Hij is nu een bouwpakket maar dat komt wel goed.
[ afbeelding ]
Mooi hoor. Ik heb er toen ook een heleboel gehaakt van die sjaals , ze liggen allemaal in de kast en gebruik ze nooit. Heb er al een paar weggegeven.quote:Op maandag 8 september 2025 18:01 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
En van de Kerststal koning Melchior af. Hij is nu een bouwpakket maar dat komt wel goed.
[ afbeelding ]
Het is de fall evenings sjaal, staat op YouTube. Ik heb hem wel iets aangepast.quote:Op maandag 15 september 2025 13:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat leuk! En die sjaal zou ik ook wel willen maken![]()
Ben nu bezig voor Zus, een herfstslinger maken met het katoen dat ik nog heb.
Dus niet zozeer herfstkleuren maar wel leuk om te doen, en ik leer weer voor mij als noob/beginneling weer nieuwe steken![]()
Als ie klaar is zal ik m posten.
Leuk gedaan! mooie kleuren ookquote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef Blues het volgende:
Blaadjesslinger klaar (tis toch geen wandelweer)
[ link | afbeelding ]
Nu wil ik me gaan inlezen voor deze![]()
https://eenmooigebaar.nl/(...)fGoQ46IKYJiq4ZSPgZsQ
Ik kan niet tegen wind op mijn nek, dan zit ik meteen vast. Dus ik draag ze vaak.quote:Op maandag 15 september 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor. Ik heb er toen ook een heleboel gehaakt van die sjaals , ze liggen allemaal in de kast en gebruik ze nooit. Heb er al een paar weggegeven.
Jij bent zo snel en haakt zo mooiquote:Op maandag 8 september 2025 18:01 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg leuk geworden!quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef Blues het volgende:
Blaadjesslinger klaar (tis toch geen wandelweer)
[ link | afbeelding ]
Nu wil ik me gaan inlezen voor deze![]()
https://eenmooigebaar.nl/(...)fGoQ46IKYJiq4ZSPgZsQ
Gewoon de kleurtjes katoen die ik nog had liggen!quote:Op maandag 15 september 2025 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk gedaan! mooie kleuren ook
Maakt het niet minder mooiquote:Op maandag 15 september 2025 15:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Gewoon de kleurtjes katoen die ik nog had liggen!
Jaaa ik ook!! Haha.quote:Op maandag 15 september 2025 15:50 schreef Patapon het volgende:
[..]
Oeh, leuk!! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Leuk gedaan hoorquote:Op maandag 15 september 2025 17:03 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Geen patroon. Zelf bedacht.
De musical wat iets met een snackbar.
Haha broodje kroket, hoe leukquote:Op maandag 15 september 2025 17:03 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Geen patroon. Zelf bedacht.
De musical wat iets met een snackbar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |