SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het is vooral Ambar dit de prijs opdrijftquote:Op donderdag 4 september 2025 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit drijft de prijs natuurlijk wel omhoog.
Nou ja dat huis heb ik wel nodig om van dat uitzicht te kunnen genieten.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat het je om het huis ging.
gare niznoquote:Op donderdag 4 september 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg morgen een pakketje, van garenenzo.
Ik dacht eerst dat er Gare Nenzo stond en dacht, wat is dat nou weer?!
Maar het is Garen enzo
Goed bezig. Ik heb zojuist chinees kliekjes gehadquote:Op donderdag 4 september 2025 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sticky chicken in de pan
Zo las ik het ookquote:Op donderdag 4 september 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg morgen een pakketje, van garenenzo.
Ik dacht eerst dat er Gare Nenzo stond en dacht, wat is dat nou weer?!
Maar het is Garen enzo
bidden voor het eten is een vrij normaal iets voor veel mensenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Bidden dat m'n avocado niet overrijp is straks.
Zeker in Edequote:Op donderdag 4 september 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
bidden voor het eten is een vrij normaal iets voor veel mensen
7814, maar ik moet zo naar de logeerplek lopen. Daar staat nog een fiets van me. Daar ga ik morgen nog mee naar hier.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Half zes. 10.178 ik vind het weer gescheten
eerst eten en dan rustig wandelen, goede keuzesquote:Op donderdag 4 september 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
7814, maar ik moet zo naar de logeerplek lopen. Daar staat nog een fiets van me. Daar ga ik morgen nog mee naar hier.
Hoe ver is het lopen?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
7814, maar ik moet zo naar de logeerplek lopen. Daar staat nog een fiets van me. Daar ga ik morgen nog mee naar hier.
Succes. Er zit altijd 2 seconden tussen te hard en overrijp.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Bidden dat m'n avocado niet overrijp is straks.
Die zou best leuk hangen hier in de keuken.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:45 schreef kwiwi het volgende:
Spaghetti met lekker veel groenten![]()
[ afbeelding ]
Ja zat van de week naar iets voor in de keuken te zoeken en kwam deze toevallig tegen.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zou best leuk hangen hier in de keuken.
De laatste tijd wat minder maar komt wel weer. Maar meestal maak ik ook nooit echt boeiende dingen die ik echt het vermelden waard vind dan, tenzij lekkere ovenschotel ofzo.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zat van de week naar iets voor in de keuken te zoeken en kwam deze toevallig tegen.
Kook je wel eens eigenlijk? Je post je hele leven hier, maar zie je nooit iets over koken posten?
quote:Op donderdag 4 september 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
De laatste tijd wat minder maar komt wel weer. Maar meestal maak ik ook nooit echt boeiende dingen die ik echt het vermelden waard vind dan, tenzij lekkere ovenschotel ofzo.
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is eten, het is altijd boeiend
kijk maar naar @:nizno maar haar afwisseling tussen drie maaltijden oid
Ik mag geen Scoupy meer gebruiken. Heb ooit iets verneukt toen ik een ander mailadres had gebruikt en nu blijft die zeuren dat ik mn bankrekening niet meer kan koppelen en ze willen ook niet helpen dus dan laat maar.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de pepsi cherry/citroen kun je atm met scoupy voor 0,50 ct kopen
Preciesquote:Op donderdag 4 september 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag geen Scoupy meer gebruiken. Heb ooit iets verneukt toen ik een ander mailadres had gebruikt en nu blijft die zeuren dat ik mn bankrekening niet meer kan koppelen en ze willen ook niet helpen dus dan laat maar.
Kwartiertje of zoquote:
Oooh dat is prima te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kwartiertje of zo
Niet bijgehouden, maar zit nu op 9507 stappen
Adem in, adem uit.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag geen Scoupy meer gebruiken. Heb ooit iets verneukt toen ik een ander mailadres had gebruikt en nu blijft die zeuren dat ik mn bankrekening niet meer kan koppelen en ze willen ook niet helpen dus dan laat maar.
meh matigquote:Op donderdag 4 september 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
@:dr_flash
geen centjes bij de AH miniwinkeldinges helaas
Nee. Vrouwen of zo?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks Nederland - Polen [ afbeelding ]
Zin in? @:DR_Flash
Nee. de mannen..quote:
Oh nou we winnen vast. Koeman heeft gezegd dat we Europese top zijn en in Polen is het hommeles. De Lewa rel lijkt gesust maar okee is het nog niet. Dus die brengen niks klaar. 4-1.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. de mannen..
Voor het WK volgend jaar in onder andere Trumpistan
Ik hoop het, maar ik denk 2-2quote:Op donderdag 4 september 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou we winnen vast. Koeman heeft gezegd dat we Europese top zijn en in Polen is het hommeles. De Lewa rel lijkt gesust maar okee is het nog niet. Dus die brengen niks klaar. 4-1.
ook een regenboog?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh, zon schijnt alweer terwijl het nog regent.
Polen rolt Oranje op.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou we winnen vast. Koeman heeft gezegd dat we Europese top zijn en in Polen is het hommeles. De Lewa rel lijkt gesust maar okee is het nog niet. Dus die brengen niks klaar. 4-1.
dat is altijd wel spannend jaquote:Op donderdag 4 september 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wegafsluiting duurt nog tot half oktober.
Onderweg naar huis zat ik nog in een stortbui. Ik zag bijna niks meer voor me, zo hard regende het.
Was wel een bruineonderbroek-momentje.
Zit je op je nieuwe stekje?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk 2-2
Maar ik heb er echt geen kijk op...
Nietes johquote:Op donderdag 4 september 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Polen rolt Oranje op.
Op dit moment niet. Maar heb er wel de rest van de dag gezeten..quote:Op donderdag 4 september 2025 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je op je nieuwe stekje?
Wellus.quote:
En hopen dat achteropkomend verkeer je op tijd ziet en kan afremmen.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is altijd wel spannend jaen je moet extra afstand houden maar dan weet je al helemaal niet meer waar en hoe de weg is
Zo'n hartwip had ik afgelopen woensdag. Ik moest remmen en achter mij kwam iemand met veel vaart aanrijden. Die remde echt net op tijd, de lul.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hopen dat achteropkomend verkeer je op tijd ziet en kan afremmen.
Oh die waren altijd best lekker.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de winkel was ik op zoek naar die honinggraatjes drop, maar ik kon alleen maar de suikervrije variant ervan vinden. Die maar gekocht, maar deze zijn toch minder.
Hebben ze deze versie niet meer?
[ afbeelding ]
Ja, daarom. En vanwege mijn hoesten, wilde ik die weer halen.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die waren altijd best lekker.
Dubbelzout heb ik wel eens gehaald, was wel ff wennen. En anders de normale honingdrop.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom. En vanwege mijn hoesten, wilde ik die weer halen.
Ik heb de normale honingdrop nu ook gehaald. Maar die zijn minder lekker dan degene die ik wil.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dubbelzout heb ik wel eens gehaald, was wel ff wennen. En anders de normale honingdrop.
Kun je daar wel weer aan wennen, denk je?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Maar heb er wel de rest van de dag gezeten..
Merkte wel dat ik het even lastig vond om alleen te zijn. Heb ik natuurlijk jaren niet gehad...
Ja, weer om!quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de normale honingdrop nu ook gehaald. Maar die zijn minder lekker dan degene die ik wil.
Is er maar 1 kroeg??quote:Op donderdag 4 september 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
De nacht begint iig vroeg vandaag
Ja, denk het wel hoor. Heb het eerder gedaan...Maar dan gaan we terug naar 2013...quote:Op donderdag 4 september 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je daar wel weer aan wennen, denk je?
In die hoge toren woonde je niet zelfstandig?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, denk het wel hoor. Heb het eerder gedaan...Maar dan gaan we terug naar 2013...
Lidl B&J, cookiedough.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh, lekker.
Wat voor?
Jawel, maar daar waren mijn directe buren ook mensen die begeleid woonden en in de eerste jaren was er iedere dag wel een koffiemomentje. Dus zag ik iedere dag wel begeleiding...quote:Op donderdag 4 september 2025 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In die hoge toren woonde je niet zelfstandig?
Ik haat datquote:Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijft zo heerlijk aan de kiezen plakken
Ik ben er ook geen fan van maar kun je nog wel even nagenietenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijft zo heerlijk aan de kiezen plakken
Dat wel ja.quote:
Die stoffige salmiak oldtimersquote:
Hier was die weer voortreffelijk getimed, toen ik naar huis reed kleurde heel de lucht donker, toen ik thuis uit de auto stapte begon het te onweren en kwam het met bakken uit de luchtquote:Op donderdag 4 september 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wachten tot de regen hier voorbij is dan maar.
Te vroeg.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dille en Kamille heeft herfst spullen
[ afbeelding ]
Ik las kerstquote:
quote:
Ja, lekker uitwaaien en zoquote:
Van die zeikerige regenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, lekker uitwaaien en zo
Je kan niet alles hebbenquote:
Nog een weekje en dan ga ik lekker de woestijnen en bergen inquote:Op donderdag 4 september 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben
quote:
Ga je op singles reis?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan ga ik lekker de woestijnen en bergen in
Tja had je nu maar een goede lampquote:Op donderdag 4 september 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist al het daglicht dat er nog was deze avond verkloot, terwijl ik wel iets ga doen waar licht handig is.
Had ik die maar ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja had je nu maar een goede lamp
Neequote:
Dan ben je zeker weten niet mijn collegaquote:
Ja die kans acht ik ook wel zeer kleinquote:Op donderdag 4 september 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je zeker weten niet mijn collega
Ik wilde het gewoon extra checkenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kans acht ik ook wel zeer klein
Jij woont ergens op de rand van Duitsland ofzo, daar zit ik een flink eindje vanafquote:Op donderdag 4 september 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon extra checken
Nee jij woont dichter bij dat andere landquote:Op donderdag 4 september 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont ergens op de rand van Duitsland ofzo, daar zit ik een flink eindje vanaf
daglicht lampquote:Op donderdag 4 september 2025 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Maar het is nog steeds fijner om met daglicht te werken
Duitsland is hier nog kilometers vandaan. Paar uur op de fiets.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont ergens op de rand van Duitsland ofzo, daar zit ik een flink eindje vanaf
Ik reageerde op ditquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dille en Kamille heeft herfst spullen
[ afbeelding ]
Kan ik niets aan doen dat ze leuke spulletjes hebbenquote:
Ik zit in een half uurtje in Rotterdam of Antwerpenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee jij woont dichter bij dat andere land
Dan moet je misschien wat harder doortrappenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duitsland is hier nog kilometers vandaan. Paar uur op de fiets.
3 uur fietsenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat harder doortrappen
Voor mij is dat minstens het dubbelequote:
Is ook prima skatjun. We hoeven niet overal ruzie over te hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen dat ze leuke spulletjes hebben
Wat moet ik noteren?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook prima skatjun. We hoeven niet overal ruzie over te hebben![]()
Ja biertjesNoteer je @:ama?
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook prima skatjun. We hoeven niet overal ruzie over te hebben![]()
Ja biertjesNoteer je @:ama?
nee dan moet ik naar bedquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]was met jou?
Nog even en je gaat ook nog iets leuks over Âmbar zeggen
En 11quote:
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duitsquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
Voor mij is Duitsland 25 minuten fietsen.
Räckzßequote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duits
Ik vang je op. Laat maar weten wat je nodig hebtquote:
Ja beetje jammer. Schuld van @Haagsquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen was het alweer compleet donker.
*hooivorken en fakkels paktquote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja beetje jammer. Schuld van @:haags
Ja dat is dan toch bijna in Duitslandquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon bijna in provincie Utrecht joh
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodigquote:Op donderdag 4 september 2025 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*hooivorken en fakkels pakt
Worüber redest du?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duits
Gezelschap bij de heksquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vang je op. Laat maar weten wat je nodig hebt
Was sagen sie?quote:
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodig
Ik wacht op het moment dat Ambar eens lekker naast mij op de bank gaat liggen en om knuffels vraagtquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Oh Hedwig heeft vandaag besloten weer een keer een huiskat te zijn.Overdag ook grotendeels binnen geweest en ze ligt nu ook weer op de bank.
En de rest van het landquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.
Ich verstehen du nichtquote:
Voor mij ruim 8 uurquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
Voor mij is Duitsland 25 minuten fietsen.
Oh.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodig
Ze ligt hier ook vaak genoeg niet naast me hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat Ambar eens lekker naast mij op de bank gaat liggen en om knuffels vraagt
Die is niet goed hoor die schijnt geen licht over het hele spectrum ofzoquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.
Gelachenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor die schijnt geen licht over het hele spectrum ofzo
Alsof jij zover wilt gaan fietsenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
België ook ruim 8 uur, ongeveer 11 minuten langer zelfs
Denk je dat-ie dan net zo fel is als de lamp van die kat?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan de mijne ook op standje bouwlamp zetten.
Schade Deutschland alles ist vorbeiquote:
Als die nog feller moet kan de hele straat mee genieten, lijkt me wat overdreven.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat-ie dan net zo fel is als de lamp van die kat?
Ik heb gister 2km gefietst?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij zover wilt gaan fietsen
Geloof me, dat ding van kat is honderd keer zo fel als jouw lamp.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Als die nog feller moet kan de hele straat mee genieten, lijkt me wat overdreven.
Dat is al het beginquote:
RIP zijn ogen dan maar.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Geloof me, dat ding van kat is honderd keer zo fel als jouw lamp.
Eejquote:Je premium account (abo) verloopt op 07-09-2025 21:08. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
quote:
Ben er al bijnaquote:
Alsof die onze Verlichter zelve isquote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Is die nog niet op?!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
Had oude brokkelkaas op de weekmarkt gehaals
Koop dan ook gelijk voor een heel jaar, is goedkoper en dan hoef je dit niet elke maand te postenquote:
Nee, woensdag pas weer markt dus zuinigjes doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nomnom.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
Had oude brokkelkaas op de weekmarkt gehaals
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, woensdag pas weer markt dus zuinigjes doenWat voor brood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga jij maar even weg gewoon he daagquote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Bedelhoer, bedelhoer, bedelhoer, morgen is het vrijdag en dan gaat ik naar de kaasboer
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Bedelhoer, bedelhoer, bedelhoer, morgen is het vrijdag en dan gaat ik naar de kaasboer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Volkoren vloerbrood van de bakker (TGTG)quote:
Die is ook lekkerquote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nomnom.
Heb laatst old amsterdam kaas gevonden in de supermarkt
Ja, en het is gewoon "ik ben te lui om een bakvorm te pakken dus pleur maar gewoon zo op de plaat"broodquote:Op donderdag 4 september 2025 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind vloerbrood zo'n raar woord.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volkoren vloerbrood van de bakker (TGTG)
Was echt lekkerquote:
Plat?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik identificeer mij als vloerbrood
Je ligt ook altijd op de vloer?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms met tomatensoep.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Of op de loer?quote:
Ik had vorige week de mayonaise opgemaakt. Dacht ik gister aan toen ik in de supermarkt liep, dus ik kocht zo'n pot. Thuis berg ik de pot op. Ik had al een nieuwe pot gekocht. Kan het me niet herinneren.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik schrok even en dacht dat het zondag was
We zullen nog van je genieten zolang het kanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorige week de mayonaise opgemaakt. Dacht ik gister aan toen ik in de supermarkt liep, dus ik kocht zo'n pot. Thuis berg ik de pot op. Ik had al een nieuwe pot gekocht. Kan het me niet herinneren.
Aflopende zaak.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
Wist eigenlijk niet waarom het vloerbrood heet, ging het opzoeken, en nu zit ik over trekschuiten te lezen. Wikipedia
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mijn weten dus omdat het direct op de plaat ligt ipv in een vorm. Dus 'op de vloer' van de oven. En daardoor heeft jet ook zo'n soort van uitgezakte vorm
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja las ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mijn weten dus omdat het direct op de plaat ligt ipv in een vorm. Dus 'op de vloer' van de oven. En daardoor heeft jet ook zo'n soort van uitgezakte vorm
Ja iedereen kan iets bedenken bij een internetgebruikeerquote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie muis nu voor me als een soort uitgezakte barbapapa
Straks liggen de voorjaarsspullen er weer. Bloempotten en bloemzaadjes enzo.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Het is wel een beetje vroeg maar ja nu ligt het leukste spul er nog.
spannend lampje heeftie dan wel..quote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja.zoiets heb ik zelf ook wel eens gebakkenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja las ik ookHier hebben heel veel broden zo'n vorm, maar dat is omdat het op een schaal wordt gelegd die zo'n brede ronde vorm heeft. Is een fake vloerbrood
Ja dus op zich denk ik dat het zaterdag best slim is om eventjes te kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks liggen de voorjaarsspullen er weer. Bloempotten en bloemzaadjes enzo.
Ja hij is wel tof maar prijzig en weet niet. Misschien volgend jaar.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
ik twijfel over zweinsveld lego setje
Ja preciesquote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja.zoiets heb ik zelf ook wel eens gebakkenin een gietijzeren pan
vooral de prijs houdt mij momenteel tegen..quote:Op donderdag 4 september 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij is wel tof maar prijzig en weet niet. Misschien volgend jaar.
Ik maak er ook wel stoofpotjes enzo inquote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja preciesWil eigenlijk ook nog zo'n pan kopen.
Hij is volgend jaar ook nog wel te koop toch? Dit vraag ik voor mezelf.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral de prijs houdt mij momenteel tegen..
terwijl ik het makkelijk kan betalen hoor
Ik moet nog steeds mijn sequoia's zaaienquote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dwergzonnebloemen gezaaid van de Action, die staan nu vol in bloei
Nou ik heb volgende week vrijdag een barbecue dus ik hoop toch wel dat het tot die tijd een beetje lekker weer blijft.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hoofd zegt dat het koud hoort te zijn, maar het wordt zondag 28 graden
Gaat wel even duren voordat je een fatsoenlijke boom hebt staanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn sequoia's zaaien
Vandaag was het ook gewoon 23 gradenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hoofd zegt dat het koud hoort te zijn, maar het wordt zondag 28 graden
Misschien zijn ze wel gek op de veel te rijke kleigrond hier?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat wel even duren voordat je een fatsoenlijke boom hebt staan
Dat je op een ochtend wakker wordt en er ineens een enorme sequoia staatquote:Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gek op de veel te rijke kleigrond hier?
Op zoek gaan naar de Hyperion in Californië.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gek op de veel te rijke kleigrond hier?
Neequote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
Maak jij wel eens zuurdesembrood @:essnhills? Ik heb zo'n starter proberen te maken maar het wil steeds niet
Grmbl en de sequoiastaakquote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je op een ochtend wakker wordt en er ineens een enorme sequoia staat
Weet er wel eentje te vinden hier in de gemeente, staat schuin tegenover het gemeentehuis in Budadorpquote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je op een ochtend wakker wordt en er ineens een enorme sequoia staat
Ja ik weet niet, vriendinnen zeiden "nee is echt niet veel werk". Ja waarschijnlijk als het eenmaal loopt en je weet wat je doetquote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Dat steeds moeten voeden enzo van die starter leek me nu teveel gedoe en werk![]()
Was @:dezwabber niet aan het experimenteren met zuurdesem?
Oh, moeten we komen helpen uitgraven?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet er wel eentje te vinden hier in de gemeente, staat schuin tegenover het gemeentehuis in Budadorp
Ja als je eenmaal een goede hebt zal het wel meevallen jaquote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vriendinnen zeiden "nee is echt niet veel werk". Ja waarschijnlijk als het eenmaal loopt en je weet wat je doet
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar de Hyperion in Californië.
quote:Anyone who gets too close could face up to six months in jail and a $5,000 maximum fine
Heb er niet genoeg plek voor in mijn tuinquote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, moeten we komen helpen uitgraven?
quote:
Ik scoor deze regelmatig,quote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vriendinnen zeiden "nee is echt niet veel werk". Ja waarschijnlijk als het eenmaal loopt en je weet wat je doet
Ja die boom werd te populair waardoor heel het leefgebied naar de klote werd geholpen door nieuwsgierige toeristenquote:
Dat broodquote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scoor deze regelmatig,
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die boom werd te populair waardoor heel het leefgebied naar de klote werd geholpen door nieuwsgierige toeristen
Zondequote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die boom werd te populair waardoor heel het leefgebied naar de klote werd geholpen door nieuwsgierige toeristen
vervelend om een handje chips te etenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
Ik ben de laatste weken vaker misselijk etc door de medicatie. Dat is een veelvoorkomende bijwerking sus niks raars, wel irritant.
Maar ik had gelezen dat het minder kan zijn als je het met eten inneemt.
Dus ik heb net een handje chips op en pak zo nog wat druiven
Van die mensen die alle hotspots in een park afrijden om even zelf op de foto te gaan en niks van heel het gebied meekrijgenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZondeVind het sowieso zonde dat de hele natuur wordt verpest door toeristen. Hier hebben bijvoorbeeld de dieren in de bergen steeds minder rust en ruimte, omdat mensen overal "insta foto's" willen maken en met z'n allen boven de boomgrens gaan kamperen om zonsondergang/opgang te filmen, veel geluid maken, rotzooi achterlaten..
Ja ik zou gelijk een hele zak leegvretenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
vervelend om een handje chips te eten
preciesquote:Op donderdag 4 september 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou gelijk een hele zak leegvreten
Daarom vliegreizen en hotels duurder maken zodat Henk en Ingrid braaf vakantie vieren in een bungalowpark.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZondeVind het sowieso zonde dat de hele natuur wordt verpest door toeristen. Hier hebben bijvoorbeeld de dieren in de bergen steeds minder rust en ruimte, omdat mensen overal "insta foto's" willen maken en met z'n allen boven de boomgrens gaan kamperen om zonsondergang/opgang te filmen, veel geluid maken, rotzooi achterlaten..
Lelijk tering dingquote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef Recce het volgende:
In Enschede staat een flinke sequoia in het Ledeboerpark.
[ afbeelding ]
Zwaar levenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
vervelend om een handje chips te eten
Ja dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die mensen die alle hotspots in een park afrijden om even zelf op de foto te gaan en niks van heel het gebied meekrijgen
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef Recce het volgende:
In Enschede staat een flinke sequoia in het Ledeboerpark.
[ afbeelding ]
Dat is bij concerten ook zo. Je gaat het toch nooit meer terugkijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet
Kijk dat je af en toe een mooie foto maakt is prima
Maar alles alleen door je schermpje beleven? Dan kun je net zo goed een natuurfilm aanzetten en thuis op de bank hangen met een zak chips
Ga je nu de hele tijd over chips praten?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet
Kijk dat je af en toe een mooie foto maakt is prima
Maar alles alleen door je schermpje beleven? Dan kun je net zo goed een natuurfilm aanzetten en thuis op de bank hangen met een zak chips
Ik maak alleen foto's van dingen die ik wil terugkijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is bij concerten ook zo. Je gaat het toch nooit meer terugkijken.
quote:
Paprikachipsquote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu de hele tijd over chips praten?
ja, dit zal geen kerst only setje zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is volgend jaar ook nog wel te koop toch? Dit vraag ik voor mezelf.
Dan zet ik hem op mijn misschien lijstje voor volgend jaar.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, dit zal geen kerst only setje zijn
tegen die tijd misschien ook wel bij amazon e.d. te krijgen voor minder
Heb je de kast vol fotoboeken van je vakantie staan?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak alleen foto's van dingen die ik wil terugkijken.
En om hier een verslag te kunnen maken natuurlijk
ik denk dat mn eerste te kopen set die raket zal zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan zet ik hem op mijn misschien lijstje voor volgend jaar.
Moet ik van het weekend ook maar halen, straks op vakantie hebben ze dat nietquote:
Was ik wel mee bezig, maar moet ze nog laten drukkenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de kast vol fotoboeken van je vakantie staan?
Met korting toch?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat mn eerste te kopen set die raket zal zijn
Paprikachipsquote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu de hele tijd over chips praten?
Hebben ze daar geen paprikachips?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik van het weekend ook maar halen, straks op vakantie hebben ze dat niet
Waarom zou ik foto's van random mensen willen makenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Foto's maken van de natuur waar geen mens opstaat heb ik altijd een beetje vreemd gevonden, dat is niet meer waarom honden pissen tegen elke boom.
Nope, sowieso in heel veel landen niet, helemaal exclusief Nederlands is het niet, maar volgens mij is het hier wel het enige land waarbij het de normale smaak isquote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paprikachips
[..]
Hebben ze daar geen paprikachips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |