ga jij maar even weg gewoon he daagquote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Bedelhoer, bedelhoer, bedelhoer, morgen is het vrijdag en dan gaat ik naar de kaasboer
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Bedelhoer, bedelhoer, bedelhoer, morgen is het vrijdag en dan gaat ik naar de kaasboer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Volkoren vloerbrood van de bakker (TGTG)quote:
Die is ook lekkerquote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nomnom.
Heb laatst old amsterdam kaas gevonden in de supermarkt
Ja, en het is gewoon "ik ben te lui om een bakvorm te pakken dus pleur maar gewoon zo op de plaat"broodquote:Op donderdag 4 september 2025 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind vloerbrood zo'n raar woord.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volkoren vloerbrood van de bakker (TGTG)
Was echt lekkerquote:
Plat?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik identificeer mij als vloerbrood
Je ligt ook altijd op de vloer?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms met tomatensoep.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Of op de loer?quote:
Ik had vorige week de mayonaise opgemaakt. Dacht ik gister aan toen ik in de supermarkt liep, dus ik kocht zo'n pot. Thuis berg ik de pot op. Ik had al een nieuwe pot gekocht. Kan het me niet herinneren.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik schrok even en dacht dat het zondag was
We zullen nog van je genieten zolang het kanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorige week de mayonaise opgemaakt. Dacht ik gister aan toen ik in de supermarkt liep, dus ik kocht zo'n pot. Thuis berg ik de pot op. Ik had al een nieuwe pot gekocht. Kan het me niet herinneren.
Aflopende zaak.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
Wist eigenlijk niet waarom het vloerbrood heet, ging het opzoeken, en nu zit ik over trekschuiten te lezen. Wikipedia
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mijn weten dus omdat het direct op de plaat ligt ipv in een vorm. Dus 'op de vloer' van de oven. En daardoor heeft jet ook zo'n soort van uitgezakte vorm
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja las ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mijn weten dus omdat het direct op de plaat ligt ipv in een vorm. Dus 'op de vloer' van de oven. En daardoor heeft jet ook zo'n soort van uitgezakte vorm
Ja iedereen kan iets bedenken bij een internetgebruikeerquote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie muis nu voor me als een soort uitgezakte barbapapa
Straks liggen de voorjaarsspullen er weer. Bloempotten en bloemzaadjes enzo.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Het is wel een beetje vroeg maar ja nu ligt het leukste spul er nog.
spannend lampje heeftie dan wel..quote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Geloof me, dat ding van kat is honderd keer zo fel als jouw lamp.
Ja.zoiets heb ik zelf ook wel eens gebakkenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja las ik ookHier hebben heel veel broden zo'n vorm, maar dat is omdat het op een schaal wordt gelegd die zo'n brede ronde vorm heeft. Is een fake vloerbrood
Ja dus op zich denk ik dat het zaterdag best slim is om eventjes te kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks liggen de voorjaarsspullen er weer. Bloempotten en bloemzaadjes enzo.
Ja hij is wel tof maar prijzig en weet niet. Misschien volgend jaar.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
ik twijfel over zweinsveld lego setje
Ja preciesquote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja.zoiets heb ik zelf ook wel eens gebakkenin een gietijzeren pan
vooral de prijs houdt mij momenteel tegen..quote:Op donderdag 4 september 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij is wel tof maar prijzig en weet niet. Misschien volgend jaar.
Ik maak er ook wel stoofpotjes enzo inquote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja preciesWil eigenlijk ook nog zo'n pan kopen.
Hij is volgend jaar ook nog wel te koop toch? Dit vraag ik voor mezelf.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral de prijs houdt mij momenteel tegen..
terwijl ik het makkelijk kan betalen hoor
Ik moet nog steeds mijn sequoia's zaaienquote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dwergzonnebloemen gezaaid van de Action, die staan nu vol in bloei
Nou ik heb volgende week vrijdag een barbecue dus ik hoop toch wel dat het tot die tijd een beetje lekker weer blijft.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hoofd zegt dat het koud hoort te zijn, maar het wordt zondag 28 graden
Gaat wel even duren voordat je een fatsoenlijke boom hebt staanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn sequoia's zaaien
Vandaag was het ook gewoon 23 gradenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hoofd zegt dat het koud hoort te zijn, maar het wordt zondag 28 graden
Misschien zijn ze wel gek op de veel te rijke kleigrond hier?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat wel even duren voordat je een fatsoenlijke boom hebt staan
Dat je op een ochtend wakker wordt en er ineens een enorme sequoia staatquote:Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gek op de veel te rijke kleigrond hier?
Op zoek gaan naar de Hyperion in Californië.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gek op de veel te rijke kleigrond hier?
Neequote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
Maak jij wel eens zuurdesembrood @:essnhills? Ik heb zo'n starter proberen te maken maar het wil steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |