En 11quote:
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duitsquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
Voor mij is Duitsland 25 minuten fietsen.
Räckzßequote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duits
Ik vang je op. Laat maar weten wat je nodig hebtquote:
Ja beetje jammer. Schuld van @Haagsquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen was het alweer compleet donker.
*hooivorken en fakkels paktquote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja beetje jammer. Schuld van @:haags
Ja dat is dan toch bijna in Duitslandquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon bijna in provincie Utrecht joh
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodigquote:Op donderdag 4 september 2025 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*hooivorken en fakkels pakt
Worüber redest du?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw username klinkt ook wel een beetje Duits
Gezelschap bij de heksquote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vang je op. Laat maar weten wat je nodig hebt
Was sagen sie?quote:
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodig
Ik wacht op het moment dat Ambar eens lekker naast mij op de bank gaat liggen en om knuffels vraagtquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Oh Hedwig heeft vandaag besloten weer een keer een huiskat te zijn.Overdag ook grotendeels binnen geweest en ze ligt nu ook weer op de bank.
En de rest van het landquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.
Ich verstehen du nichtquote:
Voor mij ruim 8 uurquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
Voor mij is Duitsland 25 minuten fietsen.
Oh.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we gewoon LED voor de verlichting hoor, fakkels zijn niet meer nodig
Ze ligt hier ook vaak genoeg niet naast me hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat Ambar eens lekker naast mij op de bank gaat liggen en om knuffels vraagt
Die is niet goed hoor die schijnt geen licht over het hele spectrum ofzoquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben die LED van Nattekat voor de hele KSC.
Gelachenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor die schijnt geen licht over het hele spectrum ofzo
Alsof jij zover wilt gaan fietsenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
België ook ruim 8 uur, ongeveer 11 minuten langer zelfs
Denk je dat-ie dan net zo fel is als de lamp van die kat?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan de mijne ook op standje bouwlamp zetten.
Schade Deutschland alles ist vorbeiquote:
Als die nog feller moet kan de hele straat mee genieten, lijkt me wat overdreven.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat-ie dan net zo fel is als de lamp van die kat?
Ik heb gister 2km gefietst?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij zover wilt gaan fietsen
Geloof me, dat ding van kat is honderd keer zo fel als jouw lamp.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Als die nog feller moet kan de hele straat mee genieten, lijkt me wat overdreven.
Dat is al het beginquote:
RIP zijn ogen dan maar.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Geloof me, dat ding van kat is honderd keer zo fel als jouw lamp.
Eejquote:Je premium account (abo) verloopt op 07-09-2025 21:08. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
quote:
Ben er al bijnaquote:
Alsof die onze Verlichter zelve isquote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Geloof me, dat ding van kat is honderd keer zo fel als jouw lamp.
Is die nog niet op?!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
Had oude brokkelkaas op de weekmarkt gehaals
Koop dan ook gelijk voor een heel jaar, is goedkoper en dan hoef je dit niet elke maand te postenquote:
Nee, woensdag pas weer markt dus zuinigjes doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nomnom.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
Had oude brokkelkaas op de weekmarkt gehaals
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, woensdag pas weer markt dus zuinigjes doenWat voor brood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |