https://www.telegraaf.nl/(...)eters/107214608.htmlquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niets met voeren te maken. Er komen gewoon elk jaar meer wolven bij en die verspreiden zich.. In ons dicht bevolkte land is het dan onvermijdelijk dat dorpen en steden binnen gaan wandelen. Die beesten blijven echt niet samen op één kluitje bij elkaar zitten, dat beginnen zelfs al de zogenaamde wolvenkenners te begrijpen.
.quote:Brutale wolf nadert wandelaars met kinderen en hond tot op enkele meters
Ansen- Op een smal bospad in de buurt van het Theehuys Anserdennen in Ansen werden zondag meerdere wandelaars geconfronteerd met een weinig schuwe wolf.
2 uur geleden
De wolf naderde een vrouw die met twee 11-jarige kinderen en de hond aan het wandelen was tot op enkele meters. De vrouw slaagde erin foto’s van het dier te maken (zie hieronder
De vrouw wist de wolf te verjagen door zich groot te maken en te schreeuwen. Ze wil geen verdere toelichting geven, meldt haar partner.
Video: kom je een wolf tegen? Doe dit niet!
De uitbaatster van het Theehuys Anserdennen, midden op het Dwingelderveld, vertelt dat ze zondag een groep gasten had die vertelden dat ze ook een wolf van dichtbij hebben gezien.
)
Dan zal het allemaal wel meevallen met die dodelijk gevaarlijke wolven die allemaal kindjes gaan oppeuzelen.quote:Op maandag 24 november 2025 11:12 schreef michaelmoore het volgende:
De wolf naderde een vrouw die met twee 11-jarige kinderen en de hond aan het wandelen was tot op enkele meters. De vrouw slaagde erin foto’s van het dier te maken
mensen moeten met hun kinderen gewoon niet meer in de natuur komenquote:Op maandag 24 november 2025 11:23 schreef Aberkullie het volgende:
Moeten mensen hun kinderen maar achter wolfwerend hek houden.
En onder natuur reken ik dan ook de tuin en de openbare weg.quote:Op maandag 24 november 2025 11:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen moeten met hun kinderen gewoon niet meer in de natuur komen
Ik steun deze motie. Oprotten met kinderen.quote:Op maandag 24 november 2025 11:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen moeten met hun kinderen gewoon niet meer in de natuur komen
Ja, en de supermarkt.quote:Op maandag 24 november 2025 11:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
En onder natuur reken ik dan ook de tuin en de openbare weg.
en vlak bij de buurt superquote:Op maandag 24 november 2025 11:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
En onder natuur reken ik dan ook de tuin en de openbare weg.
Als ze het maar zelf opruimen.quote:Op maandag 24 november 2025 11:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en vlak bij de buurt super
buikjes van kindjes opentrekken dat is niet netjes
Oh dat vind ik geen gek idee.quote:Op maandag 24 november 2025 11:46 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien kunnen we ook nog wat bejaarden offeren
bejaarden die komen niet in gevaarlijke contreien waar wolven de baas zijnquote:Op maandag 24 november 2025 11:46 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien kunnen we ook nog wat bejaarden offeren
nee das link, ik ga wel naar de Jumboquote:Roodkapje merkt verbaasd op dat grootmoeder ineens wel heel grote oren, ogen en tanden heeft. Bij "tanden" veert de wolf op en zegt: "Dan kan ik je beter opeten".
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Misschien eens een wandelingetje in het bos maken om weer bij zinnen te komen? Bijvoorbeeld in de buurt van de Pyramide van Austerlitz of zo.quote:Op maandag 24 november 2025 11:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
bejaarden die komen niet in gevaarlijke contreien waar wolven de baas zijn
je weet zelf hoe het met oma afliep
buik van de wolf opensnijden en zo , oma eruit enzo
Maar oma wat heeft U een rare handen
[..]
nee das link, ik ga wel naar de Jumbo
Bij zonsondergang zekerquote:Op maandag 24 november 2025 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Misschien eens een wandelingetje in het bos maken om weer bij zinnen te komen? Bijvoorbeeld in de buurt van de Pyramide van Austerlitz of zo.
jou lusten ze niet , anders dan hadden ze je al opengetrokkenquote:Op maandag 24 november 2025 21:37 schreef Tommeke het volgende:
Lijkt me best spannend
Ik ben zelf niet zo bang voor een wolf. Ben er nu al een paar keer een tegengekomen, waarvan eentje echt op 10 meter afstand. Machtige ervaring (even daarvoor stond ik vlakbij een paar reeën en die trokken zich minder van me aan dan die wolf), maar de aanwezigheid van wolven is voor mij wel een reden om niet meer met m’n hond naar een groot losloopgebied in het bos hier in de buurt te gaan.
quote:Wolf loopt rond bij drie kinderdagverblijven Ermelo: 'Het hondje van een collega is al opgegeten'
Ermelo- Bij liefst drie kinderdagverblijven in Ermelo is woensdagochtend een wolf gesignaleerd.
Het roofdier liep onder andere rond in de tuin van een van de locaties waar jonge kinderen worden opgevangen.
Inwoners maken zich grote zorgen om de wolf. ,,Hij loopt gewoon door het centrum!"
Marcel VinkVerslaggever 2 uur geleden
De gemeente Ermelo heeft meteen actie ondernomen en is op de locaties geweest waar het dier rondliep. ,,
Er is een bezoekje gebracht aan een drietal kinderdagverblijven in het gebied waar de wolf is gesignaleerd om de mensen daar te informeren", bevestigt een woordvoerder, die toevoegt dat er 'geen sprake was van onrust'.
quote:Mensen zijn bang'
Die onrust is er bij veel inwoners van Ermelo wel volop.
,,Ik laat mijn hond niet meer uit", zegt Rien van der Spek. ,,Die wolf loopt gewoon door het centrum!
Mensen, zeker van buiten dit gebied, hebben geen idee wat er speelt in Ermelo.
Bewoners zijn bang.
Restaurants gaan failliet omdat bezoekers niet meer durven te komen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |