Ik kan je niet helpen, vriend.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nooit een foto van gezien, wel benieuwd nu
Misschien?!?!quote:Op donderdag 4 september 2025 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was random. Misschien sta je wel bovenaan.
Maar je kent me niet in het echt.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar. Het is geen verkeerde vrouw om te zien.
Nee dat klopt.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat klopt.![]()
Ook geen tijd voor trouwens. Ik zie wel waar je mee bezig bent!
Behoorlijk doorzichtig inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat klopt.![]()
Ook geen tijd voor trouwens. Ik zie wel waar je mee bezig bent!
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen geweldig nieuws.
Ik heb vakantie.
Ik hoop voor je dat je andere talenten hebtquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1539 6/6
⬜⬜🟩🟩⬜
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1335 X/6
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩🟨
🟨⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜⬜🟨🟩⬜
🟩🟨⬜⬜⬜⬜
quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je andere talenten hebt
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 4 september 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen geweldig nieuws.
Ik heb vakantie.
Als dat nou eens permanent zou zijn, maar dat is waarschijnlijk weer te veel gevraagd, hoe meer zielen hoe meer vreugd, ook al zijn ze rotter dan rot, is het devies op fok.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
klaasweetalles
Ik wens iedereen een ongekend fijn weekend.
Dat is toevallig, ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen geweldig nieuws.
Ik heb vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |