Das niet hoe dat werkt manquote:Op donderdag 4 september 2025 15:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Chicks met dicks 🤤🤤🤤
En jijzelf kan ook nog even nagenieten van de aanblik, uiteraard als 100% hetero.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja eentje had echt een dikke en lange. Zijn vrouw zal gelukkig zijn.
Sowieso dat dat team elkaar 'vriendschappelijk' heeft liggen pijpenquote:Op donderdag 13 november 2025 09:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd over mannen dus ja
Dat jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Sowieso dat dat team elkaar 'vriendschappelijk' heeft liggen pijpen
Die heeft vast zijn handen volquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:31 schreef Regilio_ het volgende:
En TS is in weer eens in geen velden (of heeft
dan toch een frikandellenbos gevonden?) of wegen te bekennen. Typisch.
Nee door dit soort reacties snap ik datquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:31 schreef Regilio_ het volgende:
En TS is in weer eens in geen velden (of heeft
dan toch een frikandellenbos gevonden?) of wegen te bekennen. Typisch.
Jij wel cuckyquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee door dit soort reacties snap ik dat
Duh, daarom ga je zaalvoetballen. In een afgesloten gymzaal zonder pottenkijkers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Sowieso dat dat team elkaar 'vriendschappelijk' heeft liggen pijpen
Ik ken het gevoel, en ja ook aan toegegeven.. Prima idee.. Eerlijk gezegd, heren en dames, beiden kunnen heerlijk zijn om van te genieten.. Geven en nemen hequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Duh, daarom ga je zaalvoetballen. In een afgesloten gymzaal zonder pottenkijkers.
Juist. Je kan gewoon hetero zijn en ook van mannen genieten. Lust is géén liefde!quote:Op woensdag 19 november 2025 14:32 schreef Tinus_81 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, en ja ook aan toegegeven.. Prima idee.. Eerlijk gezegd, heren en dames, beiden kunnen heerlijk zijn om van te genieten.. Geven en nemen he....
Nee je bent dan gewoon bi..quote:Op donderdag 20 november 2025 16:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Juist. Je kan gewoon hetero zijn en ook van mannen genieten. Lust is géén liefde!
Echt..in de wereld van LHBTQI mag diegene zelf even bepalen wat ie is? Dat bepaal jij nietquote:Op donderdag 20 november 2025 21:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee je bent dan gewoon bi..
Echt... is het een soort schaamte om niet toe te kunnen geven dat je bi bent?
Wel ja.. iedereen wil zichzelf zo graag identificeren en een ander mag dat niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Echt..in de wereld van LHBTQI mag diegene zelf even bepalen wat ie is? Dat bepaal jij niet
Nogmaals dat bepaal jij niet. Je mag het vinden maar je moet het niet doen klinken alsof het een feit is.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
.
Als jij mannen gaat pijpen omdat je dat erg lekker vindt, dan ben je bi.
Biseksualiteit is een eigen seksuele oriëntatie die ergens ligt tussen volledig heteroseksueel en volledig homoseksueel zijn.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nogmaals dat bepaal jij niet. Je mag het vinden maar je moet het niet doen klinken alsof het een feit is.
Wat houd je tegen dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:06 schreef hvan het volgende:
De openingspost gelezen. Ik herken mij er helemaal in. Alleen heb ik het nog niet werkelijkheid laten worden:)
Haha, nou het moet wel goed voelen met de betreffende kerel. Dat heb ik op heden nog niet gevondenquote:
date plannen met TS?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:06 schreef hvan het volgende:
De openingspost gelezen. Ik herken mij er helemaal in. Alleen heb ik het nog niet werkelijkheid laten worden:)
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nogmaals dat bepaal jij niet. Je mag het vinden maar je moet het niet doen klinken alsof het een feit is.
Nee als je mannenlullen zuigt, ben je mega hetero.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is er zo lastig aan te accepteren?
Als jij/wie dan ook gevoelens (kan ook seksueel zijn) heeft voor het andere geslacht dan ben je dus bi-seksueel.
Dat is een feit en is simpelweg waar de definitie bi-seksueel voor staat (bi staat voor 2 als je dat nog niet wist).
Echt hè hahaquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee als je mannenlullen zuigt, ben je mega hetero.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |