reageer je nu op je eigen topic?!quote:Op donderdag 4 september 2025 14:26 schreef Wannebehoer het volgende:
Datzelfde gevoel kreeg ik toen ik door iemand overgehaald werd om hem voor een vergoeding te pijpen. In eerste instantie vond ik het vies en raar maar gaande weg werd het toch onderdanig opwindend geil. Ik zou het zo weer doen voor een vergoeding
Wat is je favo pijppik? Een dikke negerlul van 35cm? Of boeit de grootte niet?quote:Op donderdag 4 september 2025 14:23 schreef Wannebehoer het volgende:
De regels zijn altijd heel duidelijk. Ik wil pijpen, meer niet.
Persoonlijk als ik het nieuw aanleg 22mm voor aanvoer en 50mm voor afvoerquote:Op donderdag 4 september 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is je favo pijppik? Een dikke negerlul van 35cm? Of boeit de grootte niet?
Klopt, als je dit niet doet, dan is het een ramp, nooit vergeten,. nog niet 1x!quote:Op donderdag 4 september 2025 17:23 schreef Aberkullie het volgende:
Maakt niet uit maar vergeet niet no homo te zeggen als je klaar bent
Er zijn zelfs namen voor mannen die graag pijpen.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:23 schreef Wannebehoer het volgende:
Zijn er meer mensen met die gevoelens
Is dat voor vrouwen anders dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:34 schreef Gibson88 het volgende:
Trouwens, voor de goede orde. Als je al door 15 mijn in je mik bent gespoten is het wellicht raadzaam een GGD locatie te bezoeken. Zo'n cocktail ( haha woordgrap ) aan zaad in je mik is het niet ondenkbaar dat je inmiddels een hepatitis onder de leden hebt, of meer/iets anders.
Nope. Precies hetzelfde. Als ze in korte tijd zoveel weg geslobberd hebben is het ook voor hen even risicovol. Lijkt mij tenminste.quote:

Geil hoorquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nope. Precies hetzelfde. Als ze in korte tijd zoveel weg geslobberd hebben is het ook voor hen even risicovol. Lijkt mij tenminste.
Edit:
TS ondertussen:
[ afbeelding ]
To pik or not topic. That's the question.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
reageer je nu op je eigen topic?!
Of ze dat nu in een week of een maand of een jaar doen, maakt toch niet uit voor het risico?quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nope. Precies hetzelfde. Als ze in korte tijd zoveel weg geslobberd hebben is het ook voor hen even risicovol. Lijkt mij tenminste.
Edit:
TS ondertussen:
[ afbeelding ]
Ik doe t ook vaak in een gaysauna.quote:
Ik mankeer niks.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:34 schreef Gibson88 het volgende:
Trouwens, voor de goede orde. Als je al door 15 mijn in je mik bent gespoten is het wellicht raadzaam een GGD locatie te bezoeken. Zo'n cocktail ( haha woordgrap ) aan zaad in je mik is het niet ondenkbaar dat je inmiddels een hepatitis onder de leden hebt, of meer/iets anders.
Jij bent toch ook gay?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik doe t ook vaak in een gaysauna.
Heeeeerlijk, laatst een betonharde piemel van een knappe vent van 70.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |