Redelijk wat wind, ja! Fijne temperatuur ookquote:Op zondag 7 september 2025 13:32 schreef 12Beaufort het volgende:
Mooie dag weer vandaag. Harde woei, dat wel, maar volop zon hier
Lijkt nou niet echt veel voor te stellen wat er bij jou verwacht wordt. Meeste veel westelijker.quote:Op zondag 7 september 2025 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier hoop ik dat de voorspelde regen morgen/overmorgen uit komt.![]()
Laatste bui was ergens in 1873 geloof ik.
Aflandige wind ook.quote:Op zondag 7 september 2025 13:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Redelijk wat wind, ja! Fijne temperatuur ook
Ja, 40 gradenquote:Op zondag 7 september 2025 14:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfusheet in de zon. Blij als deze ellende is afgelopen
Dan komt er nog meer ellende. Maar dat duurt nog 8 weken.quote:Op zondag 7 september 2025 14:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfusheet in de zon. Blij als deze ellende is afgelopen
Ellende die er zo uitziet:quote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan komt er nog meer ellende. Maar dat duurt nog 8 weken.
27 graden is per definitie klachtwaardigquote:Op zondag 7 september 2025 15:31 schreef INViCTuS het volgende:
Echt, 26/27 graden met een luchtvochtigheid van 30-35 hier momenteel. Briesje erbij. Perfect zomer weer waar je eigenlijk niet eens over mag klagen
Dikke plons noordelijk van julliequote:Op zondag 7 september 2025 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier hoop ik dat de voorspelde regen morgen/overmorgen uit komt.![]()
Laatste bui was ergens in 1873 geloof ik.
Op fok.de gaan ze zich voorbereidenquote:Op zondag 7 september 2025 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
Ook dikke plons. Misschien zelfs overlast
[ x ]
Staat hier 19 graden. En de regen trappen we inmiddels niet meer in. Max een minuut of 8.quote:
Is dat de hele nacht?quote:Op zondag 7 september 2025 17:58 schreef MissHobje het volgende:
Kijken we vanavond allemaal ff de bloedmaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |