Vooral zonnebloempitjes gewoon van oogsten. Deel daarvan gebruik ik voor nog wat extra losse voerplekken voor vogels, een deel bewaren we om komend jaar te planten in onze tuin, de moestuin en op wat plekken in en rondom het dorp. En natuurlijk wat uitdelen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat mooi, wat ga je daar mee doen?
Dat laatste had ik niet moeten zeggen, godverdomme.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Lekker stortbuitje ineens
Wel regen, niet de onweer, heerlijk.
Die kerel nog gezien die bijna het wereldrecord had? Een zonnebloem van 9 meter. Poh.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vooral zonnebloempitjes gewoon van oogsten. Deel daarvan gebruik ik voor nog wat extra losse voerplekken voor vogels, een deel bewaren we om komend jaar te planten in onze tuin, de moestuin en op wat plekken in en rondom het dorp. En natuurlijk wat uitdelen.
Rest gebruiken we om te eten.
Zonet even weg geweest naar de weilanden, toch nog wat ontladingen kunnen zien van die onweersbuiquote:Op donderdag 4 september 2025 19:45 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Hier is het wel raak de laatste tijd![]()
Flinke klappen wel
Eerder geweest? Madeira is echt een prachtig eiland. Uiteraard veel groen met veel mooie bomen, struiken en bloemen. Ik zat aan de kant van Funchal. Best een leuk stadje. Destijds wel enkele excursies geboekt het eiland over en veel gezien. Absoluut de moeite waard en wil zeker nog keer terug. Veel tunnels heb je er welquote:
Nee, maar 9 meter. Wat heeft die in de grond gestopt dan..quote:Op donderdag 4 september 2025 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die kerel nog gezien die bijna het wereldrecord had? Een zonnebloem van 9 meter. Poh.
4/4.5 meter is wel mijn max geweest
Nee, twee jaar de Algarve geprobeerd, is me uitermate goed bevallen in september. Vorig jaar hadden we de zuidwestkust genomen in de provincie Alentejo en nu dan Madeira.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eerder geweest? Madeira is echt een prachtig eiland. Uiteraard veel groen met veel mooie bomen, struiken en bloemen. Ik zat aan de kant van Funchal. Best een leuk stadje. Destijds wel enkele excursies geboekt het eiland over en veel gezien. Absoluut de moeite waard en wil zeker nog keer terug. Veel tunnels heb je er wel
Waarom wens je dat nooit voor januari of februari?quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:59 schreef heywoodu het volgende:
Kolere wat een mooie ochtend
Graad of 11, strakblauwe lucht, boh![]()
Doe dit maar heel september en oktober, maar ja, dat is vrij onmogelijk
Omdat ik het dan graag koud ziequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom wens je dat nooit voor januari of februari?
Ok, doen we dan 8 gradenquote:
Nee, koud.quote:
Volgend weekend 22 graden, zie ik. Ook zon. Dat is niet mooi?quote:
volgens accuweather 18 graden en regenquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgend weekend 22 graden, zie ik. Ook zon. Dat is niet mooi?
3 en 4 oktober schijnt de zon. Volgens accuweather.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
volgens accuweather 18 graden en regen
Daar ga je alquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
volgens accuweather 18 graden en regen
Hopelijk tot ingaan wintertijd nog heel veel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet! Er komen er meer
Vrouwlief is het weekend van 10 - 13 oktober paar dagen in Hollandia. En ze hoopt op mooi weer.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet! Er komen er meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |