Misschien zijn die jankbuien ook wel goed, toch iets van emotie wat er blijkbaar uit moetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend is super fijn
Mijn hoofd doet nu aan ongecontroleerd huilen zo nu en dan
En ik heb perongeluk de hele middag weggeslapen
De wekker ging en ik hoorde hem niet
Wel nu lekker haken
Dat vele slapen is voor een keer prima. Weekend... dus wat later naar bed is ook geen wereldramp
Doen veel mensen in het weekend
Volgens mij ben ik op me ongecontroleerde jankbuien na wel blij
Is dit een reden om de crisisdienst te bellen, C?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beestjesbui
Beestjes in mijn haren en onder mijn nagels plus huid
Draai helemaal door. Dit is zo walgelijk
Bellen!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beestjesbui
Snel hulp bellenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beestjesbui
Muizen zijn te bang voor mensen om vrijwillig in je buurt te komen, laat staan in je mond. Geldt ook voor alle kleine dieren en insecten/spinnensoorten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet even niet of ik last van muizen heb of niet
Zie ze wel rennen, alleen kan geen keutels vinden
Alleen dat wil niks zeggen
Durf ook niet echt te gaan slapen. Dadelijk kruipt er eentje in mijn mond
Ah, je hebt dat AI filmpje gezien?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Durf ook niet echt te gaan slapen. Dadelijk kruipt er eentje in mijn mond
Soms is het sterker dan ikquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Muizen zijn te bang voor mensen om vrijwillig in je buurt te komen, laat staan in je mond. Geldt ook voor alle kleine dieren en insecten/spinnensoorten.
Laat jezelf niet gek maken door je brein
Nee en zo in te schatten houd ik dat zoquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, je hebt dat AI filmpje gezien?
Klinkt goed, ga zo door.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag even in de luie modus
Heb gehaakt en getekend
Nu lekker youtube kijken. Filmpjes van CreaChick
Voel de spanning uit mijn lijf vloeien. Dit weekend ben ik wel weer crea.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee en zo in te schatten houd ik dat zo
Snap ik wel, maar ik weet ook dat het goed is om dan even de ratio te horen. Naarmate je dat als een mantra voor jezelf blijft herhalen, neemt de kracht af. Misschien even ergens op een papiertje schrijven, mijn post uitprinten, whatever works. Fysiek aanwezige mantra's kunnen enorm helpen wanneer je jezelf dreigt te verliezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms is het sterker dan ik
[..]
Nee en zo in te schatten houd ik dat zo
Lekker lui is goedquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag even in de luie modus
Heb gehaakt en getekend
Nu lekker youtube kijken. Filmpjes van CreaChick
Voel de spanning uit mijn lijf vloeien. Dit weekend ben ik wel weer crea.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar ik weet ook dat het goed is om dan even de ratio te horen. Naarmate je dat als een mantra voor jezelf blijft herhalen, neemt de kracht af. Misschien even ergens op een papiertje schrijven, mijn post uitprinten, whatever works. Fysiek aanwezige mantra's kunnen enorm helpen wanneer je jezelf dreigt te verliezen.
Al weet ik niet of dat voor jou ook zo werkt natuurlijk, maar om even met je mee te denken
Waarom niet bankhangen als je op bent?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een belachelijk drukke dag
Ben gesloopt en ik ga rustig bezig in mijn hobbykamer
Op de bankhangen is nu niet verstandig
Ben ook een dagboek begonnen op advies van de psych
Ben ecjt opperdepop
Want ik down word en heel snel wil gaan slapenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom niet bankhangen als je op bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |