Niet zozeer, al kom je akelig dichtbij als het om Godslastering gaat. Je hebt er kijk op.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Want jij vindt het prachtig als mensen in de gevangenis belanden vanwege hun mening?
En moslimterrorisme is geen godslastering? Je eigen dochter afslachten (eerwraak) omdat zij de familie te 'schande' maakt is geen godslastering?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet zozeer, al kom je akelig dichtbij als het om Godslastering gaat. Je hebt er kijk op.²
Die moeten ze ook vastzetten. Zie je hoe consequent ik ben. Stukje klassieke scholing.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En moslimterrorisme is geen godslastering? Je eigen dochter afslachten (eerwraak) omdat zij de familie te 'schande' maakt is geen godslastering?
Maar dat doen ze dus niet. Want dat is daar normaal. Tenminste als het dochters betreft. Als zonen de familie of de islam te schande maken door gewelddadig en agressief gedrag (kopschoppen, vrouwen lastigvallen enz) worden deze kroonprinsjes nooit het slachtoffer van eerwraak.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die moeten ze ook vastzetten. Zie je hoe consequent ik ben. Stukje klassieke scholing.²
Hoe kom je daar nou bij? In Marokko is dat gewoon strafbaar. Niet zo uitgesproken doe als je er niks vanaf weet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dat doen ze dus niet. Want dat is daar normaal. Tenminste als het dochters betreft. Als zonen de familie of de islam te schande maken door gewelddadig en agressief gedrag (kopschoppen, vrouwen lastigvallen enz) worden deze kroonprinsjes nooit het slachtoffer van eerwraak.
Er zit een vrouw in de marokkaanse bajes.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? In Marokko is dat gewoon strafbaar. Niet zo uitgesproken doe als je er niks vanaf weet.²
Er zitten ook mannen in de Marokkaanse bajes. Bovendien had je het over eerwraak. Gewoon strafbaar in Marokko. Je wilt te graag joh.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Er zit een vrouw in de marokkaanse bajes.
Vrouwen worden vermoord als ze de familie te schande maken, eerwraak. Dit gebeurt niet met jonge mannen die de familie te schande maken. Waarom eigenlijk niet? Zou veel rotzooi opruimen, namelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? In Marokko is dat gewoon strafbaar. Niet zo uitgesproken doe als je er niks vanaf weet.²
Als man ben je nooit iemands bezit, dus kun je je eigenaar ook niet te schande maken. En boys will be boys.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Vrouwen worden vermoord als ze de familie te schande maken, eerwraak. Dit gebeurt niet met jonge mannen die de familie te schande maken. Waarom eigenlijk niet? Zou veel rotzooi opruimen, namelijk.
Strafbaar, voor zover dit fenomeen überhaupt voorkomt in Marokko. Als ze je pakken kom je achter slot en grendel. Nogmaals, jullie willen te graag joh.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Vrouwen worden vermoord als ze de familie te schande maken, eerwraak.
Ik denk niet dat jij gelukkig gaat worden in een westers land. Al over nagedacht om te verhuizen naar een land waar mensen in de bak worden gegooid als zij een mening over religie uiten?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet zozeer, al kom je akelig dichtbij als het om Godslastering gaat. Je hebt er kijk op.²
Staat zelfs zo in de wet van o.a. Iran. De getuigenis van een vrouw is de helft waard als die van een man, dochters krijgen automatisch de helft van de zonen van de erfenis, etc.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als man ben je nooit iemands bezit, dus kun je je eigenaar ook niet te schande maken. En boys will be boys.
Vrouwen zijn de ondergeschikte van hun man, vader en broers.
Wat houdt je dan hier? Oprechte vraag.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch ben ik blij. Daar ga je aan voorbij.²
"Wollah"quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef NatteLont het volgende:
Wat vind Allah er eigenlijk zelf van?
Ik bedoel, er zijn zoveel goden. Vrij ingewikkeld om zo een keuze te maken. Goden hebben zelf geen machtquote:
Veel dingen zijn hier beter dan daar. Daarom heb ik gekozen voor de pendeloptie. Zo heb ik best of both worlds. Ik ben een fijne vent man.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Wat houdt je dan hier? Oprechte vraag.
Zou je de Sharia ook graag zien ingevoerd?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel dingen zijn hier beter dan daar. Daarom heb ik gekozen voor de pendeloptie. Zo heb ik best of both worlds. Ik ben een fijne vent man.²
Ik pendel graag ja.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou je de Sharia ook graag zien ingevoerd?
Dat zei je al inderdaad en dat is ook niet wat ik vroeg.quote:
Het is helaas offtopic en een beetje vreemde vraag op mijn opmerking.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Het kan geen kwaad om wat meer kleur te bekennen zodat we jouw bijdragen in de juiste context kunnen plaatsen. Het is vaak een beetje dubbelzinnig en dat laat zich lastig plaatsen.
Dit bedoel ik dus. Vragen waar jij geen eerlijk antwoord op durft te geven, omzeil je.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is helaas offtopic en een beetje vreemde vraag op mijn opmerking.
Als het zich ergens voordoet roep me er dan bij. Ik zal dan antwoord geven. Nu hou ik het bij vredelievend pendelen.²
Als hij het niet wou dan zou m wel nee gezegd hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Vragen waar jij geen eerlijk antwoord op durft te geven, omzeil je.
De vraag was of jij graag in Nederland de sharia zou willen ingevoerd zien worden.
Er zijn genoeg moslims die dit willen in Nederland. Hoor jij daar ook bij of niet?
Dank je Lenny77. Ik wil daaraan toevoegen dat ik over mijn eigen antwoorden ga. Lekker pendelen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als hij het niet wou dan zou m wel nee gezegd hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |