abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:02:20 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218685139
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Want jij vindt het prachtig als mensen in de gevangenis belanden vanwege hun mening?
Niet zozeer, al kom je akelig dichtbij als het om Godslastering gaat. Je hebt er kijk op.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_218685279
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Niet zozeer, al kom je akelig dichtbij als het om Godslastering gaat. Je hebt er kijk op.

En moslimterrorisme is geen godslastering? Je eigen dochter afslachten (eerwraak) omdat zij de familie te 'schande' maakt is geen godslastering?
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:11:10 #63
13462 BansheeBoy
pi_218685291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En moslimterrorisme is geen godslastering? Je eigen dochter afslachten (eerwraak) omdat zij de familie te 'schande' maakt is geen godslastering?
Die moeten ze ook vastzetten. Zie je hoe consequent ik ben. Stukje klassieke scholing.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_218685364
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die moeten ze ook vastzetten. Zie je hoe consequent ik ben. Stukje klassieke scholing.

Maar dat doen ze dus niet. Want dat is daar normaal. Tenminste als het dochters betreft. Als zonen de familie of de islam te schande maken door gewelddadig en agressief gedrag (kopschoppen, vrouwen lastigvallen enz) worden deze kroonprinsjes nooit het slachtoffer van eerwraak.
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:19:09 #65
13462 BansheeBoy
pi_218685369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar dat doen ze dus niet. Want dat is daar normaal. Tenminste als het dochters betreft. Als zonen de familie of de islam te schande maken door gewelddadig en agressief gedrag (kopschoppen, vrouwen lastigvallen enz) worden deze kroonprinsjes nooit het slachtoffer van eerwraak.
Hoe kom je daar nou bij? In Marokko is dat gewoon strafbaar. Niet zo uitgesproken doe als je er niks vanaf weet.

pi_218685409
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nou bij? In Marokko is dat gewoon strafbaar. Niet zo uitgesproken doe als je er niks vanaf weet.

Er zit een vrouw in de marokkaanse bajes.
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:39:41 #67
13462 BansheeBoy
pi_218685483
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Er zit een vrouw in de marokkaanse bajes.
Er zitten ook mannen in de Marokkaanse bajes. Bovendien had je het over eerwraak. Gewoon strafbaar in Marokko. Je wilt te graag joh.

vrijdag 5 september 2025 @ 12:21:01 #68
3542 Gia
User under construction
pi_218685796
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vrouwen worden vermoord als ze de familie te schande maken, eerwraak. Dit gebeurt niet met jonge mannen die de familie te schande maken. Waarom eigenlijk niet? Zou veel rotzooi opruimen, namelijk.
pi_218686038
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Vrouwen worden vermoord als ze de familie te schande maken, eerwraak. Dit gebeurt niet met jonge mannen die de familie te schande maken. Waarom eigenlijk niet? Zou veel rotzooi opruimen, namelijk.
Als man ben je nooit iemands bezit, dus kun je je eigenaar ook niet te schande maken. En boys will be boys.
Vrouwen zijn de ondergeschikte van hun man, vader en broers.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 5 september 2025 @ 12:51:30 #70
13462 BansheeBoy
pi_218686082
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Vrouwen worden vermoord als ze de familie te schande maken, eerwraak.
Strafbaar, voor zover dit fenomeen überhaupt voorkomt in Marokko. Als ze je pakken kom je achter slot en grendel. Nogmaals, jullie willen te graag joh.

pi_218686569
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij gelukkig gaat worden in een westers land. Al over nagedacht om te verhuizen naar een land waar mensen in de bak worden gegooid als zij een mening over religie uiten?
Corporate translator
pi_218686843
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:44 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Als man ben je nooit iemands bezit, dus kun je je eigenaar ook niet te schande maken. En boys will be boys.
Vrouwen zijn de ondergeschikte van hun man, vader en broers.
Staat zelfs zo in de wet van o.a. Iran. De getuigenis van een vrouw is de helft waard als die van een man, dochters krijgen automatisch de helft van de zonen van de erfenis, etc.
pi_218686864
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Toch ben ik blij. Daar ga je aan voorbij.

Wat houdt je dan hier? Oprechte vraag.

Waarom hebben moslims vaak zo'n hekel aan Nederland maar blijven ze wel hier en gebruiken ze wel (veel meer dan autochtone Nederlanders zelf) de sociale voorzieningen?

Als je in een islamitisch land wilt wonen, heb je toch genoeg opties?
pi_218686910
Wat vind Allah er eigenlijk zelf van?
  vrijdag 5 september 2025 @ 14:34:25 #75
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218687003
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:23 schreef NatteLont het volgende:
Wat vind Allah er eigenlijk zelf van?
"Wollah" :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218687091
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
"Wollah" :7
Ik bedoel, er zijn zoveel goden. Vrij ingewikkeld om zo een keuze te maken. Goden hebben zelf geen macht
Goden hebben daarvoor altijd mannen in jurken, met baarden nodig. En die schrijven dan weer al die heilige boeken enzo.

https://www.godchecker.com

Het is bijzonder om vast te stellen dat waar volkeren zijn uitgestorven, verdwenen of veranderd logischer wijze ook al die goden samen met die volkeren van de aardbodem zijn verdwenen.
Elke gemiddeld afgelopen duizend jaar stegen er weer gloednieuw verzonnen goden naar de top 10
Zonder fanclub kunnen goden geen moer beginnen.
  vrijdag 5 september 2025 @ 14:55:09 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218687111
Je hoort idd niks meer over Toutatis -O- :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 september 2025 @ 15:04:59 #78
13462 BansheeBoy
pi_218687168
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Wat houdt je dan hier? Oprechte vraag.
Veel dingen zijn hier beter dan daar. Daarom heb ik gekozen voor de pendeloptie. Zo heb ik best of both worlds. Ik ben een fijne vent man.

vrijdag 5 september 2025 @ 15:09:45 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218687193
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Veel dingen zijn hier beter dan daar. Daarom heb ik gekozen voor de pendeloptie. Zo heb ik best of both worlds. Ik ben een fijne vent man.

Zou je de Sharia ook graag zien ingevoerd?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 5 september 2025 @ 15:32:44 #80
13462 BansheeBoy
pi_218687343
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou je de Sharia ook graag zien ingevoerd?
Ik pendel graag ja.

vrijdag 5 september 2025 @ 15:36:22 #81
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218687364
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik pendel graag ja.

Dat zei je al inderdaad en dat is ook niet wat ik vroeg.

Het kan geen kwaad om wat meer kleur te bekennen zodat we jouw bijdragen in de juiste context kunnen plaatsen. Het is vaak een beetje dubbelzinnig en dat laat zich lastig plaatsen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 5 september 2025 @ 15:51:03 #82
13462 BansheeBoy
pi_218687491
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:

Het kan geen kwaad om wat meer kleur te bekennen zodat we jouw bijdragen in de juiste context kunnen plaatsen. Het is vaak een beetje dubbelzinnig en dat laat zich lastig plaatsen.
Het is helaas offtopic en een beetje vreemde vraag op mijn opmerking.

Als het zich ergens voordoet roep me er dan bij. Ik zal dan antwoord geven. Nu hou ik het bij vredelievend pendelen.

pi_218687606
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is helaas offtopic en een beetje vreemde vraag op mijn opmerking.

Als het zich ergens voordoet roep me er dan bij. Ik zal dan antwoord geven. Nu hou ik het bij vredelievend pendelen.

Dit bedoel ik dus. Vragen waar jij geen eerlijk antwoord op durft te geven, omzeil je.
De vraag was of jij graag in Nederland de sharia zou willen ingevoerd zien worden.
Er zijn genoeg moslims die dit willen in Nederland. Hoor jij daar ook bij of niet?
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 16:24:55 #84
441859 crew  Lenny77
pi_218687736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit bedoel ik dus. Vragen waar jij geen eerlijk antwoord op durft te geven, omzeil je.
De vraag was of jij graag in Nederland de sharia zou willen ingevoerd zien worden.
Er zijn genoeg moslims die dit willen in Nederland. Hoor jij daar ook bij of niet?
Als hij het niet wou dan zou m wel nee gezegd hebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 5 september 2025 @ 18:36:34 #85
13462 BansheeBoy
pi_218688841
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Als hij het niet wou dan zou m wel nee gezegd hebben.
Dank je Lenny77. Ik wil daaraan toevoegen dat ik over mijn eigen antwoorden ga. Lekker pendelen.

Ik zou ontzettend graag wereldwijd de sharia willen zien, liever vandaag nog dan morgen? Geef ik wel in een topic antwoord op waar het relevant is. Nu is het offtopic.

Lekker pendelen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')