Ik bedoel, er zijn zoveel goden. Vrij ingewikkeld om zo een keuze te maken. Goden hebben zelf geen machtquote:
Veel dingen zijn hier beter dan daar. Daarom heb ik gekozen voor de pendeloptie. Zo heb ik best of both worlds. Ik ben een fijne vent man.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:18 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Wat houdt je dan hier? Oprechte vraag.
Zou je de Sharia ook graag zien ingevoerd?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel dingen zijn hier beter dan daar. Daarom heb ik gekozen voor de pendeloptie. Zo heb ik best of both worlds. Ik ben een fijne vent man.²
Ik pendel graag ja.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou je de Sharia ook graag zien ingevoerd?
Dat zei je al inderdaad en dat is ook niet wat ik vroeg.quote:
Het is helaas offtopic en een beetje vreemde vraag op mijn opmerking.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Het kan geen kwaad om wat meer kleur te bekennen zodat we jouw bijdragen in de juiste context kunnen plaatsen. Het is vaak een beetje dubbelzinnig en dat laat zich lastig plaatsen.
Dit bedoel ik dus. Vragen waar jij geen eerlijk antwoord op durft te geven, omzeil je.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is helaas offtopic en een beetje vreemde vraag op mijn opmerking.
Als het zich ergens voordoet roep me er dan bij. Ik zal dan antwoord geven. Nu hou ik het bij vredelievend pendelen.²
Als hij het niet wou dan zou m wel nee gezegd hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Vragen waar jij geen eerlijk antwoord op durft te geven, omzeil je.
De vraag was of jij graag in Nederland de sharia zou willen ingevoerd zien worden.
Er zijn genoeg moslims die dit willen in Nederland. Hoor jij daar ook bij of niet?
Dank je Lenny77. Ik wil daaraan toevoegen dat ik over mijn eigen antwoorden ga. Lekker pendelen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als hij het niet wou dan zou m wel nee gezegd hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |