In gedachten heb ik Portugal (want dat ken ik, geweldigquote:Op donderdag 4 september 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa!!welke plekken heb je in gedachte? Ik moet nog beginnen met orienteren
![]()
Stranddat geeft echt een ultiem vakantiegevoel. En rest klinkt ook heerlijk, heerlijk ontspannen. SAIL ken ik neit echt, hoe was het?
Koken met Fles 2.0?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een slow cooker. Vis langzaam garen op 60 graden in een braadzak en zo.
Ze hebben bij de renovatie een vaatwasaansluiting en afvoer gemaakt. Ik vraag mij serieus af waarom als je het toch niet kwijt kanquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben bij de renovatie een vaatwasaansluiting en afvoer gemaakt. Ik vraag mij serieus af waarom als je het toch niet kwijt kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik vond het chaotisch lijken als je met zo'n kleine keuken de helft van je aanrecht vol hebt met zoiets.quote:
Dat klinkt toch wel als toestemming om een kastje te vervangen met een vaatwasserquote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben bij de renovatie een vaatwasaansluiting en afvoer gemaakt. Ik vraag mij serieus af waarom als je het toch niet kwijt kan
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft een afvoerslang die gewoon in de wasbak gelegd kan worden.
Kan op een aansluiting aangesloten worden maar je kan er met de bijgeleverde maatbeker ook elke keer 5 liter water in doen.Ik heb dezelfde opstelling, zonder vaatwasser. Maar in mijn gootsteenkastje zit dus een kraantje en afvoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
En waar laat ik die spullen?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel als toestemming om een kastje te vervangen met een vaatwasser
geeft niet, jij hoeft ook niet tegen mijn aanrecht aan te kijkenquote:Op donderdag 4 september 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het chaotisch lijken als je met zo'n kleine keuken de helft van je aanrecht vol hebt met zoiets.
Ontspullen.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En waar laat ik die spullen?
ja dat had ex ook, bijzonder rare plek want de gootsteenbak maakt dat je daar veel te weinig ruimte hebtquote:Op donderdag 4 september 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde opstelling, zonder vaatwasser. Maar in mijn gootsteenkastje zit dus een kraantje en afvoer.
Nee ik heb geen vaatwasser. En ik ga niet met zakken vis tussen de kwast en de dubro en de vuile vaat door lopen klootviolen.quote:
Midden-Europa is volgens mij echt heeeeeeeeel mooi. Portugal vast ook maar is meer.. hetzelfde oid als hier?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
In gedachten heb ik Portugal (want dat ken ik, geweldig) Maar ik wil eerst kijken of ik wat leuks kan vinden in Slovenië of Kroatië. Want daar ben ik nog nooit geweest. Dat ligt net wat noordelijker, dus moet ik wel eerst even checken wat voor weer ze daar hebben.
Ben helemaal uitgerust iig
Sail is een evenemt in Amsterdam. Waar van de hele wereld allemaal boten op af komen. Dus hele noordhollands kanaal en het IJ vol met boten en bootjes. Was heel leuk om zelf op de boot tussen te zitten.
Bekijk deze YouTube-video
Mwoa. Niet echt.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Portugal vast ook maar is meer.. hetzelfde oid als hier?
De Algarve in Portugal, dus zuidelijk aan de kust. Dat is echt niet vergelijkbaar met Nederland. Veel mooier. En in December nog gewoon 20 graden.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Midden-Europa is volgens mij echt heeeeeeeeel mooi. Portugal vast ook maar is meer.. hetzelfde oid als hier?![]()
Ook met cultuur enzo. Muv van Kroatie, dat is dan wel weer echt kei toeristisch (en mooi, en goedkoop, en fantastisch dus logisch wel)
Haha, sorry ja ik weet wel wat het is maar wat doe je dan als je daar bent? Het klinkt als.. dobberen op het water maar dan met heel veel bootjes? Waarom is dat leuk?Oprechte vraag
Het wekt de indruk dat je een van de kastjes kan gebruiken, maar je moet bij verlaten van de woning het wel terug plaatsen zoals het was.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat had ex ook, bijzonder rare plek want de gootsteenbak maakt dat je daar veel te weinig ruimte hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |