Er gaat een lampje branden inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook. maar we kennen hier iemand met een klagend voornaamwoord die rare dingen doet met zijn spullen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker!
Ben jij nog naar Zurich gegaan?
Hier netquote:
Ja we hebben goed weer gehad hequote:Op donderdag 4 september 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]neen, ik wilde naar Wenen maar het was hier ineens mooi weer dat ik het zonde vond om weg te gaan. Wel nog heel veel mooie wandelingen gedaan
en wil in de winter wat zon oid opzoeken, kijken of dat werkt
Jij nog weggeweest?
Niet vergeten dat de vaatwasser in principe ook een opbergkast isquote:Op donderdag 4 september 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nagedacht over een vaatwasser, maar dan moet ik een keukenkastje opofferen.
gebruik je je volledige aanrechtblad? (excl afwas uiteraard)quote:Op donderdag 4 september 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nagedacht over een vaatwasser, maar dan moet ik een keukenkastje opofferen.
headset op. rustgevend geluid van ritselend briefgeld terwijl het geteld wordt op je oortjes.quote:
Jaaa!!quote:Op donderdag 4 september 2025 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ja we hebben goed weer gehad he
Zat zelf te denken om eind oktober/november nog eens de zon op te zoeken.
Ik ben niet het land uit geweest maar ben wel paar dagen op het strand geweest. Toeren met de motor, Lekker met mn auto en met de tuin bezig geweest. En we zijn met de boot naar SAIL 2025 geweest, dat was lachen
@UitStraling nog tegengekomen?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
En we zijn met de boot naar SAIL 2025 geweest, dat was lachen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻quote:Op donderdag 4 september 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om de tafel om te gooien en iedereen die het kan horen luidkeels te adviseren om dit te neuken.
Een hele durequote:Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de vaatwasser in principe ook een opbergkast is
Ik heb een woningbouw keukentjequote:Op donderdag 4 september 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruik je je volledige aanrechtblad? (excl afwas uiteraard)
Ik gebruikte de rechterkant naast mijn gootsteen eigenlijk alleen voor het neerleggen van de vaat om daarna af te drogen.
Op dat vierkant staat nu mijn vaatwasser
ja ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een woningbouw keukentje
EN een slow cooker. Vis langzaam garen op 60 graden in een braadzak en zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de vaatwasser in principe ook een opbergkast is
tijd voor een wraptastic achtig filmpje over de multifunctionele keukenkast waar je zo allemaal spillen in kan opbergen, de inhoud kan schoonmaken met een paar drukken op de knop, je huis kan verwarmen, en ook nog sous vide gerechten kan bereiden.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een slow cooker. Vis langzaam garen op 60 graden in een braadzak en zo.
In gedachten heb ik Portugal (want dat ken ik, geweldigquote:Op donderdag 4 september 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa!!welke plekken heb je in gedachte? Ik moet nog beginnen met orienteren
![]()
Stranddat geeft echt een ultiem vakantiegevoel. En rest klinkt ook heerlijk, heerlijk ontspannen. SAIL ken ik neit echt, hoe was het?
Koken met Fles 2.0?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een slow cooker. Vis langzaam garen op 60 graden in een braadzak en zo.
Ze hebben bij de renovatie een vaatwasaansluiting en afvoer gemaakt. Ik vraag mij serieus af waarom als je het toch niet kwijt kanquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben bij de renovatie een vaatwasaansluiting en afvoer gemaakt. Ik vraag mij serieus af waarom als je het toch niet kwijt kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik vond het chaotisch lijken als je met zo'n kleine keuken de helft van je aanrecht vol hebt met zoiets.quote:
Dat klinkt toch wel als toestemming om een kastje te vervangen met een vaatwasserquote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben bij de renovatie een vaatwasaansluiting en afvoer gemaakt. Ik vraag mij serieus af waarom als je het toch niet kwijt kan
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft een afvoerslang die gewoon in de wasbak gelegd kan worden.
Kan op een aansluiting aangesloten worden maar je kan er met de bijgeleverde maatbeker ook elke keer 5 liter water in doen.Ik heb dezelfde opstelling, zonder vaatwasser. Maar in mijn gootsteenkastje zit dus een kraantje en afvoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
En waar laat ik die spullen?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel als toestemming om een kastje te vervangen met een vaatwasser
geeft niet, jij hoeft ook niet tegen mijn aanrecht aan te kijkenquote:Op donderdag 4 september 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het chaotisch lijken als je met zo'n kleine keuken de helft van je aanrecht vol hebt met zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |