ik ook. maar we kennen hier iemand met een klagend voornaamwoord die rare dingen doet met zijn spullen.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb em "gewoon" in de keuken staan eigenlijk
Gewoon metric gebruiken. inches zijn voor debielenquote:Op donderdag 4 september 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even diagonaal opmeten en dan omrekenen naar inch
wens hem een goeie vlucht zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 4 september 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werklaptop begint op te stijgen. 🤔
lekker, fijn, mooiquote:Op donderdag 4 september 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Chill, rustgevend, genoten van het weer
Er gaat een lampje branden inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook. maar we kennen hier iemand met een klagend voornaamwoord die rare dingen doet met zijn spullen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker!
Ben jij nog naar Zurich gegaan?
Hier netquote:
Ja we hebben goed weer gehad hequote:Op donderdag 4 september 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]neen, ik wilde naar Wenen maar het was hier ineens mooi weer dat ik het zonde vond om weg te gaan. Wel nog heel veel mooie wandelingen gedaan
en wil in de winter wat zon oid opzoeken, kijken of dat werkt
Jij nog weggeweest?
Niet vergeten dat de vaatwasser in principe ook een opbergkast isquote:Op donderdag 4 september 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nagedacht over een vaatwasser, maar dan moet ik een keukenkastje opofferen.
gebruik je je volledige aanrechtblad? (excl afwas uiteraard)quote:Op donderdag 4 september 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nagedacht over een vaatwasser, maar dan moet ik een keukenkastje opofferen.
headset op. rustgevend geluid van ritselend briefgeld terwijl het geteld wordt op je oortjes.quote:
Jaaa!!quote:Op donderdag 4 september 2025 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ja we hebben goed weer gehad he
Zat zelf te denken om eind oktober/november nog eens de zon op te zoeken.
Ik ben niet het land uit geweest maar ben wel paar dagen op het strand geweest. Toeren met de motor, Lekker met mn auto en met de tuin bezig geweest. En we zijn met de boot naar SAIL 2025 geweest, dat was lachen
@UitStraling nog tegengekomen?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
En we zijn met de boot naar SAIL 2025 geweest, dat was lachen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻quote:Op donderdag 4 september 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om de tafel om te gooien en iedereen die het kan horen luidkeels te adviseren om dit te neuken.
Een hele durequote:Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de vaatwasser in principe ook een opbergkast is
Ik heb een woningbouw keukentjequote:Op donderdag 4 september 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruik je je volledige aanrechtblad? (excl afwas uiteraard)
Ik gebruikte de rechterkant naast mijn gootsteen eigenlijk alleen voor het neerleggen van de vaat om daarna af te drogen.
Op dat vierkant staat nu mijn vaatwasser
ja ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een woningbouw keukentje
EN een slow cooker. Vis langzaam garen op 60 graden in een braadzak en zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de vaatwasser in principe ook een opbergkast is
tijd voor een wraptastic achtig filmpje over de multifunctionele keukenkast waar je zo allemaal spillen in kan opbergen, de inhoud kan schoonmaken met een paar drukken op de knop, je huis kan verwarmen, en ook nog sous vide gerechten kan bereiden.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een slow cooker. Vis langzaam garen op 60 graden in een braadzak en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |