10 jaar moet zoiets ook wel overleven!quote:Op donderdag 4 september 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne nu bijna 10. Maar die doet het nog goed maar gaat op den duur naar zolder. Voor de gamecave
Owja, ik heb er al Doom en Duke3D op gespeeldquote:Op donderdag 4 september 2025 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond gamen vooral erg gaaf op de beamer.
Fifa met het volledige veld in beeld.
Racen vanuit de cockpit
Dat, en de kamer moet donker zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:40 schreef rival het volgende:
Enige nadeel vond ik dat de beamer zoveel warmte af gaf..... Was in de zomer geen pretje.
Uhuquote:Op donderdag 4 september 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu zo veel zin in om een mooie natuurfilm oid te gaan kijken
18+?quote:Op donderdag 4 september 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu zo veel zin in om een mooie natuurfilm oid te gaan kijken
Klassiekersquote:Op donderdag 4 september 2025 14:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Owja, ik heb er al Doom en Duke3D op gespeeld
Niet doen dan!quote:Op donderdag 4 september 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit op de toch en ik heb het koud
bedacht me vervolgens dat er een film is in het omniversum die ik graag wil zienquote:
misschien dat er een wolf in zit, dat is wel 18+ tegenwoordigquote:
Een wolf die een big paktquote:Op donderdag 4 september 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedacht me vervolgens dat er een film is in het omniversum die ik graag wil zienwas dat alweer vergeten
[..]
misschien dat er een wolf in zit, dat is wel 18+ tegenwoordig
dan moest je helemaal niet ook nog de vaatwasser er bij aan doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:40 schreef rival het volgende:
Enige nadeel vond ik dat de beamer zoveel warmte af gaf..... Was in de zomer geen pretje.
Gespeeld toen ik jaar of 10 wasquote:
Ik speel het nog steedsquote:Op donderdag 4 september 2025 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gespeeld toen ik jaar of 10 was
Die had ik niet in mn kamerquote:Op donderdag 4 september 2025 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moest je helemaal niet ook nog de vaatwasser er bij aan doen.
in de douche ook niet?quote:
Ik heb em "gewoon" in de keuken staan eigenlijkquote:Op donderdag 4 september 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de douche ook niet?Daarvandaan schijnt de vaatwasser ook het hele huis te verwarmen
Ja maar windje door het huis is lekkerquote:
Chill, rustgevend, genoten van het weerquote:Op donderdag 4 september 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeee, hoe was uwes vakantieeeee
Wel lekker efficient, verwarming en schone vaatquote:Op donderdag 4 september 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de douche ook niet?Daarvandaan schijnt de vaatwasser ook het hele huis te verwarmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |