In het nieuwe huis is zowaar een echt watercloset.quote:Op maandag 8 september 2025 07:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hebben jullie daar wel een toilet?
Gewelddadig demonstreren is jullie way to go, superquote:Op maandag 8 september 2025 06:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar het over gaat. Deze protesten waren aangekondigd en zeker niet onverwacht. het verstoren van de orde is een wezenlijk onderdeel van de demonstratie (anders is het geen demonstratie) en daar had de burgermeester/gemeente/organisatie al eerder op moeten en kunnen inspelen. (En dat kan op verschillende manieren, waarbij wel het demonstratierecht - een Europees recht! - in acht dient worden genomen)
Jullie? Misschien moet je eens leren lezen. Zeker op een forum, vol schriftelijke berichten, is dat een voorwaarde voor zinvol deelnemen. Maar misschien ben jij beter op je plaats op tiktok ofzo.quote:Op maandag 8 september 2025 08:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gewelddadig demonstreren is jullie way to go, super
Gister zat ik de hele dag in een bos, op een open plek met tenten, in het zonnetje.quote:Op maandag 8 september 2025 08:15 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik zit weer op werk. Ik heb het gevoel dat het december is![]()
Nee, we maken tegenwoordig overal een zwart-wit discussie van dus we kunnen haar prima over 1 kam scherenquote:Op maandag 8 september 2025 08:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie? Misschien moet je eens leren lezen. Zeker op een forum, vol schriftelijke berichten, is dat een voorwaarde voor zinvol deelnemen. Maar misschien ben jij beter op je plaats op tiktok ofzo.
Zo kennen we je weerquote:Op maandag 8 september 2025 08:59 schreef Jeroboam het volgende:[/b]
[..]
Nee, we maken tegenwoordig overal een zwart-wit discussie van dus we kunnen haar prima over 1 kam scheren
Ik vind het prima als er geprotesteerd wordt maar niet op eens levensgevaarlijke manier. Ik vind het jammer dat jij dat niet onderschrijft.quote:
Ik dronk dit weekend Cherry Sour!quote:Op maandag 8 september 2025 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren een heerlijke festivaldag gehad. Mooie plek aan de Maas en heerlijk weer, wat wil je nog meer.
Verder was het op een locatie precies tussen ons 2 brouwgildes in dus ook heel veel bekenden gezien en gekletst.
Was dit het J.flips feest weekend?quote:Op maandag 8 september 2025 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag ineens ook vrij. Mijn enige afspraak bij VWN heeft afgezegd dus ik kan thuis blijven. Ik had om weinig afspraken gevraagd wegens een zwaar weekend dus dit komt perfect uit.
Was ie lekker?quote:
Jaa ik vond hem lekker!quote:Op maandag 8 september 2025 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was ie lekker?
Die willen we de komende maanden gaan perfectioneren en dan volgend voorjaar/zomer uitbrengen.
Nee, dat is aankomend weekend. De voorbereidingen zijn nog in volle gang. Al zijn we nu, dankzij mijn vrije ochtend, eindelijk maar eens de vakantie echt aan het boeken. Milieusticker voor Duitsland is in elk geval besteld en de laadpalen worden uitgezocht. Huisje is ook gevonden waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was dit het J.flips feest weekend?Dan nu een herstelweek!
Het is nu droog na 2 wolkbreuken in de vroege ochtend. Er is blauw te zien.
Deur en ramen staan open. En het is klam en benauwd.
Daar kan geen puffer tegenop.
Welke?quote:Op maandag 8 september 2025 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Whehe, omschrijving van een huisje:
Wij hechten veel waarde aan een stralingsvrije nachtrust, d.w.z. van 22:30-8:00 uur graag je mobiele telefoon uitzetten of de vliegtuigmodus instellen.
Om de reeks opmerkingen en vragen onder zo’n recept moet ik altijd grinniken. 😎quote:Op maandag 8 september 2025 11:46 schreef Blues het volgende:
Mijn allereerste eckte vakantiedag
Ik heb al uitgeslapen en een brunch gedaan.
En naar mijn 2 kleinzoons gekeken die allebei tegelijk op kamp gaan![]()
A gaat een paar dagen naar Zoetermeer op de fiets, groep 8
En J gaat een week hiken in de Ardennen(hij was gisteren nog een baby he
![]()
)
Zometeen maar eens appeltaart-eierkoeken proberen te maken.
Haha ja, gaat om t recept.Het klinkt zo leuk, ze zitten in de oven.quote:Op maandag 8 september 2025 12:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Om de reeks opmerkingen en vragen onder zo’n recept moet ik altijd grinniken. 😎
Druk druk met afwisselende dingen. En dat betekent toch niet de sportschool![]()
Donderdag is er weer een kans…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |