wat fijn dat er dingen nu toch duidelijker voor je zijn over wat er precies gebeurd is, kan me indenken dat dat heel waardevol is.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:42 schreef Blues het volgende:
Laatste dagen/weken sjouw ik wat 'zware tegels' met me mee, die van 40 jaar geledenZie OUD topic mocht je geïnteresseerd zijn en inderdaad ook minder energie voor werk en de verhalen van de patiënten.
Alleen vrijdag nog werken, het is nu wel een soort 'zware' eindstreep door alles waar ik mee bezig ben (geweest) afgelopen paar weken.
Tegelijkertijd (en weet niet of jij dat ook zo ervaart @:Vlindertje89) levert het me ook afleiding.
Ik heb vorig jaar oktober aan de huisarts inslapertjes gevraagd omdat ik al jarenlang op en af periodes niet kan slapen, met hartkloppingen in bed lag en 2 uurtjes sliep. Vooral vóór een werkdag.
Veel angst, allerlei (onverwerkte?) zaken, al mijn volle bordjes die ik hoog houpasseren dan de nachtelijke revue.
Ik heb zolpidem gekregen, eerste keer nam ik een hele en was de hele nacht en dag zo slaperigNu heeeeeeeeeel af en toe neem ik een kwartje en dat werkt perfect. Van de 10 tabletjes in oktober vorig jaar heb ik nu nog 1 hele, dus gebruik ze echt zelden maar weet je wat het 'gekke' is?
Het geeft al 'rust' dat ik ze in huis heb. Dus ik slaap beter vanaf het moment dat ik ze heb.
Wow! Ik heb een hele verzameling gehad. Fobieen that is. Niet kikkers en paddenquote:Op woensdag 3 september 2025 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een fobie voor kikkers en padden gehad.
Geplust voor Elinquote:Op donderdag 4 september 2025 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Vrij rustig spreekuur vanochtend. Veel dezelfde vragen weer, ben benieuwd hoe dat gaat wanneer wij er tussenuit worden gehaald, grote puinhoop waarschijnlijk.
Daarna even wat extra lekker voer en snoepjes voor Elin gehaald, ze eet momenteel als een bootwerkeren is ook een stuk tieriger.
Toen thuis wat eten en vervolgens naar de POH voor de jaarlijkse checkup. Bloed en urine waren prima, gewicht niet (vertel mij wat) en bloeddrukmeting gruwelijk pijnlijk ( arm blauwt al een beetje) ook al gebruikte ze niet de automaat.
Same!quote:
Welkom vlindernichtjequote:Op donderdag 4 september 2025 16:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Same!
Mijn nichtje is ervanochtend rond 11u bericht van broertje dat alles goed gegaan is en wat foto's. Uiteindelijk geen stad of film gedaan vanmiddag, want was een meeting om 13:30 vergeten, maar nu wel bij fysio om nek weer even lekker los te laten maken. En dan straks op terugweg nog even naar winkelcentrum voor kraamkadootje shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2025 17:54 schreef Blues het volgende:
Nieuw haakproject begonnen![]()
RaRa wat wordt het...Omeletje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 september 2025 16:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Same!
Mijn nichtje is ervanochtend rond 11u bericht van broertje dat alles goed gegaan is en wat foto's. Uiteindelijk geen stad of film gedaan vanmiddag, want was een meeting om 13:30 vergeten, maar nu wel bij fysio om nek weer even lekker los te laten maken. En dan straks op terugweg nog even naar winkelcentrum voor kraamkadootje shoppen
Hey, hoe is het gegaan? En hoe is het met jou?quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 17:54 schreef Blues het volgende:
Nieuw haakproject begonnen![]()
RaRa wat wordt het...Mijn fantasie is niet zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gaat het worden en voor wie?
Ik heb net nieuwe onderzetters gehaakt![]()
Leuk die onderzettersquote:Op donderdag 4 september 2025 19:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn fantasie is niet zo goedwat gaat het worden en voor wie?
Ik heb net nieuwe onderzetters gehaakt
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |