SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:49 schreef Vino_Tinto het volgende: [..]
Hahahaha ja eigenlijk wel he
![]()
geeft ook een bepaalde rust denk ik zo wel, niet te veel druk erop.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hmms kunnen we beetje vooral lief zijn tegen elkaar?
of big als het al kan liefde gaan vanuit ipv allemaal elkaar af te zeiken?Do what you love, love what you do!![]()
Ik had een andere OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef kree het volgende:
hmms kunnen we beetje vooral lief zijn tegen elkaar?
of big als het al kan liefde gaan vanuit ipv allemaal elkaar af te zeiken?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik sta hier enorm versteld vanquote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit gaat nog minimaal een halve dag doorquote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.![]()
Dont shoot the messenger.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik sta hier enorm versteld van'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
+ nachtquote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit gaat nog minimaal een halve dag doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmms ok ik zal mijn best doen ook dan........ tis niet alleen maar zeiken en preken, maargoed.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kan, stop dan nu ook verder want het komt over alsof je alleen maar zit te preken maar zelf het advies niet aanneemt.
Doe wat water bij de wijn enzo en zal ermee stoppen.Do what you love, love what you do!![]()
Zo komt het over, je bedoeld het goed de uitvoering wat minder.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ok ik zal mijn best doen ook dan........ tis niet alleen maar zeiken en preken, maargoed.
Doe wat water bij de wijn enzo en zal ermee stoppen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
+jaarquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet ik maar dat weten Julie ook van mij dat ik onhandig ben, neem het 50% minder heftig alsdan ik het in tekst zet.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zo komt het over, je bedoeld het goed de uitvoering wat minder.Do what you love, love what you do!![]()
We laten het losquote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit gaat nog minimaal een halve dag door
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klopt maar ook jij kan soms ook weten dat als het zo gaat dat je soms ook moet gaan aanpassen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar dat weten Julie ook van mij dat ik onhandig ben, neem het 50% minder heftig alsdan ik het in tekst zet.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: