Dat is toch geweldig?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:13 schreef Cygne het volgende:
[..]
En misschien komt er nog een vierde bij ook.
Klinkt wel heftig! Sterkte!quote:Op woensdag 24 september 2025 15:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha jazeker. Wel onverwacht en we moeten nog traject in van prenatale diagnostiek.
quote:Op donderdag 25 september 2025 18:31 schreef Patapon het volgende:
Hier vol op in de weer met de voorbereidingen voor de 3 oktoberviering.![]()
En de vaatwasser is stuk....![]()
En ik heb een beknelde zenuw in mijn bil/rug/been...
Wat is er drie oktober?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:31 schreef Patapon het volgende:
Hier vol op in de weer met de voorbereidingen voor de 3 oktoberviering.![]()
En de vaatwasser is stuk....![]()
En ik heb een beknelde zenuw in mijn bil/rug/been...
Ooooh! Drukte voor jou dusquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:25 schreef Patapon het volgende:
Op 2 en 3 oktober wordt Leidens Ontzet gevierd. Dan is er een grote kermis, taptoe en optocht en zijn er bandjes bij de horeca.
Dat trekt zo'n 150.000 bezoekers per dag.
Je hebt echt een klapper gemaakt toen hequote:Op vrijdag 26 september 2025 09:05 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!! Gisteren weer voor het eerst volleybal gespeeld sinds blessure twee weken terug, kon nog niet echt springen of hard rennen, maar was iig leuk om te spelen
Ja, voet was echt bijna dubbel zo dikquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt echt een klapper gemaakt toen he
Dan vind ik het knap dat je nu weer traint dan!quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, voet was echt bijna dubbel zo dik
Yepquote:Op zondag 28 september 2025 07:53 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!!! Zijn alle dames er weer klaar voor??
Morgenquote:Op zondag 28 september 2025 07:53 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!!! Zijn alle dames er weer klaar voor??
Oooh! Nu snap ik "zelf stenen maken"! Ik dacht dat je stenen zocht of kocht en die beschilderd als happy stonesquote:
Always readyquote:
Maar waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |