vraag van dit topic dus is, als je hier in NL leeft of anders wmb. maak je je niet eens zorgen dan. en waar maak je je dan zorgen over.quote:
Anders moet je zoveel werken he? Jij bent die kerel uit die docu he, vind je dat je tegenwoordig meer moet werken met een uitkering dan vroeger tijdens die docu? Gewoon ff benieuwedquote:Op donderdag 4 september 2025 08:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik maak me zorgen over femicide en hitte in dit land en of mijn uitkering niet nog ietsje hoger mag.
Linkje??quote:Op donderdag 4 september 2025 09:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Anders moet je zoveel werken he? Jij bent die kerel uit die docu he, vind je dat je tegenwoordig meer moet werken met een uitkering dan vroeger tijdens die docu? Gewoon ff benieuwed
Sterkte en succes ermee!!quote:Op donderdag 4 september 2025 07:02 schreef vosss het volgende:
Ik maak mij zorgen of mijn netvliesloslating operatie wel goed gegaan is.
Straks ziekenhuis bellen, want arts gister maakte zich nog niet heel veel zorgen, maar vandaag zou het beter moeten zijn dan gisteren.
Die verbetering is er vooralsnog totaal niet.
Gaat ook wel weer opknappen, ze zijn er druk mee bezig volgens mij. Als het allemaal net zo wordt als de Straatweg, gaat Utrecht mooie tijden tegemoet.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:45 schreef blomke het volgende:
Ik maak mij zorgen om Kanalen Eiland.
Gaat om het stadsverwarmingsnet.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gaat ook wel weer opknappen, ze zijn er druk mee bezig volgens mij. Als het allemaal net zo wordt als de Straatweg, gaat Utrecht mooie tijden tegemoet.
Pfffquote:Op donderdag 4 september 2025 08:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik maak me zorgen over femicide en hitte in dit land en of mijn uitkering niet nog ietsje hoger mag.
Beste is om het weer in de gaten te houden, ze kunnen niet goed tegen vorst.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:13 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik zit erover in wanneer het het beste moment is om mijn buitenwiet te oogsten want het lijkt nog steeds niet optimaal. Gelukkig wordt het komend weekend nog even mooi weer dus het komt vast goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |