Meer rookiesquote:Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef Starflyer het volgende:
Alex Dunne rijdt de eerste vrije training in de plaats van Piastri en Paul Aron in de plaats van Colapinto.
We hebben al zoveel rookies in het huidige F1 veldquote:
Een heel veld vol zou wat zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben al zoveel rookies in het huidige F1 veld
Dan is het formuie 2quote:Op donderdag 4 september 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel veld vol zou wat zijn
Nope, het begint bij de F3quote:
Hoeveel rijders zijn er in de F2 die ouder zijn dan 18-20?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, het begint bij de F3![]()
(En ja, daarvóór zijn nog meer klasses. Maar ik doel op de F1 en diens juniorklassen die in hetzelfde weekend op dezelfde baan rijden. Hoewel niet élk F1-weekend)
Het begint bij de F3. Ergens anders over beginnen poetst dat niet wegquote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoeveel rijders zijn er in de F2 die ouder zijn dan 18-20?
Het is een Hype geworden om die jonge jongens al zo vroeg voor de leeuwen te gooien
Sommige zijn er helemaal niet aan toe hebben we de afgelopen 2 jaar gezien en die zijn gelijk gesloopt en krijgen het stempeltje dat ze ongeschikt zijn voor de F1
Dat gebeurde ook met de nederlandse talentje, ik ben zijn naam kwijt, die reed een paar keer niet goed en die is gelijk klaar.
Als die nog 2 jaar rond had gereden in de formule 2 had die nog een grote toekomst gehad
Nee het begint bij kartenquote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het begint bij de F3. Ergens anders over beginnen poetst dat niet weg
Je kunt niet lezen?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee het begint bij karten
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, het begint bij de F3![]()
(En ja, daarvóór zijn nog meer klasses. Maar ik doel op de F1 en diens juniorklassen die in hetzelfde weekend op dezelfde baan rijden. Hoewel niet élk F1-weekend)
13/22 zijn er nu 21 of ouderquote:Op donderdag 4 september 2025 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoeveel rijders zijn er in de F2 die ouder zijn dan 18-20?
Sterkte!quote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Hopelijk kan ik zondag een beetje fatsoenlijk kijken ivm die oogoperatie.
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Goed herstel gewenst!quote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Huh? dat was ik toch?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En nu weer on-topic graag
Algemeenquote:Op donderdag 4 september 2025 13:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh? dat was ik toch?
Of was dit niet tegen mij?
Sterktequote:Op donderdag 4 september 2025 10:32 schreef vosss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |