SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koen is gewoon te koppig om eens een keer een monteur langs te laten komen om die brug te fiksenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij staat de brug al 2 jaar permanent open
Ik kan ze in 1 keer verwijderen....quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Moet op mobiel altijd al die quote en like alerts één voor één wegklikken, wat een gedoe40-45x (hahaatjes @:haags ) opnieuw naar de meldingen om er eentje te deleten
Koppige Koen!quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koen is gewoon te koppig om eens een keer een monteur langs te laten komen om die brug te fiksen
Gewoon met scherp schieten aan de dorpsgrens.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koen is gewoon te koppig om eens een keer een monteur langs te laten komen om die brug te fiksen
Ja ik theoretisch ook, maar als ik op die knop druk komen ze gewoon weer terug.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan ze in 1 keer verwijderen....
Waaromquote:Op woensdag 3 september 2025 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verhuizen naar een betere woning...
Eerst zo lang open laten staan dat ie vastgeroest is, en dan ook nog geen monteur bellenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wow dat is nog eens geluk hebbenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:57 schreef Recce het volgende:
Net tijdens een onweersbui woei één van m'n harde lenzen uit m'n oog tijdens het fietsen.Ik heb nog een tijdje gezocht met de zaklamp van m'n telefoon in een enorme stortbui, maar dat was kansloos. Toen ik thuiskwam en m'n regenpak uittrok, zag ik opeens iets op de grond liggen.
Was je dan niet alsnog kletsnat?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:57 schreef Recce het volgende:
Net tijdens een onweersbui woei één van m'n harde lenzen uit m'n oog tijdens het fietsen.Ik heb nog een tijdje gezocht met de zaklamp van m'n telefoon in een enorme stortbui, maar dat was kansloos. Toen ik thuiskwam en m'n regenpak uittrok, zag ik opeens iets op de grond liggen.
Wel een beetje riskant als je daar iemand neerzet die triggerhappy is en alles neerschiet wat beweegtquote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten aan de dorpsgrens.
Oh valt mij niet zo op. tbhquote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik theoretisch ook, maar als ik op die knop druk komen ze gewoon weer terug.
Ja denk dat we toch eens een functioneringsgesprek met hem moeten hebbenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst zo lang open laten staan dat ie vastgeroest is, en dan ook nog geen monteur bellen
Wel lekker rustig in het dorp dan. Maar goed, we geven alle inwoners wel een oranje reflecterend vestjequote:Op woensdag 3 september 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje riskant als je daar iemand neerzet die triggerhappy is en alles neerschiet wat beweegt
Wel een beetje een verkapte manier om te zeggen van 'oh kijk mij eens populair zijn, ik kom helemaal om in de likes'quote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik theoretisch ook, maar als ik op die knop druk komen ze gewoon weer terug.
Ja, wel redelijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Was je dan niet alsnog kletsnat?
heb nee neequote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
krijg je iig gegarandeerd altijd op tijd je post
En als je dan 1 keer je vestje bent vergeten wordt je gelijk afgeschotenquote:Op woensdag 3 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel lekker rustig in het dorp dan. Maar goed, we geven alle inwoners wel een oranje reflecterend vestje
Nou ja is vooral omdat ik ze dus nooit wegklik omdat het zoveel moeite isquote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een verkapte manier om te zeggen van 'oh kijk mij eens populair zijn, ik kom helemaal om in de likes'
O ja er lag natuurlijk toen ik vanmiddag in mijn nieuwe woning was een berg post in het brievenbusje ..... (woning heeft een maand leeg gestaan)quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
krijg je iig gegarandeerd altijd op tijd je post
Vestje gewoon niet vergetenquote:Op woensdag 3 september 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je dan 1 keer je vestje bent vergeten wordt je gelijk afgeschotenKunnen we niet iets van elektronische poortjes doen?
huehuequote:
Ja omdat het er zoveel zijn dat je een eeuwigheid aan het scrollen bent naar de 'vink alles af' knopquote:Op woensdag 3 september 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja is vooral omdat ik ze dus nooit wegklik omdat het zoveel moeite is
We laten ons gewoon chippen.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je dan 1 keer je vestje bent vergeten wordt je gelijk afgeschotenKunnen we niet iets van elektronische poortjes doen?
Dat is wel heel erg luckyquote:Op woensdag 3 september 2025 21:57 schreef Recce het volgende:
Ja of onderweg verliezen, of als je op vakantie bent geweest en je koffer waar het vestje in zit is kwijtgeraakt, of het is 43 graden en het is te warm voor dat vestje?quote:Op woensdag 3 september 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vestje gewoon niet vergetenWe zijn toch geen Amerikaanse basisschool? Met je poortjes
Die knop werkt dus niet bij mijquote:Op woensdag 3 september 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat het er zoveel zijn dat je een eeuwigheid aan het scrollen bent naar de 'vink alles af' knop
Ben geen robotquote:Op woensdag 3 september 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We laten ons gewoon chippen.
Excuusneger gespot.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of onderweg verliezen, of als je op vakantie bent geweest en je koffer waar het vestje in zit is kwijtgeraakt, of het is 43 graden en het is te warm voor dat vestje?
Ja, het grappige was wel dat ik dit scenario de rest van de fietstocht in m'n hoofd had. Ik ben wel eens vaker thuis een lens kwijtgeraakt en die bleek dan na lang zoeken aan m'n been te plakken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lucky
soort 3e oog dusquote:Op woensdag 3 september 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het grappige was wel dat ik dit scenario de rest van de fietstocht in m'n hoofd had. Ik ben wel eens vaker thuis een lens kwijtgeraakt en die bleek dan na lang zoeken aan m'n been te plakken bijvoorbeeld.
Nog niet.quote:
Begrijpelijk wel, 'die is niet van hier', maar dan gewoon alleen een beetje dwars zitten ipv gelijk af te schietenquote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die knop werkt dus niet bij mijVolgens mij heeft het te maken met buitenlands ip adres, want las wel eens van anderen dat ze daar ook problemen mee hadden ineens in het buitenland.
Sorryquote:
Heel mijn bewustzijn op een chip en dan in een bionisch lichaam tot in de eeuwigheidquote:Op woensdag 3 september 2025 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ik zie het wel gebeuren hoor dat ieder mens gechipt is...
Maken wij niet meer mee hoor, dat terzijde. Maar er gaat een tijd komen dat dat wel zo is..
hoe kom je uberhaupt dat soort filmpjes tegen? die staan niet op YT iigquote:Op woensdag 3 september 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag net een video waar een been van een kind wordt geplet tot een dikte van een paar centimeter. Dat was wel weer genoeg internet voor vandaag
Het is weer te moeilijk vandaag. Ben tot Olst gekomen, wisselstoring. Terug naar huis. Geen Zwolle vandaag.quote:Op donderdag 4 september 2025 06:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen! Het is fijn weer. Weer en half uurtje vroeger naar de hamstermolen zodat ik nog even door het bos kan lopen
quote:Op donderdag 4 september 2025 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kom je uberhaupt dat soort filmpjes tegen? die staan niet op YT iig
2x gapen zelfs?quote:
Die wekker heeft geen vrienden gemaakt vanochtend.quote:
Gewoon nu beginnen met halfuur eerder wakker wordenquote:Op donderdag 4 september 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wekker heeft geen vrienden gemaakt vanochtend.
Hoe moet ik dat doen als ie vanaf 1 oktober een half uur vroeger gaat
quote:Op donderdag 4 september 2025 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon nu beginnen met halfuur eerder wakker worden
quote:
quote:
Omdat je itt ik gewoon goed uitgeslapen wakker wordtquote:Op donderdag 4 september 2025 08:42 schreef Ama het volgende:
Waarom ben ik de hele week voor mijn wekker wakker.
Weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je itt ik gewoon goed uitgeslapen wakker wordt
Dit zegt helaas weinig over slaapkwaliteit.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je itt ik gewoon goed uitgeslapen wakker wordt
Dat is waar, maar ze is wel uitgeslapenquote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zegt helaas weinig over slaapkwaliteit.
*hand opsteekt*quote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor meer koffie.
Iemand anders nog wat? Als ik toch loop enzo.
Nou, dat uitgeslapen hoeft dus helemaal niet. Was dat maar zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze is wel uitgeslapen
Je kan ook slecht slapen en tegelijk door dat pleurisding gewekt worden.
Die tijd begint nu wel weer ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou dat valt anders best tegen.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ok.quote:
Wat danquote:Op donderdag 4 september 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Eindelijk op kantoor gearriveerd.
Weg over het spoor was afgesloten, dus ik moest helemaal omrijden. Ik heb het gevoel dat ik de halve binnenstad nu heb gezien.quote:
En niemand rijdt door.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weg over het spoor was afgesloten, dus ik moest helemaal omrijden. Ik heb het gevoel dat ik de halve binnenstad nu heb gezien.
Dat sowieso niet, want spits.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niemand rijdt door.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, want spits.
Ja, ook een koffie zonder iets erin graag.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor meer koffie.
Iemand anders nog wat? Als ik toch loop enzo.
*Gekkie meldt*quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje deelt koffie uit
Er staat ook een kan heet water met thee klaar voor de gekkies die geen koffie willen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje deelt koffie uit
Er staat ook een kan heet water met thee klaar voor de gekkies die geen koffie willen.
quote:
Daarom houden we van jequote:
Je kunt ook slecht slapen en een uur voor je wekker wakker worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder fluim?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ook een koffie zonder iets erin graag.
Bij mij komt het meestal ook vooral door slecht slapen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook slecht slapen en een uur voor je wekker wakker worden.
Het is voor 10 uur Ger.quote:
Ripquote:Op donderdag 4 september 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
Ik werd wakker met een dichte neus en een kurkdroge mond.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Treinreis duurt lang op een klapstoeltje
HdPquote:Op donderdag 4 september 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Treinreis duurt lang op een klapstoeltje
Zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Bij het lezen van deze struggles ben ik blij dat ik op 5 minuten fietsen van werk woon.
Ik ben blij dat mijn buren geen tropisch zwemparadijs hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Bij het lezen van deze struggles ben ik blij dat ik op 5 minuten fietsen van werk woon.
1x in de week naar Rotterdamquote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn buren geen tropisch zwemparadijs hebben.
2 uur maar ik heb dus beroerd geslapen dus misschien dat ik een ander keertje ga, anders lig ik bij de film te pitten.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips hoe laat begint de film vandaag?
Oh dat is wel balen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 uur maar ik heb dus beroerd geslapen dus misschien dat ik een ander keertje ga, anders lig ik bij de film te pitten.
Kwijlend op de buurman.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 uur maar ik heb dus beroerd geslapen dus misschien dat ik een ander keertje ga, anders lig ik bij de film te pitten.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb dat vanaf nu ook.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen.
Spannendquote:Op donderdag 4 september 2025 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat vanaf nu ook.
Verhuisbedrijf is als het goed is zo hier
Lijkt me een hele operatie om een bos even te verplaatsen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat vanaf nu ook.
Verhuisbedrijf is als het goed is zo hier
Ik heb daar wel al de nodige ervaring in.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me een hele operatie om een bos even te verplaatsen.
Euhm...quote:Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stukjes chocola in je bruine kwijl.
De spades staan al klaar?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb daar wel al de nodige ervaring in.
Ik heb 's nachts wel eens een stukje chocolade gegeten en daarna gekwijld.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stukjes chocola in je bruine kwijl.
Chocola eten in je slaap?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts wel eens een stukje chocolade gegeten en daarna gekwijld.
Ik las brug instorting genotquote:Op donderdag 4 september 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag was het 15 minuten fietsen. Brug in storing genot.
Ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las brug instorting genot
Dat zou knap vervelend zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las brug instorting genot
Dan waren het wel meer dan 15 minutenquote:
Nou, was best lekker.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoten van de zon gisteravond?
Net hoe ver de volgende brug is.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan waren het wel meer dan 15 minuten
Wij hadden gisteren tijdens onze wandeling een brug die open ging. Duurde nog geen 5 minuten in totaal. Het kan dus snellerquote:Op donderdag 4 september 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe ver de volgende brug is.
Woop woop!quote:
Ik was ergens met de auto naartoe gegaan omdat het enorm zou gaan regenen van 19:45 tot 20:30, terwijl ik rond 20:00 weg zou gaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou, was best lekker.
Code geel
Echt hef dat lekker op zeg.
Brug kan snel open en dicht zijn, maar ik heb hier zoveel bruggen dat ik ook regelmatig doorfiets naar de volgende brug (als de bootjes vanuit die richting komen dan, met de bootjes meefietsen heeft geen zin). Gezien waar het vochtig poesje woont, verwacht ik een soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren tijdens onze wandeling een brug die open ging. Duurde nog geen 5 minuten in totaal. Het kan dus sneller
Goed puntquote:Op donderdag 4 september 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brug kan snel open en dicht zijn, maar ik heb hier zoveel bruggen dat ik ook regelmatig doorfiets naar de volgende brug (als de bootjes vanuit die richting komen dan, met de bootjes meefietsen heeft geen zin). Gezien waar het vochtig poesje woont, verwacht ik een soortgelijke situatie.
Is je vorige woonplek nu helemaal leeg of is er nog steeds een bewoner?quote:
Leeg. Toen ik naar die tijdelijke plek ging, gingen we met drie man weg en dat waren de laatsten. De kamers zouden kantoren worden en dat is misschien al zoquote:Op donderdag 4 september 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Is je vorige woonplek nu helemaal leeg of is er nog steeds een bewoner?
Kantoren? Is daar behoefte aan dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leeg. Toen ik naar die tijdelijke plek ging, gingen we met drie man weg en dat waren de laatsten. De kamers zouden kantoren worden en dat is misschien al zo
Blijkbaar wel en tevens lekker luxe ook met wc en douche erbij...quote:Op donderdag 4 september 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kantoren? Is daar behoefte aan dan?
Nou ja een wc lijkt me sowieso wel praktisch als je op kantoor zit.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijkbaar wel en tevens lekker luxe ook met wc en douche erbij...
"NO PICTURES HOOMAN."quote:
Hier gaat iets mis.quote:
Ja, uiteraard, maar een wc op iedere kantoorruimte..quote:Op donderdag 4 september 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja een wc lijkt me sowieso wel praktisch als je op kantoor zit.
Je eigen prive toilet.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar een wc op iedere kantoorruimte..
Plaatje weg.quote:
Eigen wc, eigen douche, hemel op aarde.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je eigen prive toilet.
Zou er een naamsticker op plakken.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen wc, eigen douche, hemel op aarde.
Per ongeluk op "verwijderen na x minuten" aangevinkt?quote:
Hij zat nog in m'n cache, denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
Maar @:ijsdraakje geeft die foto nu net een like. Verwarrend dit
Neequote:Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Per ongeluk op "verwijderen na x minuten" aangevinkt?
Ingewikkeld allemaalquote:Op donderdag 4 september 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
Maar @:ijsdraakje geeft die foto nu net een like. Verwarrend dit
Heb je de foto 'pussy' genoemd?quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
marco is nu 3 maanden
[ afbeelding ]
ik heb geprobeerd de eigenaresse te overtuigen de harnas uit te doen maar is niet gelukt.
Waarom zou je het harnasje af willen doen in een openbare gelegenheid?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
marco is nu 3 maanden
[ afbeelding ]
ik heb geprobeerd de eigenaresse te overtuigen de harnas uit te doen maar is niet gelukt.
omdat ze er niet blij mee is heb ik het idee. Ze lijkt constant geïrriteerd door dat ding plus we laten haar niet rondlopen ook. ze zit altijd op schootquote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je het harnasje af willen doen in een openbare gelegenheid?
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie de foto nog gewoon .
Andere tijdzone leef jijquote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie de foto nog gewoon .
Ja, ik durf de pagina ook niet te verversen.quote:
Is ook gewenning voor zo'n beestje. Harnas af doen buiten zou ik echt niet doen, zo'n beestje schiet weg voor je er erg in hebt.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ze er niet blij mee is heb ik het idee. Ze lijkt constant geïrriteerd door dat ding plus we laten haar niet rondlopen ook. ze zit altijd op schoot
ja ze krijgt nu interesse in de vogeltjes. das zo grappig om te zienquote:Op donderdag 4 september 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook gewenning voor zo'n beestje. Harnas af doen buiten zou ik echt niet doen, zo'n beestje schiet weg voor je er erg in hebt.
Inclusief wiebelkontje?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze krijgt nu interesse in de vogeltjes. das zo grappig om te zien
Ik zit mobiel, dus dan heb ik geen F5.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je op F5 drukt is die weg denk ik.
Dat... succes.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
De cijfers zijn binnen
Ik moet 25000¤ per jaar sparen om de huizenmarkt bij te houden.
Kan jullie een geheim verklappen, dat lukt me niet.
Allemaal welkomskaartjesquote:Op donderdag 4 september 2025 10:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
16 poststukken onderweg naar hier volgens de postnl app
Zal nog wel van de vorige bewoner zijn....
2083 per maand... Best veel ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
De cijfers zijn binnen
Ik moet 25000¤ per jaar sparen om de huizenmarkt bij te houden.
Kan jullie een geheim verklappen, dat lukt me niet.
Dat kan niemand met een modaal inkomen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
2083 per maand... Best veel ja.
Van gerechtsdeurwaarders waarschijnlijk ja. Die lagen gisteren ook al in de bus...quote:Op donderdag 4 september 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal welkomskaartjes
Oh gezelligquote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van gerechtsdeurwaarders waarschijnlijk ja. Die lagen gisteren ook al in de bus...
Lekker allemaal retour afzender sturen met. Woont niet op dit adres.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van gerechtsdeurwaarders waarschijnlijk ja. Die lagen gisteren ook al in de bus...
Even (evt met begeleiding) bij de gemeente laten checken of er verder niemand meer op je adres ingeschreven staat.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan mij gericht, dus gewoon zsm retour afzender en hopen dat ze het adres aanpassen en niet hier komen om spullen te innenquote:
Ja, ga ik doen. Want deze man woonde ook al via de Ggz, dus die hebben als het goed is , meer gegevensquote:Op donderdag 4 september 2025 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even (evt met begeleiding) bij de gemeente laten checken of er verder niemand meer op je adres ingeschreven staat.
Oh nee hoor maak je maar niet druk.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan mij gericht, dus gewoon zsm retour afzender en hopen dat ze het adres aanpassen en niet hier komen om spullen te innen
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.quote:
En dat je niet de enige bent dus je zal ook moeten overbieden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.
Het is echt zo frustrerend dat zoiets dat feitelijk gewoon voor één persoon is onbetaalbaar is.
Link?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.
Het is echt zo frustrerend dat zoiets dat feitelijk gewoon voor één persoon is onbetaalbaar is.
Zie niksquote:Op donderdag 4 september 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Ik probeer oud papier aan straat te zetten.
[ link | afbeelding ]
Die kat heeft de tijd van haar leven.
Ik was met Stig-speed aan het postenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)imopzoom-6/43045492/
RIPquote:Let op: het betreft een 'bieden vanaf'-prijs!
Dit bewijst ook wel dat alleenstaanden gewoon bijna geen kans hebben.quote:
👀quote:Op donderdag 4 september 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
RRRRRAAAAAH
zoveel agressie in mij
Lol ja nee okequote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geschikt voor starters.
Vanaf 315k.![]()
Zou ik ook hebben bij het zien van zulke startersprijzen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
RRRRRAAAAAH
zoveel agressie in mij
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geschikt voor starters.
Vanaf 315k.![]()
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je niet meer onderhandelen?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.
Ja, bijna. 65000![]()
![]()
Volgens mij betaal je vooral daarvoor.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.
Maar locatie is wel aardig.
Hoe bedoel je? "Hi I'm Wetpussy. I'll make you an offer you can't refuse."?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet meer onderhandelen?
Ik zit op de helft, ongeveer.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.
Ja, bijna. 65000![]()
![]()
En er zit wel een tuin luchtplaats bijquote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.
Maar locatie is wel aardig.
Ik heb het idee dat ik nu al redelijk aan de hoge kant zit van wat ze hadden willen bieden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet meer onderhandelen?
Mwah, aan de voorkant heb je op zich nog wel goede tuinopties. Genoeg tegels om te wippen daar.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
En er zit wel een tuin luchtplaats bij
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je vooral daarvoor.
Midden in de Randstad, zou je denken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen VvE helpt ook wel mee denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.
Waarom zou je in godsnaam in die poel des verderfs Den Haag willen wonen?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?
Oh jeetje ik woon zelfs groter.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt niet veel verschil denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?
Beetje klein. Heb je wel genoeg aan 3 slaapkamers?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde hier wel wonen.
https://www.funda.nl/deta(...)alstraat-6/43011687/
Jij begint over in gemeentes verderop kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in die poel des verderfs Den Haag willen wonen?
Ik zou alleen niet op de begane grond willen wonen, vooral niet als je alles open kunt zetten. Kun je net zo goed je spullen weggeven.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje klein. Heb je wel genoeg aan 3 slaapkamers?
Vermoed dat Zoetermeer nog een van de betaalbaardere opties is. Maar ja, Zoetermeer.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maakt niet veel verschil denk ik
Hier geen last van. Nooit wat op slot hierquote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet op de begane grond willen wonen, vooral niet als je alles open kunt zetten. Kun je net zo goed je spullen weggeven.
Leiden zelf heeft op zich wel de nodige betaalbare woningen. Het ding is dat Leiden nogal een populaire gemeente is en dat je met 20 anderen een bod uitbrengt.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.
*maakt notities*quote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier geen last van. Nooit wat op slot hier
"ouderdomsclausule en asbestclausule"quote:Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)ydnlaan-76/43049849/
Hier verwacht ik een enorm addertje zo goedkoop is het
Je zit zo op de A4 en A44.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)ydnlaan-76/43049849/
Hier verwacht ik een enorm addertje zo goedkoop is het
Die zijn niet perse het probleem.quote:
Daarom zeg ik ook 3 gemeentes verder.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden zelf heeft op zich wel de nodige betaalbare woningen. Het ding is dat Leiden nogal een populaire gemeente is en dat je met 20 anderen een bod uitbrengt.
Alle omliggende gemeenten zijn duurder.
Ja same.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier geen last van. Nooit wat op slot hier
Ik wou net zeggen die hebben wij hier wel genoeg hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn niet perse het probleem.
En dan muiten dat ik met Den Haag kom.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 3 gemeentes verder.
Oegstgeest is ook niet te doen, Voorschoten ook al een jaar of 10 niet meer.
Laat liever mijn kringspier uitscheuren.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan muiten dat ik met Den Haag kom.
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde laken een pak als Leiden lijkt me, maar goed.
*zet puntmuts op*quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan zit je in Alphen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.
Den Haag dat is toch waar die prachtparels die Jemenitische jongen met die snackbar weggestenigd hebben? Mooi dorp man.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat liever mijn kringspier uitscheuren.
38 Marokkanen als buurman?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vlakbij Riel en Chaam en Baarle-Nassau. Op de fiets Belgische fritten halenquote:
Efficiënt gestapeld wel dan.quote:
Ehhhhh... Da's een pittig eindje fietsen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlakbij Riel en Chaam en Baarle-Nassau. Op de fiets Belgische fritten halen![]()
Zwammerdam.quote:
Alphenquote:Op donderdag 4 september 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhhhh... Da's een pittig eindje fietsen.
Context Fles, context.quote:
Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwammerdam.
Ik heb geen Zwammerdam-geld.
Ik ga nog liever in die ene wijk van dat goedkope huis wonen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Context Fles, context.Alphen a/d Rijn uiteraard
3 gemeentes van Leiderdorp, dat kan natuurlijk nooit Brabant zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Randstadsyndroom![]()
Centraalzeggers die niet weten dat de wereld groter is dan AmsterdamStadzeggers die geen idee hebben buiten Groningen
Allemaal Dunning-Kruger volk.
Het ging over gemeentes bij Leiden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Randstadsyndroom![]()
Centraalzeggers die niet weten dat de wereld groter is dan AmsterdamStadzeggers die geen idee hebben buiten Groningen
Allemaal Dunning-Kruger volk.
das duindorp ja. Zit vol met inteeltquote:Op donderdag 4 september 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Den Haag dat is toch waar die prachtparels die Jemenitische jongen met die snackbar weggestenigd hebben? Mooi dorp man.
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.
Ik zie vooral woningen waar nog ongeveer een ton aan investering in moet om niet leeg te lopen op energiekosten.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.
Ik vond het stukken goedkoper. Ben ook alleen wezen kijken rondom die gemeentes eigenlijk, omdat er geen huizen naar boven kwamen rondom Leiden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.
Zit wel veel jaren 70 spul bij. Zeker.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral woningen waar nog ongeveer een ton aan investering in moet om niet leeg te lopen op energiekosten.
En in Alphen a/d Rijn, maar da's Alphen.
Vikingen moeten ook boodschappen doen voor het weekend.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter is helemaal weg van Lego.
Vooral de poppetjes. Nu zit te lekker vikingen op fietsen te zetten, die even naar de winkel gaan.
En de Lego slakken spelen met mijn Dnd dobbelstenen als zij bezig is.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vikingen moeten ook boodschappen doen voor het weekend.
Dit is de samenvatting wel ja.quote:
jupquote:Op donderdag 4 september 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is de samenvatting wel ja.
Of het huis is te duur, of het kost veel qua woon-werk-tijd.
Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op wat broodjes van Bart. Eentje met zalm en eentje met warme omelet.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gister bij de markt oude brokkelkaas gehaald
Dus straks lekker brood met oude kaas
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op wat broodjes van Bart. Eentje met zalm en eentje met warme omelet.
Vrij zorgeloos bestaan zo als kind.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de Lego slakken spelen met mijn Dnd dobbelstenen als zij bezig is.
Heerlijk die fantasie te zien.
Andere provincie?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
EN hierna NOG een middag en dan NOG en hele dag en dan NOG EEN HELE WEEK
Er gqan nog dooien vallen zo
Karzai, ben jij het?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
EN hierna NOG een middag en dan NOG en hele dag en dan NOG EEN HELE WEEK
Er gqan nog dooien vallen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |