Even (evt met begeleiding) bij de gemeente laten checken of er verder niemand meer op je adres ingeschreven staat.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van gerechtsdeurwaarders waarschijnlijk ja. Die lagen gisteren ook al in de bus...
Gelukkig niet aan mij gericht, dus gewoon zsm retour afzender en hopen dat ze het adres aanpassen en niet hier komen om spullen te innenquote:
Ja, ga ik doen. Want deze man woonde ook al via de Ggz, dus die hebben als het goed is , meer gegevensquote:Op donderdag 4 september 2025 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even (evt met begeleiding) bij de gemeente laten checken of er verder niemand meer op je adres ingeschreven staat.
Oh nee hoor maak je maar niet druk.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan mij gericht, dus gewoon zsm retour afzender en hopen dat ze het adres aanpassen en niet hier komen om spullen te innen
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.quote:
En dat je niet de enige bent dus je zal ook moeten overbieden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.
Het is echt zo frustrerend dat zoiets dat feitelijk gewoon voor één persoon is onbetaalbaar is.
Link?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat echt een verschrikkelijk mooi huis te koop die gewoon net buiten mijn bereik ligt. In de hoek tussen twee rijtjeshuizen, dus geen VvE. Één woonlaag en ongeveer even groot als m'n huidige woning.
Het is echt zo frustrerend dat zoiets dat feitelijk gewoon voor één persoon is onbetaalbaar is.
Zie niksquote:Op donderdag 4 september 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Ik probeer oud papier aan straat te zetten.
[ link | afbeelding ]
Die kat heeft de tijd van haar leven.
Ik was met Stig-speed aan het postenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)imopzoom-6/43045492/
RIPquote:Let op: het betreft een 'bieden vanaf'-prijs!
Dit bewijst ook wel dat alleenstaanden gewoon bijna geen kans hebben.quote:
👀quote:Op donderdag 4 september 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
RRRRRAAAAAH
zoveel agressie in mij
Lol ja nee okequote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geschikt voor starters.
Vanaf 315k.![]()
Zou ik ook hebben bij het zien van zulke startersprijzen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
RRRRRAAAAAH
zoveel agressie in mij
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geschikt voor starters.
Vanaf 315k.![]()
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je niet meer onderhandelen?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.
Ja, bijna. 65000![]()
![]()
Volgens mij betaal je vooral daarvoor.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.
Maar locatie is wel aardig.
Hoe bedoel je? "Hi I'm Wetpussy. I'll make you an offer you can't refuse."?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet meer onderhandelen?
Ik zit op de helft, ongeveer.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even voor de grap uitgerekend hoe veel ik daarvoor moet verdienen.
Ja, bijna. 65000![]()
![]()
En er zit wel een tuin luchtplaats bijquote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 3 ton voor zo weinig ruimte. Jezus.
Maar locatie is wel aardig.
Ik heb het idee dat ik nu al redelijk aan de hoge kant zit van wat ze hadden willen bieden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet meer onderhandelen?
Mwah, aan de voorkant heb je op zich nog wel goede tuinopties. Genoeg tegels om te wippen daar.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
En er zit wel een tuin luchtplaats bij
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je vooral daarvoor.
Midden in de Randstad, zou je denken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen VvE helpt ook wel mee denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.
Waarom zou je in godsnaam in die poel des verderfs Den Haag willen wonen?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?
Oh jeetje ik woon zelfs groter.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt niet veel verschil denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Richting Den Haag of juist het groene hart in?
Beetje klein. Heb je wel genoeg aan 3 slaapkamers?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde hier wel wonen.
https://www.funda.nl/deta(...)alstraat-6/43011687/
Jij begint over in gemeentes verderop kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in die poel des verderfs Den Haag willen wonen?
Ik zou alleen niet op de begane grond willen wonen, vooral niet als je alles open kunt zetten. Kun je net zo goed je spullen weggeven.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje klein. Heb je wel genoeg aan 3 slaapkamers?
Vermoed dat Zoetermeer nog een van de betaalbaardere opties is. Maar ja, Zoetermeer.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maakt niet veel verschil denk ik
Hier geen last van. Nooit wat op slot hierquote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet op de begane grond willen wonen, vooral niet als je alles open kunt zetten. Kun je net zo goed je spullen weggeven.
Leiden zelf heeft op zich wel de nodige betaalbare woningen. Het ding is dat Leiden nogal een populaire gemeente is en dat je met 20 anderen een bod uitbrengt.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik NK was, zou ik gewoon 3 gemeentes verder kijken.
*maakt notities*quote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier geen last van. Nooit wat op slot hier
"ouderdomsclausule en asbestclausule"quote:Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)ydnlaan-76/43049849/
Hier verwacht ik een enorm addertje zo goedkoop is het
Je zit zo op de A4 en A44.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)ydnlaan-76/43049849/
Hier verwacht ik een enorm addertje zo goedkoop is het
Die zijn niet perse het probleem.quote:
Daarom zeg ik ook 3 gemeentes verder.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden zelf heeft op zich wel de nodige betaalbare woningen. Het ding is dat Leiden nogal een populaire gemeente is en dat je met 20 anderen een bod uitbrengt.
Alle omliggende gemeenten zijn duurder.
Ja same.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier geen last van. Nooit wat op slot hier
Ik wou net zeggen die hebben wij hier wel genoeg hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn niet perse het probleem.
En dan muiten dat ik met Den Haag kom.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 3 gemeentes verder.
Oegstgeest is ook niet te doen, Voorschoten ook al een jaar of 10 niet meer.
Laat liever mijn kringspier uitscheuren.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan muiten dat ik met Den Haag kom.
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde laken een pak als Leiden lijkt me, maar goed.
*zet puntmuts op*quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan zit je in Alphen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.
Den Haag dat is toch waar die prachtparels die Jemenitische jongen met die snackbar weggestenigd hebben? Mooi dorp man.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat liever mijn kringspier uitscheuren.
38 Marokkanen als buurman?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vlakbij Riel en Chaam en Baarle-Nassau. Op de fiets Belgische fritten halenquote:
Efficiënt gestapeld wel dan.quote:
Ehhhhh... Da's een pittig eindje fietsen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlakbij Riel en Chaam en Baarle-Nassau. Op de fiets Belgische fritten halen![]()
Zwammerdam.quote:
Alphenquote:Op donderdag 4 september 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhhhh... Da's een pittig eindje fietsen.
Context Fles, context.quote:
Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwammerdam.
Ik heb geen Zwammerdam-geld.
Ik ga nog liever in die ene wijk van dat goedkope huis wonen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Context Fles, context.Alphen a/d Rijn uiteraard
3 gemeentes van Leiderdorp, dat kan natuurlijk nooit Brabant zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Randstadsyndroom![]()
Centraalzeggers die niet weten dat de wereld groter is dan AmsterdamStadzeggers die geen idee hebben buiten Groningen
Allemaal Dunning-Kruger volk.
Het ging over gemeentes bij Leiden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Randstadsyndroom![]()
Centraalzeggers die niet weten dat de wereld groter is dan AmsterdamStadzeggers die geen idee hebben buiten Groningen
Allemaal Dunning-Kruger volk.
das duindorp ja. Zit vol met inteeltquote:Op donderdag 4 september 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Den Haag dat is toch waar die prachtparels die Jemenitische jongen met die snackbar weggestenigd hebben? Mooi dorp man.
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.
Ik zie vooral woningen waar nog ongeveer een ton aan investering in moet om niet leeg te lopen op energiekosten.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.
Ik vond het stukken goedkoper. Ben ook alleen wezen kijken rondom die gemeentes eigenlijk, omdat er geen huizen naar boven kwamen rondom Leiden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.
Zit wel veel jaren 70 spul bij. Zeker.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral woningen waar nog ongeveer een ton aan investering in moet om niet leeg te lopen op energiekosten.
En in Alphen a/d Rijn, maar da's Alphen.
Vikingen moeten ook boodschappen doen voor het weekend.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter is helemaal weg van Lego.
Vooral de poppetjes. Nu zit te lekker vikingen op fietsen te zetten, die even naar de winkel gaan.
En de Lego slakken spelen met mijn Dnd dobbelstenen als zij bezig is.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vikingen moeten ook boodschappen doen voor het weekend.
Dit is de samenvatting wel ja.quote:
jupquote:Op donderdag 4 september 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is de samenvatting wel ja.
Of het huis is te duur, of het kost veel qua woon-werk-tijd.
Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op wat broodjes van Bart. Eentje met zalm en eentje met warme omelet.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gister bij de markt oude brokkelkaas gehaald
Dus straks lekker brood met oude kaas
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op wat broodjes van Bart. Eentje met zalm en eentje met warme omelet.
Vrij zorgeloos bestaan zo als kind.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de Lego slakken spelen met mijn Dnd dobbelstenen als zij bezig is.
Heerlijk die fantasie te zien.
Andere provincie?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
EN hierna NOG een middag en dan NOG en hele dag en dan NOG EEN HELE WEEK
Er gqan nog dooien vallen zo
Karzai, ben jij het?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
EN hierna NOG een middag en dan NOG en hele dag en dan NOG EEN HELE WEEK
Er gqan nog dooien vallen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |