Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwammerdam.
Ik heb geen Zwammerdam-geld.
Ik ga nog liever in die ene wijk van dat goedkope huis wonen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Context Fles, context.Alphen a/d Rijn uiteraard
3 gemeentes van Leiderdorp, dat kan natuurlijk nooit Brabant zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Randstadsyndroom![]()
Centraalzeggers die niet weten dat de wereld groter is dan AmsterdamStadzeggers die geen idee hebben buiten Groningen
Allemaal Dunning-Kruger volk.
Het ging over gemeentes bij Leiden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Randstadsyndroom![]()
Centraalzeggers die niet weten dat de wereld groter is dan AmsterdamStadzeggers die geen idee hebben buiten Groningen
Allemaal Dunning-Kruger volk.
das duindorp ja. Zit vol met inteeltquote:Op donderdag 4 september 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Den Haag dat is toch waar die prachtparels die Jemenitische jongen met die snackbar weggestenigd hebben? Mooi dorp man.
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.
Ik zie vooral woningen waar nog ongeveer een ton aan investering in moet om niet leeg te lopen op energiekosten.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koudekerk, Hazerswoude, Boskoop. Prima te doen.
Ik vond het stukken goedkoper. Ben ook alleen wezen kijken rondom die gemeentes eigenlijk, omdat er geen huizen naar boven kwamen rondom Leiden.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.
Zit wel veel jaren 70 spul bij. Zeker.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral woningen waar nog ongeveer een ton aan investering in moet om niet leeg te lopen op energiekosten.
En in Alphen a/d Rijn, maar da's Alphen.
Vikingen moeten ook boodschappen doen voor het weekend.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter is helemaal weg van Lego.
Vooral de poppetjes. Nu zit te lekker vikingen op fietsen te zetten, die even naar de winkel gaan.
En de Lego slakken spelen met mijn Dnd dobbelstenen als zij bezig is.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vikingen moeten ook boodschappen doen voor het weekend.
Dit is de samenvatting wel ja.quote:
jupquote:Op donderdag 4 september 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is de samenvatting wel ja.
Of het huis is te duur, of het kost veel qua woon-werk-tijd.
Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op wat broodjes van Bart. Eentje met zalm en eentje met warme omelet.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gister bij de markt oude brokkelkaas gehaald
Dus straks lekker brood met oude kaas
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op wat broodjes van Bart. Eentje met zalm en eentje met warme omelet.
Vrij zorgeloos bestaan zo als kind.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de Lego slakken spelen met mijn Dnd dobbelstenen als zij bezig is.
Heerlijk die fantasie te zien.
Andere provincie?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen net zo onbetaalbaar als al het andere.
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
EN hierna NOG een middag en dan NOG en hele dag en dan NOG EEN HELE WEEK
Er gqan nog dooien vallen zo
Karzai, ben jij het?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
EN hierna NOG een middag en dan NOG en hele dag en dan NOG EEN HELE WEEK
Er gqan nog dooien vallen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |