hoe kom je uberhaupt dat soort filmpjes tegen? die staan niet op YT iigquote:Op woensdag 3 september 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag net een video waar een been van een kind wordt geplet tot een dikte van een paar centimeter. Dat was wel weer genoeg internet voor vandaag
Het is weer te moeilijk vandaag. Ben tot Olst gekomen, wisselstoring. Terug naar huis. Geen Zwolle vandaag.quote:Op donderdag 4 september 2025 06:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen! Het is fijn weer. Weer en half uurtje vroeger naar de hamstermolen zodat ik nog even door het bos kan lopen
quote:Op donderdag 4 september 2025 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kom je uberhaupt dat soort filmpjes tegen? die staan niet op YT iig
2x gapen zelfs?quote:
Die wekker heeft geen vrienden gemaakt vanochtend.quote:
Gewoon nu beginnen met halfuur eerder wakker wordenquote:Op donderdag 4 september 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wekker heeft geen vrienden gemaakt vanochtend.
Hoe moet ik dat doen als ie vanaf 1 oktober een half uur vroeger gaat
quote:Op donderdag 4 september 2025 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon nu beginnen met halfuur eerder wakker worden
quote:
quote:
Omdat je itt ik gewoon goed uitgeslapen wakker wordtquote:Op donderdag 4 september 2025 08:42 schreef Ama het volgende:
Waarom ben ik de hele week voor mijn wekker wakker.
Weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je itt ik gewoon goed uitgeslapen wakker wordt
Dit zegt helaas weinig over slaapkwaliteit.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je itt ik gewoon goed uitgeslapen wakker wordt
Dat is waar, maar ze is wel uitgeslapenquote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zegt helaas weinig over slaapkwaliteit.
*hand opsteekt*quote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor meer koffie.
Iemand anders nog wat? Als ik toch loop enzo.
Nou, dat uitgeslapen hoeft dus helemaal niet. Was dat maar zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze is wel uitgeslapen
Je kan ook slecht slapen en tegelijk door dat pleurisding gewekt worden.
Die tijd begint nu wel weer ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou dat valt anders best tegen.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ok.quote:
Wat danquote:Op donderdag 4 september 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Eindelijk op kantoor gearriveerd.
Weg over het spoor was afgesloten, dus ik moest helemaal omrijden. Ik heb het gevoel dat ik de halve binnenstad nu heb gezien.quote:
En niemand rijdt door.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weg over het spoor was afgesloten, dus ik moest helemaal omrijden. Ik heb het gevoel dat ik de halve binnenstad nu heb gezien.
Dat sowieso niet, want spits.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niemand rijdt door.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, want spits.
Ja, ook een koffie zonder iets erin graag.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor meer koffie.
Iemand anders nog wat? Als ik toch loop enzo.
*Gekkie meldt*quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje deelt koffie uit
Er staat ook een kan heet water met thee klaar voor de gekkies die geen koffie willen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje deelt koffie uit
Er staat ook een kan heet water met thee klaar voor de gekkies die geen koffie willen.
quote:
Daarom houden we van jequote:
Je kunt ook slecht slapen en een uur voor je wekker wakker worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder fluim?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ook een koffie zonder iets erin graag.
Bij mij komt het meestal ook vooral door slecht slapen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook slecht slapen en een uur voor je wekker wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |